- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Kicsit tanácstalan vagyok az Octopath Travelerrel kapcsolatban, inkább spoilerbe teszem, de nem sztorijellegű kérdés:
Szóval mi a jobb metódus, ha összeszedünk mindenkit szépen sorban és aztán megkeressük a legkönnyebb sztoriszálat és azt folytatjuk, vagy ha útközben már lehet folytatni valakiét, akkor inkább folytassuk csonka csapattal? Olberic-kel kezdtem délen, összeszedtem Primrose-t, a térképen jelzi a másik 6 társunkat plusz Olberic és Primrose sztorijának a folytatását. Józan paraszti ésszel gondolkodva mivel kör alakú a térkép és a két déli karakterem sztorija északon folytatódik, ezért gondolom az az elmélet, hogy ahogy mész körbe az egyik irányban összeszeded a többieket, meg csinálod a sztoriküldiket, ahogy jönnek sorban, igaz? Őszinte leszek, az ingázást el akarom kerülni, mert baromi sok a random encounter a térképen meg a dungeon-ökben és ez hosszútávon fárasztó lesz még így is szerintem. Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #45163 üzenetére
És krokk
Akkor viszont nem szóltam az ingázással kapcsolatban, ez egy szerencse.
Szerintem én is begyűjtök mindenkit, aztán ahogy esik, úgy puffan, jöhetnek a sztorik.
Auto battle tényleg jól jönne, bár most még az elején taktikákat próbálni jók a mobok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ezt az Octopath Travelert megöli számomra a random encounter rendszer. Stopperrel mérem újabban, nagyjából 11 másodpercenként támadnak meg, ahogy nehezednek a területek, úgy lesznek ezek a csaták egyre hosszabbak, ráadásul elég monoton is, mert területenként van maximum féltucat ellenségfajta.
Az egész felfedezés örömét elveszi, mert ott az orrod előtt egy láda vagy dungeon, de mire eljutsz odáig, kétszer is megtámadnak, majd visszafele megint kétszer. Most megnéztem, Cyrusnak lesz egy passzív képessége, ami csökkenti a számukat, de mire hozzá eljutok, kiégek teljesen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Norb79 #45412 üzenetére
A célját megértem, de ez nem szentesíti az eszközt szerintem. Ezer módon el lehetne érni a karakter fejlődést, akár izgalmasabb grinddal is, de ez a random encounter system számomra csak megtöri a felfedezés örömét.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #45566 üzenetére
Soha nem játszottam Black Desertet, szerintem ösztönből tudtam, hogy ilyen játék és nem kell.
Nekem a FF XIV-nél a sztori elvitt mindent a hátán, meg amúgy sem vagyok nagy mmo-s, de ez meglepően noob friendly játék volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #45592 üzenetére
Mindhármat ki akarom próbálni, főleg a Vicious Attack Llama Apocalypse érdekel nagyon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #45647 üzenetére
Mert egy tetszhalott franchise újabb tagja bekerült? Kötve hiszem.
Ha majd a FF7 Remake bekerül, arra azt lehet mondani, hogy igen, emeli a GP értékét, rengetegen elkezdik, megtetszik nekik, megnézik a sorozat többi részét, vagy akár más jrpg-t, és megveszik, amit meg akarnak.
Na az MLB erre nem lesz képes. Közepesen jó marketingfogás, de tényleges értéket nem teremt a szolgáltatás számára.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz NJanika #45652 üzenetére
Kritikai és közönségsiker, három hónap alatt 5 milliót adtak el belőle. De értem, neked nem tetszik.
Tökéletes entry point olyanoknak, akik idegenkednek a jrpg-ktől, mert szép a grafikája, érdekes a sztorija, a harc real-time, nem túl nehéz és az egész játék kevésbé "japán", mint más jrpg-k, ráadásul van egy nyugaton is masszív tábora a sorozatnak, főleg az eredeti VII-nek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #46055 üzenetére
Tudom, de ha valaki azt mondja, hogy Battlefield 6 GP-ben nyit, akkor szerintem erre gondol.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #46208 üzenetére
Sorry, humor. Reggel van.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zoleee83 #46216 üzenetére
Hát mert ez azért elég hihetetlen lépés lenne, mikor az EA-nak van saját előfizetéses szolgáltatása mindkét platformon.
Azt el tudnám képzelni amúgy, hogy egyből Access-ben nyit az alap változat, ami aztán Game Pass-ben is megjelenik, de hogy Game Passben rajtoljon úgy, hogy Access-be nem teszik be...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz danielgalaxy #46273 üzenetére
Ha nagyon példálózni akarunk a másik oldallal, akkor az Uncharted a párja a túloldalon. Az sem fejlődött akkorát részenként, a meglévő elemeket frissítették mindig. A Gearsnél a 2 és 3 között volt egy érezhető ugrás minőségben, gyorsult a játék, fliudabb lett sok animáció, nyíltabbak lettek a terek, sokkal nagyobb draw distance-ot tudtak írni hozzá, az Uncharted az első és második rész között lépett nagyobbat. De ettől függetlenül mind a két sorozat tech demó az aktuális generáció számára, animációk, textúrák, fizika top kategória volt minden újabb játék megjelenésekor.
Mind a kettő egyszerű játékelemekből építkezik, az Unchartedben vannak platformer részek meg nénány könnyebb feladvány, a Gears-ben nagyon erős a koop lehetőség. De ezek mellett csak lövöldözöl, scriptelt jelenetekben csinálsz valamit (legtöbbször ott is lövöldözöl).
Még a játékok alapja is mutat hasonlóságot, mindkét sorozat a nyolcvanas évekből merít, az Uncharted az Indiana Jones és hasonló kalandfilmeket követi, a Gears a Schwarzenegger-féle akciófilmes vonalat lovagolta meg egy kis Starship Trooper és Warhammer-szerű háborús hangulattal., de mindkét sorozat eléggé karakterközpontú, mikor a sztorit meséli, csak az egyik viccesen túltolt bohókás, a másik viccesen túltolt macsó, néhány komoly pillanattal.De amúgy a Gears az ötödik részre szerintem többet fejlődött a negyedik után, mint az Uncharted bármikor, megjelent csomó új játékelem (lopakodás, Jack, valamennyire nyitott világ és felfedezés, még választási lehetőség is van a sztori során), szóval amiket hiányolsz az előzőekből, azt lehet megtalálod az utolsóban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46285 üzenetére
Minden évben végigviszem őket, a tavalyi élmény alig fél éves.
Nem mondtam, hogy nem fejlődött, nagy ugrás volt, de a Gears szerintem nagyobbat lépett a 4 és 5 között, voltak merész húzásaik, amik nagyrészt bejöttek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz mcwolf79 #46287 üzenetére
A legnagyobb kritika a PS3-as trilógiával szemben az volt, hogy túl sok a harc, úton-útfélen jöttek a helyzetek és hát ebben nem volt túl erős egyik játék sem.
Na a negyedik részre sikerült egy patent harcrendszert a játék alá varázsolni fasza fizikával, lehetőségekkel, erre felére vették az encounter számot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #46289 üzenetére
Ez még akár jó is lehet.
Apropó, Nickelodeon Kart Racerrel van valakinek tapasztalata?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz frankdelgado #46305 üzenetére
Direkt figyeltem arra, hogy annyi legyen a lényeg, hogy mind a két széria tech demó a konzoljuk számára és a saját zsánerükön belül egyre jobbak lettek szinte mindenben, de ne hasonlítsam őket egymással, de csak sikerült kilyukadni ide.
Mindegy, elengedtem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #46310 üzenetére
Cserébe ott vannak a viharok a negyedik résztől szinte tökéletes fizikával és fluid szimulációval a negyedik résztől, meg hasonló kevésbé fontos dolgok.
A hangokat viszont én is sajnálom, főleg a fegyvereknél nem értem a csere okát.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz frankdelgado #46318 üzenetére
Lenne pénzük, de valamiért nem erre a sorozatra. Szerintem a Halókon kívül semmihez nem adtak őrült büdzsét, például a Halo 2 produkciós költsége 40 millió volt, két évvel később a Gears of Waré 12 millió, a Halo 5-ről meg ne is beszéljünk inkább...
Az Epic többek között azért adta el a franchise jogait a Microsoftnak amúgy, mert brutálisan drága lett volna a negyedik rész, úgyhogy a MS megvette 2014-ben és rábízta egy belsős stúdióra a fejlesztést, de biztos nem adták meg azt a 100 milliót hozzá, amit az Epic kalkulált előzetesen a költségvetésre, valószínűleg a Judgment miatt, mert az is relatív drága volt akkoriban és nem hozott vissza annyi pénzt. Többek között ezért is eshetett hombre fenti videóján látható módon a production value, egyszerűen nem volt pénz meg idő mindent szépen megírni az új motorral.Ezt a hazárdírozást nem tudom mire érted most pont a Gears 5 kapcsán.
- Berakták a lopakodást egy 14 éve csak lövöldözésről szóló játékba és működik, komplett területeket lehet kitakarítani egy árva lövés nélkül.
- Kinyitották a pályát két Act-ban is, most ezen lehet vitatkozni, hogy jó vagy rossz, de legalább megnézték, hogy működik.
- Kompletten átdolgozták Jacket, aktív és passzív segítségeket kérhetsz, még egy kezdetleges fejlesztési fa is van hozzá és koopban is tudsz vele menni.- A játék felénél főszereplőt váltottak és nem csak pár küldetésre, sőt, JD-t meg is ölheted a játék végén, ha akarod. Ezek azért elég nagy változások egy ilyen sorozat életében.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #46336 üzenetére
A Gaijin maga orosz cég, de magyar és ciprusi címekre van bejegyezve (adózás miatt gondolom), illetve már Németországban van a központjuk is, ha jól tudom.
Az egyik leggyászabb, free to play játékokat fejlesztő és kiadó vállalat jelenleg a piacon, a totális lehúzásra mennek a War Thundernél, gondolom az Enlisted sem lesz más. Én nagyon megörültem magának a játéknak, de mikor láttam, hogy a Gaijin neve alatt jön ki, rögtön le is tettem róla.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #46342 üzenetére
Költséghatékony és future proof.
Nem kell foglalkozni prevgen változatokkal, külön patchelgetni a gyengébb konzolok gondjait. A fejlesztő amúgy egy kis lett csapat, limitált erőforrásokkal, a játék költségvetése is elég alacsony, a War Thunder motorját például tokkal-vonóval megkapták a Gaijintől és már bele van építve egy ray tracing megoldás.
Az ilyen játékoknál generációs távlatokban gondolkoznak, ezért sokkal jobban megéri nextgenre kiadni már most és majd a játékosszám is nőni fog, ahogy a konzolok száma nő. Meg azért legyünk őszinték, ezeknek a kelet-európai free to play military játékoknak nem a konzol a fő platform, csak gondolom olcsó portolni és lehúzni az embereket itt is.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz mcwolf79 #46392 üzenetére
A videó ezen részén, mikor a hangokról beszél, röhögtem egy nagyot, rohadt jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Irgalmatlanul nehéz kezdőként, brutális a learning curve a játékhoz. Alapból manapság kevés embernek van türelme ilyen lassú, taktikus játékmenetre (ennél közelebb az Armához semmi nem volt a Hell Let Loose meg a Post Scriptum megjelenéséig), de ezt még megfejelik ezzel a survival, keresgélős elemmel is, aami azért elég könyörtelen tud lenni, egy hiba végzetes lehet és akkor nem egy 5-10 perces pörgős round megy a levesbe, hanem hosszabb etapok.
A másik gond, hogy simán kidobhatnak a random csapattársak, ha meglátják, hogy kezdő vagy, ami elég toxikus. Szerintem tök egyedi és jó játék, ha az embernek van affinitása az ilyesmihez, de őszintén szólva én nem ajánlom, mert elég nagy az esély rá, hogy nem fog bejönni (brutális az játékot elhagyó játékosok aránya).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #46457 üzenetére
Neeem, ez egy érdekes hibrid battle royale, mert nem csak pvp, hanem pve része is van és objective based, nem csak a gyilkolás meg talpon maradás a lényeg.
Jackfrags-nek vannak amúgy jó videói a játékról, ő nagyon szereti.
Tényleg az a legnagyobb rákja a játéknak, hogy nem noob friendly sem a matchmaking, sem a veterán játékosok hozzáállása sajnos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Mondok helyi példát: Gears of War Ultimate, Halo 2, ezeknél ugyanez történt. Azokat is mindenki végigtolta az előtte lévő tíz évben, mégis rohadt jó volt a felújított változat mindkettőből. Ettől sem várok többet, de ha csak annyit fejlődik, mint az a két játék, akkor már megérte újhra kiadni (nekem nem, engem hidegen hagy a sorozat).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Hunt3r22 #46531 üzenetére
I know the feel, de szerintem megszokják, én is azt hittem, mikor kész lett a teli felkar, hogy na majd ez negatívan változtat a rólam alkotott képen, de semmi nem történt, még néhány kevésbé fontos tárgyaláson meg eseményen is teszteltem és elég nagy fun volt, mikor az egyik vezető telco cég valamilyen igazgatója már kissé emelkedett hangulatban odajött és elkezdett érdeklődni, neki is van egy friss varrás, tök jót dumáltunk végül.
Én úgy érzem ma már, hogy végre ez a sötét középkorban megrekedt ország is átjutott a holtponton a tetoválásokat illetően. Kis győzelem is győzelem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Hunt3r22 #46551 üzenetére
Ebben egyetértünk, csak a múlt szépségére reflektáltam.
Pont most fogjuk előrendelni Samuval a Resi 8-at, ezt is azért merem, mert a Capcom az utóbbi pár évben kiemelkedő technikai minőségű játékokat tett le az asztalra, szóval talán ezzel nem lesz gond.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz IntelKiller7 #46552 üzenetére
Akkor is nagyok voltak az elvárások, pont akkoriban robbant az iparág mind kiadásokban, mind bevételekben, kolosszális pénzek mozogtak a 360 éra végére.
Viszont nem volt még olyan sávszél a háztartásokban, mint manapság (régiója válogatta persze már akkoriban is), nem volt ekkora szerverpark minden cég szolgáltatásai mögött és nem volt elég hely magukon a konzolokon ahhoz, hogy több gigás patcheket dobjanak ki egy-egy játékhoz.
Manapság sztenderd lett a day 1 patch, meg utána a folyamatos foltozgatás, az aranylemezt már csak a pr osztály veszi komolyan, teljesen más ütemben zajlik egy játék piacra dobása.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.