Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Wesder #8111 üzenetére

    Ez nem hozzáértés vagy nem értés kérdése. Egyszerűen nem lehet olyan kódot írni, ami olyan jól fut mindenen IS, mint egy fix hardware-re írt kód. Gyakorlatilag pár assetet meg game logicot kivéve nem lenne közös kód a pc, xbox, ps verziókban, ezt meg ugye senki nem engedheti meg magának se idő, se pénz, se erőforrás szempontból.
    Ezért van az, hogy a multiplatform címek konzolon soha nem fognak úgy kinézni, mint az exkluzívok. Mert egyszerűen lehetetlen. A PC meg megoldja nyers erőből a dolgot, vagy a user lejjebb veszi a grafikát és kész.

    Úgyhogy simán minden marad a régiben, az exek gyönyörűek lesznek, a multiplatform címek pár év múlva a csúcs gépeken (xsx, ps5) kb pc mid graf szintet fognak adni, xss-en pedig valszeg pc low-mid szintet és kész. Aki ennél többet vár egy 300/500 dolláros vastól, amit 7 évre vesz, az nem biztos, hogy két lábbal áll a földön.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák