Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Microsoft US support tapasztalat ma estéről:
    Kb 40 percet ügyintéztem a tegnap este duplán kiszámlázott FH2 DLC miatt, de nem jutottam semmire. Egyszer történt ügyintéző váltás (kb 15 perc után, miután az első rájött, hogy az én ügyem nem az ő hatásköre), négyszer küldtek ki beazonosító email-t, de egyszer sem tudtak beazonosítani (pedig mindig megkaptam és visszaküldtem), illetve többször kellett leírnom ugyanazt a problémát. Közben a kamu amerikai telefonszámommal is próbálkoztak (azonosítás), de jeleztem nekik, hogy azt annyira ne erőltessék.. :D Végül miután mondta a srác, hogy újra indítja a gépét, mert valószínűleg nála van a hiba, meguntam és elköszöntem tőle.. Kicsit paráztam végig, hogy az amerikai regisztrációm miatt nehogy vmi gáz legyen... :F
    Tehát a tanulság az, hogy ha túlfizettek vmit, és amerikai regisztrációtok van, szerintem nyeljétek be inkább, valószínűleg jobban jártok! :K (bár az is elképzelhető, hogy csak én fogtam ki két ilyen idiótát)
    takacs94: Üdv. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák