Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SimS

    senior tag

    válasz birno #36894 üzenetére

    Szia

    Én a helyedben áttenném a gathering szakmákat az altra, a gyártós szakmákat a mainre és ez alá tolnám a matsot, párhuzamosan fejlesztve. Így van értelme az alt profnak, a mainnél meg csak "hasznos" van :)

    p.s.: mondjuk nekem már nincs türelmem több char-t felhúzni, de mai tudásom szerint valahogy így csinálnám, ha esetleg most kezdenék bele. :U

    SimS

    [ Szerkesztve ]

    Your journey will not end well. You cannot change your fate... no man can BattleTag: hamboo#1540

  • Wolverine

    félisten

    válasz birno #36894 üzenetére

    A tailoring haszna abban van, hogy abból a legolcsóbb kitermelni a disenchant alapanyagot. Persze hunterrel nem érné meg igazán. Leatherworkerként a hunternek tudnál megfelelő cuccokat csinálni (meg rugónak, shamannak, druidának), és skinninggel párosítva pénz is lenne belőle, ugyanis a bőrökre szükség van.
    szerk: az Inscription érdekes. A glyphekre nincs olyan komoly szükség (egyszer használatos minden), és az AH-ban sem marha nagy a kereslet; off-handeket és reliceket tudnak csinálni, ami viszonylag jól fizet; meg persze ott vannak a különböző scrollok...

    [ Szerkesztve ]

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • F-ECT$

    titán

    válasz birno #36894 üzenetére

    Többféle megközelítés van:
    1. Szakma bónuszok: Általában a craftos szakmák jobb bónuszt adnak, ezért főkarinak azokat szokták választani.
    2. Gyűjtögetés könnyebsége bizonyos classoknak: Egy druida tud flight formban herbet szedni, egy druida/rugó könnyen be tud osonni a barlangokba a bányákért.
    3. Szakma/class párosítások: Egy warinak inkább adnak bs-t, mint tailoringot.

    A gyűjtögető szakma biztos, de nem túl nagy profitot termel. (Egy stack virág december elején még 500g volt, manapság 40-100g között van, és esik az ára.) A craftolós szakmákba általában nagyobb befektetés kell, de utána könyebb velük pénzt csinálni. Pl egy jc áll az ah-ban, kiveszi az alapanyagot, csinál gemet, visszateszi, aztán másnapra ott a profit.
    Az engi régebben főleg arénában volt hasznos, de egy csomó cuccot már nem lehet használni ott, így ez leginkább fun szakma mondjuk egy altnak.
    Az inscriptionben nem látok nagy jövőt, mert ha egyszer megvettél egy glyphet, akkor többször már nem kell, ettől függetlenül meg lehet belőle élni, de korántsem akkora biznisz, mint wotlk idején.
    Az alchemy is egyre kevésbé jövedelmező, mert potit kevesen vesznek, és a guild perkek miatt a raidelő guildek is megoldják maguknak a flask igényt. Transmute-tal lehet egy kis pénzt csinálni, de már messze nem annyit, mint pár hónapja.
    A tailor szerintem jó pénzt tud csinálni, az lw/bs párost nem ismerem ebből a szempontból.

    [ Szerkesztve ]

    Dive ever, work never.

Új hozzászólás Aktív témák