Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz Templomegere #1394 üzenetére

    csak tudod, a futómű pont arra van méretezve, hogy a rázókő okozta ütéseket felvegye, míg galambra sajnos nem tudnak méretezni. ezen kívül, ha pl a kormányösszekötőt eltalálta, azon egy mm elmozdulás akkora kerékösszetartás-beli különbséget tud okozni, ami az autó menettulajdonságaira is kihat. ráadásul pont féktávon elég jelentős stabilitásvesztést eredményezhet, ami a legrosszabb, mert minél hosszabb a féktáv, annál lassabb vagy, ha még mellé keményen korrigálni is kell, hogy az autót egyenesben tudd tartani, az meg még hatalmas plusz terhelés a versenyzőnek.

    amúgy meg bízom benne, hogy valami részletesebb magyarázattal előállnak, mert vannak fehér foltok az emberek ismereteiben a futóművel kapcsolatosan, a vad hülyeségek meg könnyen szárnyrakapnak (ezt ne vedd személyeskedésnek kérlek, nem neked szánom, sokkal hajmeresztőbb dolgokat is olvasni netszerte)

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák