- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
a kínaiaktól félek, hogy megmaradnak ígérgetés szintjén, viszont ha a honda és a ford (na meg a peugeot) megérkezne jövőre a sorozatba gyári csapatként (merthogy van róla szó), azt hiszem, nem nagyon néznék többet formula-1 -et
a tegnapi futamok elég jók voltak, a kasztnis szériák minden előnye és hátránya megmutatkozott. izgalmas volt, nagyon ''átjött'' a versenyhangulatスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
pedig a két magyar szakkommentátor () említette, hogy a honda komolyan fontolgatja a gyári csapatként túraautózást (lásd a BTCC, ahol az új integrával egyből milyen jókat futottak)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
jöhetne Integra kollega rendet rakni, hogy akkor most hogy mi merre hol
idézet az autó-motor 2005/8. számából (71. oldal, sajnos neten nem leltem meg):
''Ragyogóan sikerült a vadonatúj Honda Integra Type-R bemutatkozása a BTCC idei első fordulójában, ugyanis Matt Neal a három versenyből kettőt megnyert a Donington Parkban, a középsőn pedig harmadikként végzett. Ráadásul csapattársa, Dan Eaves jóvoltából dupla győzelemmel zárta a hétvégét a kocsikat felkészítő Team Halfords, s az éremesőt még egy bronz tetézte.''
nos, mivel Honda vana cikkben említve, lehet hogy ezeket már fogják forgalmazni, ráadásul ha ennyi sikerük van túraautóban, erre azért a gyár is biztosan odafigyel, főleg, ha Hondának hívjákスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
látod ezt tőle kéne megkérdezni viszont én az új honda integra-ra gondoltam, hogy akkor most az jön-e végülis európába
a seatok tényleg gyengébbek, monzában nagyon csúnyán látszott a különbség, ahogy otthagyták őket minden egyenesben, az nem volt semmi. reméljük az új gép már jobban felveszi a versenyt a többiekkelスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
véleményem szerint úgy általában sokkal kiegyenlítettebb a mezőny itt, mint pl a formula1-ben, nincs igazán olyan pilóta, aki sokkal jobb lenne a másiknál, mondhatni, itt mindenki egyaránt nagyon jó egyébként egyetértek, rydell tényleg nagyszerű pilóta, de említhetnénk larinit a chevynél, priaulx-ot a bömbinél, coronel a privát seatban, tarquini, giovanardi az alfánál, vagy akár zanardi, aki egy hihetetlen baleset után is hitt magában és versenyzik, stb... száz szónak is egy a vége, jó pilóták, jó versenyzők, jó futamok, kell ennél több? talán ha minden hétvégén futam lenne
és a verseny utáni nyilatkozatok: Bővebben: linkスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ugye nem felejtette el senki, hogy a hétvégén futam? 5. és 6. verseny, Imola. közvetítés vasárnap a szokott időben
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ma este 20:00-tól az Eurosporton WTCC Mexikói futam! tessenek nézni!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
hát a második futamon aztán nagyon nem sajnálta colciago a gépet... terting meg nagyon ügyes volt a rajt-cél győzelemmel. a chevyk is kezdenek végre magukhoz térni, a bmw-k viszont szenvedtek rendesen, főleg szegény zanardi
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #50 üzenetére
ha minden igaz, július 30, spa-francorchamps...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
tudom, de én már csak ilyen örök elégedetlen vagyok olyan gyönyörűen felhozta az utolsó előtti helyről... persze elég rázós szitu volt, szerintem giovanardinak legalább annyi része volt benne, de sajnos a stewardok másképp látták ( Bővebben: link )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
tényleg jó futamok voltak, igaz nem úgy jó, ahogy máskor szokott lenni, de nagyon szép, tiszta verseny volt, főleg a második. az utolsó két futam november 19-20 Kínában nagyon szoros lesz, mivel a pontverseny még egyáltalán nem dőlt el, Dirk Müller, Priaulx, és Giovanardi is lehet még bajnok, 86, 85, és 81 pontjukkal teljesen nyitott a kérdés szerencsére.
azt meg nagyon remélem, hogy ez után az év után több nagy autógyár (főleg most a Peugeot és a Ford, de akár a Honda is) meglátja a lehetőséget, hogy ezekben a kis túlzással utcai autókban mekkora marketinglehetőség van. ugyebár F1 manapság rohamosan veszít a fényéből, a WRCt is cincálja a szövetség, a WTCC meg fejlődik szépen, és egyesíti a két másik ág előnyösebb oldalát: izgalmas versenyek, felismerhető autók megkoronázva olyan jelentős eseményekkel, mint amilyen Zanardi győzelme Oscherslebenben.
ráadásul beszélik, hogy a Peugeot ugye miután kiszáll a rallyból, vissza akar térni a pályaversenyzéshez, sőt be is jelentették, hogy a 2007-es Le Mans-i 24óráson elindítják a 905ös szellemi utódját, ráadásul dízelmotorral, és rebesgetik, hogy a WTCCbe sem az idén induló félgyári dán csapattal, hanem egy teljes gyári támogatásúval akarnak indulni.
még akikre kíváncsi vagyok, az a kínaiak a Brillance-al, bár egy ideje elültek a hírek róluk, meg egyelőre csak ígérgetéseket hallani, de azért szép is lenne egy ennél jóval hízottabb mezőny.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
[link]
jól is teszik remélem azért a chevy szintjére legalább el tudnak jutni. meg így a mezőny is színesebb lesz. hát ha még a versenynek is jót tenne
ja és egy előzetes versenynaptár a 2006os évre:
[link]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nem volt gyenge ez a két futam, meglepő volt látni pl Priaulx kicsúszását az élről... a Chevyk munkája végre beérni látszik
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ma este futam az eurosporton, hátha valakit érdekel.
19:00 : Race 1
22:00 : Race 2スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
aki még nem tudná, ma este 8tól élőben eurosporton időmérő, holnap 19:00 meg 19:45 pedig a két futam közvetítése Curitibából!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én mindenkire kíváncsi vagyok, még a ladára is, bár nem hinném hogy olyan sok vizet fognak zavarni sajna.
muller meg nem csoda, hogy nem élvezte a furikázást, az andros trophy kicsit nagyobb élmény lehet, főleg ha az ő kezében van a kormány
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
holnap verseny, marakesből, 15:00 és 16:15 eurosport, ezen kívül még lesz valami "autóverseny" 8:30-kor meg 13:45-kor ugyanitt, meg elvileg fia gt is most van silverstoneban, azt nem tudom hol adják.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #1173 üzenetére
a rtl klubos fiúkhoz nem szeretnék hozzászólni, de a többiben maximálisan osztom a véleményedet. és nagoyn szurkolok neki, hogy egyszer ő is kapjon egy hasonló lehetőséget, mint a másik norbi
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Kiss Norbi idén a kamionosokat fogja szétbombázni
de ez mindenképpen jó hír, csak jó lenne egy tőkeerős szponzor aki lehetővé tenné, hogy az egész szezont végigfussák mindkét autóval.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1394 üzenetére
csak tudod, a futómű pont arra van méretezve, hogy a rázókő okozta ütéseket felvegye, míg galambra sajnos nem tudnak méretezni. ezen kívül, ha pl a kormányösszekötőt eltalálta, azon egy mm elmozdulás akkora kerékösszetartás-beli különbséget tud okozni, ami az autó menettulajdonságaira is kihat. ráadásul pont féktávon elég jelentős stabilitásvesztést eredményezhet, ami a legrosszabb, mert minél hosszabb a féktáv, annál lassabb vagy, ha még mellé keményen korrigálni is kell, hogy az autót egyenesben tudd tartani, az meg még hatalmas plusz terhelés a versenyzőnek.
amúgy meg bízom benne, hogy valami részletesebb magyarázattal előállnak, mert vannak fehér foltok az emberek ismereteiben a futóművel kapcsolatosan, a vad hülyeségek meg könnyen szárnyrakapnak (ezt ne vedd személyeskedésnek kérlek, nem neked szánom, sokkal hajmeresztőbb dolgokat is olvasni netszerte)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1413 üzenetére
én nem mondtam semmi olyat, hogy mi történt, csak hogy mi történhetett. nyilván amíg nem kapunk választ erről a zengős fiúktól, addig mindenki csak sötétben tapogatózik. sajnos a videót nem tudom megnézni most melóhelyen, de nyilván nem látszik rajta, hogy a madár mekkora része jutott be és milyen irányba.
ha megnézed ezt a képet, amin egy e34-es 5-ös bmw első futóműve van, láthatod mennyi gömbcsukló van benne, és a mostani 3-as bmwnek sincs kevesebb, attól hogy versenyautó, és a java azért a doblemez motortér felőli oldalán van alul. ha valamelyik rudat üti meg, miután a rugalmasabb műanyag hűtőrács melletti részen bejut, elég lehet ahhoz, hogy kiverje a gömbcsuklót, onnantól máris mászik a geometria, aztán lehet imádkozni. persze ez is csak feltevés, meg az én véleményem.
szerk: #1415: tegnap esti cikkben azt írták, ma ér haza a vas, addig ők se tudnak okosabbak lenni amíg nem látták, és nyilván több idejük lesz ma-holnap-holnapután átnézni, mint tegnap csomagolás közben.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1418 üzenetére
tényleg, még képről se láttam ilyet soha, elnézést hogy itt rontom a levegőt.
két durvább eset volt, amit szereltünk anno, mindkettő bmw-vel, az egyik egy fácán nem túl nagy tempóval (kb 120), ha jól emlékszem egy e61 5-ös kombin, a fél jobb elejét lebontotta a kocsinak.
a másik egy ravaszdi róka egy e92 m3-ason, az összes alsó műanyag cuccot lekapta, plusz kétszer ment futóműveshez. erre azért emlékszem, mert nagyon ocsmány volt az egész..
abban aláírom hogy igazad van, hogy nem ugyanott mentek be, de innen akkoris nehéz megállapítani hogy mi és hol ment el. nem lennék akkor sem meglepve, ha valami más gondja lenne a kocsinak, csak azt mondom hogy az is simán megtörténhet amit én írok.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Templomegere #1425 üzenetére
ezt most nem csak neked, mindenkinek jól jöhet, bár kicsi képek és így is sok idő amíg betöltődik, de elég tanulságos, hogy készült 3 éve egy szívó bmw wtcc versenyautó:
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz [CS]Blade2 #1432 üzenetére
ezt remélem ti se gondoljátok komolyan...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #1438 üzenetére
azt hiszem, minden szavaddal egyet tudok érteni. coronel már csak azért is jó viszonyítási alap, mert ugyanúgy bmw-vel megy, és ő se ma kezdte a szakmát, amíg norbiék nem jöttek a wtcc-be, thompsonnak meg neki szurkoltam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz proof88 #1771 üzenetére
hú erről a lotusos eseményről vid nincs? nagyon keményen összehozták a csajok
illetve egy kérdésem lenne hozzád, tavaly a silver 5 és silver 6 között a füves területen voltunk, idén szeretnénk a gold4 környékére ülni, de nem a tribünre hanem mellette valami füves területen helyet foglalni. az érdekelne, hogy van ott hely erre? azon a részen vagy 5 éve nem jártam és nem emlékszem már rá. köszi, ha tudsz segíteni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz wildrain #1958 üzenetére
mi pl a silver 7 felett ültünk végül a dombon, alig voltak ott, és szinte mindent láttunk mert volt kivetítő is. 10-es kanyartól a célegyenes közepéig meg élőben is, szóval kb a pálya harmadát
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #2265 üzenetére
ja csak itt töküresek a lelátók... azért a ringen jobb volt a hangulat
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #2369 üzenetére
szó se róla, 1:11-nél sárga zászló alatt előz, az már akkoriban is szabálytalan volt
de azért valahogy sok kiveszett ebből a sorozatból is, amióta vb lett az eb-ből...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #2800 üzenetére
Mondjuk már eleve előnyben lesz tavalyhoz képest, hogy végre FWD-vel megy. Bízok benne, hogy a telemetriai adatok megosztásával tudja majd a lépést tartani a többi Honda pilótával, azt meg már tavaly is láttuk, hogy nem lassú az autó. A megbízhatóság egy másik kérdés, az elején lehetnek gondok (reméljük, nem nagyon lesznek), de ha bajnok akar lenni a Honda, nem nagyon lesz kifogás a sorozatos hibákra...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #3290 üzenetére
Szépek az új karbonszálas ajtók... belülről
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Motion_Blur #3396 üzenetére
Az elsőre:
A másodikra: Remélem, Zengőék felmarkolnak egy adag alkatrészt a két másik srácébólスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Ventur@ #5864 üzenetére
Sajnos a jelenlegi erőviszonyokat nézve, és azt, hogy a Honda mennyi motorsportos projektet futtat a WTCC mellett (MotoGP, F1), nem igazán értem, hogy milyen előnnyel járna Norbinak a váltás. Nyilván a gázsin kívül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #6256 üzenetére
Hát nekünk mesélte a teszt után, hogy másfél kör annyit kivett belőle, mint kétszáz egy akármilyen kasznis autóval. Egyszerűen más kategória, más terhelés, erre csak úgy lehet készülni, ahogy végigjárják az utat, gokart, szárny nélküli formula, aztán szárnyas, aztán nagyobb motor, stb... most neked magyarázzam? Hát ő nagyon nem ezt az utat járta, de ahhoz képest szerintem bárhol indult, megállta a helyét. Én csak azt sajnálom, hogy mindenhol arra megy ki a játék, hogy hogyan lehet még több pénzt kivenni egységnyi befektetésből...
Azt már szinte félve teszem hozzá, hogy nyilván jobb Michelisznél, minden megmérettetésen előtte végzett. Michelisz Norbi ellen se szeretnék beszélni, hiszen csak "ponzorpézekből" nem lehet eddig jutni, de én már akkor se értettem, hogy miért nem Kiss Norbival csinálja Zengő a WTCC projektet, és ha most nem őt választja, akkor biztos vagyok benne, hogy olyanok tolják pénzzel hátulról, akiknek nem az eredmény számít...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz #70869248 #6532 üzenetére
egy kellően gyors, és tapasztalt versenyző+ mellette egy tehetséges Magyar lett volna az a lap amit én jó húzásnak tartanék.
Csak ezzel meg az lett volna a baj, hogy nem tudott volna annyi pénzt magával hozni senki, hogy ebből a bizonytalan helyzetből kirántotta volna a csapatot, így viszont nyilván nem is volt opció senkinek (pl. Coronel, aki mindig mondta, hogy ő szívesen jönne, de neki is voltak bizonytalanságok még így is az indulásában, nem hogy ha még úgymond egy csapattársat is "el kellett volna tartania"). Legalábbis szerintem ezért lett így, bár ezt a két autóval indulást így két újonc magyarral nagyon nem értem...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ford topik
- Viccrovat
- HBO Max & OD topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Politika
- Milyen program, ami...?
- Napelem
- bobalazs: RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek