Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pug

    veterán

    válasz Swinegod #216168 üzenetére

    Latszik, hogy eletedben nem tanultal statisztikai elmeletet es modszertant... de attol meg renduletlenul ontod magadbol az ordas nagy baromsagokat :DDD

  • joergie

    őstag

    válasz Swinegod #216168 üzenetére

    Ha abból indulsz ki, hogy sokszor hétköznapi egyszerű dolgokat nem sikerül leprogramozni, akkor azért újragondolod az ilyen szofisztikált átverés konteókat.

    Ez a capture the base bónusz használhatatlan. ezek a barmok vagy meghalnak, vagy megölnek mindenkit, de olyan hogy 1-2t életben hagysz és befoglalsz odáig nem jutnak el. olyan mintha nem is lenne a bónusz.

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

  • 3

    senior tag

    válasz Swinegod #216168 üzenetére

    Mármint MoE esetén? Ott a szopatáshoz nem kell statisztika, elég a 95%-hoz közeledve az RNG-t egyre negatívabb irányba tolni. Csak egy kicsit (lehet, nulla mértékben is bőven sok...), mert a jó képességű játékos három szerencsétlen csata után csalást kiált, és a koncentrációja elvesztésével saját maga ront a teljesítményén.

    Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.

  • Kolter

    junior tag

    válasz Swinegod #216168 üzenetére

    Itt a válasz a kérdésedre. A wotinfo (alias WGbérenc center) megmondta .A call center munkatárs leírta ,hogy mi a jó ebben a játékban. A végén még meg is említette hogy játékunk (innen gondolom hogy wg bérenc). Itt nincs semmi probléma.

    Alias Tankpeti :
    A frissítések célja (mint az logikusan következik a szóból), hogy a játék korszerűsödjön/modernizálódjon és a közösségnek javuljon (tehát balance-ot kapjon).
    Lehetnék szakszerű, és végigmehetnék az összes update-n, de nyilván nem volna nagy jelentősége senki számára, el lehet olvasni itt: wiki.wargaming...._(WoT)
    Egyensúlyozásra mindig egy már meglévő tartalom esetében van szükség (nem tekintjük ide a tesztszervereken lezajló folyamatokat).
    Vegyük sorra az általad leírt "problémákat":
    + Fair play: A fejlesztők rendszeresen bannolnak játékosokat (ha a számok, vagy a hivatalos topicok nem volnának hihetőek valakinek, akkor biztosíthatom, hogy többször is volt lehetőségem tiltott játékosokkal csevegni, tehát érdekes volna, ha hazudnának a banhullámok során.
    + "fair play match" (talán az MM-re gondoltál?): Továbbikban is kitartok mellette, hogy a jelenleginél barátságosabb MM-et még nem láttunk a játék történetében (mert a 3-5-7, és a +/-4-es MM is hagyott maga után kívánnivalót), a többi gondolatot Straubbazsi kommentjében láthatod (az ott írtakban 100%-ban egyetértek).
    + Kampány: A kampányt (ha küldetéssort értesz alatta) egy jutalomért játszhatod, mely mindenkinek ugyanazt a tankot jelenti, tehát nyereménytank esetén ha gyengítést kap (mert túl erős, pl 279e vagy T55A), azt mindenki együttesen érezheti. Ha prémiumtankról van szó, akkor azt a WG már korábban kifejtett elvei alapján NEM gyengíthetik, tehát a fejlesztői oldalról nem érinthetnek téged negatívan. Ha a CW kampányra gondolsz: azok igazságos versenykörnyezetet biztosítanak, ha valami ezt felborítja, az a játékosok nem korrekt tevékenységei miatt történik (lásd: fizetett accountok, illegális modok).
    + Arty nerf: mivel egy egész kasztról beszélünk (akármennyire negatív a hatásuk a játékra) nyilván azonosan érvényesülnek rájuk az egyensúlyozások, és ha nem korrektek a statisztikáik, akkor természetesen azokat módosítják. (Játékmódokban betöltött speciális szerepek esetén ez NEM az egyensúlyozás, hanem a jutalmazás kérdése, lásd: Ranked, Frontline). Egy arty befolyása eltörpül az összes többi tanktípuséhoz képest, tehát max idegesítőnek nevezhetőek, de nem erősnek.
    + "ha már van egy tankom nem kéne menet közben változtatni a működését":
    Ha az adott jármű felborítja a játék egyensúlyát (és az fejlesztett vagy nyeremény tank), akkor a fejlesztőknek nem csak joguk, de kötelességük annak az erejéből visszavágni. 1.0 óta csak olyan gyengítések voltak, amelyek az egyensúlyt javították (a buffok után néha vissza kell táncolni, ha azok hatása túlságosan markáns, de erre is csak 2x volt példa az utóbbi 2 évben).

    Ha játékfejlesztői szemmel nézzük a közösség által használt és kritizált programunkat, akkor a nagy egészt kell nézni, nem csak egy kis szegmensét (a fórumok általában a negatív irányba görbülnek a vélemények képét tekintve). Nem lehet elérni, hogy mindenki a legboldogabb 5%-ba tartozzon, de meg lehet próbálni, hogy mindenkinek semlegesen jó élményt nyújtson a játék.

    És a végére egy örök klasszikus , ami minden WGjátékosra áll(Kivéve 20% faxx jó oldalán állot).
    https://www.youtube.com/watch?v=loIVuMQXgWg

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák