Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz Dzsoo2 #9619 üzenetére

    Onnan tudni hogy több körös, hogy több "L" kapocs pont van, ilyenkor az "N" kapocs pontokból is több szokott lenni, de ez nem kötelező.

    A kapcsolótól érkező L és N vezetékeket mind a 2 körre be kell kötni, tehát amelyik dobozba belefér kisebb 3-as wago, ott elágaztatni.

    Ezen a legutolsó spotos lámpatestnél elvileg csak 1 bekötési pont van, tehát 1 áramkörösnek kell lennie. De előfordulhat hogy a 3 fej egységhez tartozó elágazó pontban az egyik ki van csúszva, ott lehetne ellenőrizni( a 2 kis bigyula, amiből a 3 fejegység irányába megy a 3-3 vezeték), csak ugye ha azt felnyitod lehet ugrik a garancia.
    Persze ez azt feltételezi hogy mindig ugyanaz az 1 ami nem világít.

    [ Szerkesztve ]

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák