Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Auratech
őstag
válasz #65675776 #33 üzenetére
Az durván 1%, ha az M-et jól értem. Szerintem a hidrogénes autó biztonságos üzemanyag tartálya sem kisebb kihívás. A repülőgépekkel is rengeteg probléma volt, van, amit megoldottak.
A léghajóról, mint modern közlekedési eszközről a negyvenes években letettek. A fejlesztéseket akkoriban szinte kizárólag a hadi ipar katalizálta. Ma már ez nem tisztán így van. Az üzemanyag felhasználás sem volt szempont, mármint a takarékosság oldaláról.A léghajó nagyon környezet kímélő, nagyon kevés telepített infrastruktúrát igényel a repülő, vonat, egyéb eszközhöz képest. Akkoriban zsákutcának tűnt és erőltetettnek a repülőgépek rohamos fejlődése mellett. Ma sem lehetne ráépíteni a közlekedést és függőbb az időjárástól, mint a többi eszköz. De ha lenne 150 főt biztonságosan, abszolút nyugodtan, csendben szállító eszköz, kétlem, hogy kihasználatlan kornyadozna egy hangárban. Nem véletlen, hogy manapság egyre inkább előtérbe kerül a fejlesztések között. Figyeld meg lesz még reneszánsza a léghajóknak, nem is sokára!
El tudom képzelni, hogy rossz idő esetén léghajó pótló autóbuszokat indítana a volán.
Egyébként nem vagyok léghajóbuzi.Auratech Field Recording