- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Timstrike
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok és mivel a Support nem érhető el gondoltam itt is megpróbálok segítséget kérni.
Szóval az Ubisoft accountomat elfogadja (belépek az oldalra) de az Uplay nem akar elindulni ezért egy játékot sem tudok elindítani. Állandóan a "Connection lost" kép fogad. Próbáltam már többször újratelepíteni az Ubisoft game launcher (Uplay)-t de sajnos semmi eredmény.
Több böngészőről próbáltam újra letölteni és telepíteni de sajnos sikertelenül. Napok óta próbálom elérni a Support-ot de a karanténos helyzet miatt vagy másért nem sikerül, sem chat-en sem mail-ben. Már hetedik éve vannak játékok vásárolva tőlük és működtek, de kb 2-3 éve nem használtam az accountomat. Most,hogy több szabadidőm van gondoltam előveszem az Assasin`s Creed sorozatot,de sajnos nem tudom.
Minden segítséget/ötletet előre köszönök!