Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timstrike

    tag

    Sziasztok!
    Egy kis segítségre szorulok és mivel a Support nem érhető el gondoltam itt is megpróbálok segítséget kérni.
    Szóval az Ubisoft accountomat elfogadja (belépek az oldalra) de az Uplay nem akar elindulni ezért egy játékot sem tudok elindítani. Állandóan a "Connection lost" kép fogad. Próbáltam már többször újratelepíteni az Ubisoft game launcher (Uplay)-t de sajnos semmi eredmény.
    Több böngészőről próbáltam újra letölteni és telepíteni de sajnos sikertelenül. Napok óta próbálom elérni a Support-ot de a karanténos helyzet miatt vagy másért nem sikerül, sem chat-en sem mail-ben. Már hetedik éve vannak játékok vásárolva tőlük és működtek, de kb 2-3 éve nem használtam az accountomat. Most,hogy több szabadidőm van gondoltam előveszem az Assasin`s Creed sorozatot,de sajnos nem tudom.
    Minden segítséget/ötletet előre köszönök!

Új hozzászólás Aktív témák