Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz ztsoft #65497 üzenetére

    Több alkalommal volt már panasztételem a UPC-nél, és egyetlen panaszomat sem sikerült kielégítően megválaszolniuk, és még nagyon enyhén fogalmaztam.
    Előfordult olyan, hogy nem is értettem, hogy tulajdonképpen mire válaszolnak, mert semmi értelme nem volt a levélnek, és olyan is, amikor a 6 kérdésemből 1-re válaszoltak, és arra is teljes hülyeséget, már a levél is önmagával ellentmondásba került, mert a kedves ügyintéző belekeveredett a dátumokba.

    Ha nem írásban a weboldalon, MyUPC-n vagy facebook üzenetben teszel panaszt, csak magadat szívatod. Ha mindenképpen telefonon akarsz, akkor írd meg előre, és mondd az ügyintézőnek, hogy le fogod diktálni szó szerint a panaszod, gépelje le, bár én még ebben sem bíznék.
    Sajnos az ügyfélszolgálat az esetek túlnyomó részében teljesen inkompetens.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák