- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
Hirdetés
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
-
A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
it A Sony Pictures Entertainment szerint a növekedésük elsődleges hajtóereje a Crunchyroll lesz, ami egy anime-streamszolgáltatás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114298 üzenetére
Mondjuk egyelőre nem magától érkezik meg, hanem a menüben rá kell nyomni a frissítésre, de legalább itt van, újra. Én azért várok még egy-két napot, mielőtt elkezdeném rendezgetni a csatornákat, nehogy feleslegesen dolgozzak vele, mint legutóbb, amikor visszavonták a frissítést…
Csubakkka: igen, arra gondolt.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114334 üzenetére
Mi ugye mindketten Bp. XIII. kerületében vagyunk, ezek szerint a koaxos (azaz nem Telekomos területen levő) ügyfelek között mi vagyunk az első kísérleti nyulak.
Azért írhatna még más olyan is, aki szintén megkapta a frissítést a Vodaboxra, hogy jobban be lehessen lőni, kik vannak ebben a kalapban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
válasz Tibdoh #114372 üzenetére
Írtam korábban, hogy van olyan előfizető, akinek a két Vodafone boxa közül az egyik megkapta a frissítést, a másik nem… Na, ebben keressünk logikát.
Amúgy ma frissíteni kellett az iPadOS Vodafone TV appot, csak úgy engedett belépni. Pontosabban még úgy sem, mert frissítés után először ragaszkodott egy PIN-kód beállításához, ami nem lehet az eredeti 0000 alapérték. Viszont ezt követően, amikor sikerült végre belépni a profilomba, örömmel konstatáltam, hogy az appban is megjelent a csatornarendezés lehetősége!
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Most éppen egyetlen, felhőbe rögzített tévéműsor sem játszható le, sem a Vodafone boxon, sem a Vodafone TV appban. Ennek megfelelően nem működik a műsorok visszanézése sem.
Igazán szuper ez a rendszer…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz NoOne1976 #114388 üzenetére
Már amikor kiderült, hogy OTT-típusú tévészolgáltatást akarnak működtetni ezen a hálózaton, lehetett tudni, hogy ez nagyon kockázatos lesz megbízhatósági szempontból. És most, hogy egyre több ügyfélhez helyezik ki az új boxokat, egyre inkább kiütközik, hogy minden aggodalom jogos volt…
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Neked kiírja a box az utolsó frissítés dátumát?
Nekem ott mindig azt írja, hogy „Nem elérhető”, pedig amióta megvan ez a szappantartó, azóta volt már 2-3 frissítés.
A másik, hogy a mostani frissítés óta a Videokapcsolat mód és az Audiocsatlakozási mód is „Nem elérhető”, holott eddig mindkettőnél szépen kiírta, hogy „HDMI”.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #114386 üzenetére
A pénteken rögzített műsor lejátszását továbbra sem lehet elindítani – gondolom, ez most már így is marad...
Próbálok akkor megnézni egy ma du. rögzített kézilabdameccset. Pár perc lejátszás után úgy kifagy a box, hogy semmire sem reagál, áramtalanítani kell. Utána megint meg tudok nézni két percet a meccsből, és megint lefagy. És így tovább. A harmadik áramtalanítás után, amikor negyedóra elteltével összesen 5 percet láttam a meccsből, feladom. Majd megnézem a neten a végeredményt, köszönöm, Vodafone!Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #114482 üzenetére
Az említett szombati kézilabdameccs felvétele simán nézhető az iPaden futó appban, csak a Vodaboxot fagyasztja le minduntalan, a lejátszás indítása után 1-2 perccel...
A pénteken rögzített műsor viszont az appban sem játszható le. És a webes felületen sem, PC-vel. Elvileg vissza is nézhető, de akkor is hibaüzenetet dob.Közben a box kaphatott éjjel 2h körül egy amolyan "mikrofrissítést", mert én ekkor ugyan egy másik műsorforrást néztem, de azt láttam közben, hogy a bekapcsolt box elején kb. egy percig pirosra váltott a LED, vagyis a box valamiért újraindult. Azóta legalább a Videokapcsolat módnál és az Audiocsatlakozási módnál is újra azt írja ki, hogy „HDMI” (lásd #114478).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kavics #114520 üzenetére
Ha már sport, akkor mondjuk az M4 Sport pont nem nézhető vissza. Itt vannak pl. a Forma-1, és többnyire labdajátékokban a magyar válogatottak szereplésének közvetítési jogai is… És ezt nevezik közszolgálatnak, adópénzből.
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz asdf_ #114540 üzenetére
"mindenki másnál pedig kb. egymás mellett van a kábelmodem és a STB, tehát nem probléma lannal etetni a boxot" – ezt milyen felmérésre alapozod? Mert ha csak tippelgetsz, akkor az én tippem meg az, hogy ez marhára nincs így. És ez rengeteg, nem hozzáértő embernek jelent gondot.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz szabogabor10 #114698 üzenetére
Ez mit jelent pontosan? Nekem nem tűnt fel semmilyen változás.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz szabogabor10 #114700 üzenetére
Nálam nincs ilyen, Pana a tévé.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114724 üzenetére
Csak azt próbáltam közölni, hogy én jelenleg nem tudom ellenőrizni, milyen csatornák jönnek be a Cisco-n.
Ellenben a Vodafone box ma bekapcsoláskor kéretlen csatornakereséssel nyitott, majd amikor meg akartam nézni egy felhőbe rögzített műsort, indítás után 2 mp-cel kifagyott a kép, és vele együtt az egész box a p.ba… Távirányítóra nem reagálás, teljes áramtalanitás, ó, csak business as usual.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Nekem ebből még nem teljesen világos, hogy is működik ez a gyakorlatban… Csak azt tudom, hogy ezentúl még ki is kell takarítani meg rendet rakni a lakásban, mielőtt hívom az ügyfélszolgálatot.
Nagy újítás a Vodafone-nál: ez fogadja majd, amikor felhívja az ügyfélszolgálatot
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz d.tiborz #114774 üzenetére
Nekem természetesen ma is lefutott a csatornakeresés a Vodafone box bekapcsolásakor. Rohadt idegesítő, hogy leülsz a tévé elé, és nem tudod egyből nézni, mert ki kell várni, míg a box eljut abba az állapotba, amelyben előző napon, kikapcsoláskor volt. Ráadásul ugye a csatornakeresés végeztével sem jelenik meg automatikusan az utoljára nézett csatorna műsora, mert ilyenkor még felhasználói beavatkozás szükséges: meg kell nyomni a „Következő” gombot a képernyőn. Apróság, de szándékosan sem lehetne ennél jobb ügyfélbosszantást kitalálni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114792 üzenetére
De igen, van még egy Cisco is nálam. Csak ugye írtam már, hogy annak meg már teljesen elhalálozott a HDMI-kimenete, úgyhogy momentán használhatatlan. Gyűjtöm az erőt a 1270 felhívásához. Félek, már csak Vodaboxot adnak majd helyette, ami abból a szempontból is aggályos, mert azért majd – gondolom – havi 1000 Ft-ot akarnak legombolni rólam, a Cisco-ért meg csak 500-at fizettem. És ugye a box cseréjét nem én kérem, hanem ők adnak nekem egy másikat, a meghibásodott régi helyett – hát akkor miért is kellene többet fizetnem, mint eddig…?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114800 üzenetére
Jók ezek a sablon válaszok arról, hogy papíron hogy néznek ki a dolgok, és el is mennek a fb-csoportban, de azért én kicsit tájékozottabb vagyok ennél (vagy legalábbis így gondolom ), kedves druszám.
Szóval most leírom, hogy mi a helyzet a gyakorlatban.
Még az éjszaka folyamán erőt vettem magamon, és felhívtam a 1270-en a műszaki segítségnyújtást. Az éjszakai hívás azért jó, mert olyankor kb. egyből felveszi egy ügyintéző. A XIII. kerületben meg azért jó lakni, mert az esetek többségében akár már másnapra tudnak technikust küldeni – de ezt, gondolom, te is tapasztaltad már. Most is így volt: akár már ma, azaz szombat délelőtt, tehát csak pár órával a hibabejelentés után tudott volna jönni hozzám egy technikus. És az ügyintéző szerint ha hibás a Cisco box, a technikus mindenképpen egy másik Cisco-ra cseréli ki! Még akkor sem ad helyette Vodafone boxot, ha én kifejezetten azt kérem!
Márpedig én végiggondoltam, és úgy döntöttem, hogy ha most kapnék egy másik Cisco-t, teljes körűen azt is csak kb. egy-két hónapig tudnám már használni az interaktív funkciók megszűnése miatt, így akkor már végképp elodázhatatlan lesz a Vodaboxra cserélés… Szóval a dupla ügyintézést megspórolnám magamnak, és már most lecserélném a Cisco-t egy Vodafone boxra, bármennyire is fáj a szívem a Cisco miatt. Ezt viszont – nehogy már megkönnyítsék a dolgot – nem lehet kérni a műszaki segítségnyújtás jegyében, hanem csak új megrendelésként tudják rögzíteni, az viszont csak hétköznap reggel 8h-tól este 8h-ig (?) érhető el a 1270-en, ezért hétfőn újra fel kell őket hívnom, napközben – nyilván sokkal hosszabb várakozási idővel számolva…
A mostani hibabejelentésemet meg úgy, ahogy van, töröltük a rendszerből.Ami meg az árakat illeti, változatlanul azt gondolom, hogy nem fair, ha az új boxot drágábban adják, mint a régit, hiszen nem tud többet a réginél, sőt, néhány tekintetben kifejezetten korlátozottabban használható annál, akárhányadik eszközként is van náluk regisztrálva. És pláne nem fair a dupla ár, ha meghibásodás miatt nem tudom tovább használni a régi boxot. Persze kaphatnék még most helyette egy másik régit, de két hónap múlva megint csak ott tartanánk, hogy újra kell cserélni, ha ugyanazokat a funkciókat akarom tovább használni, mint eddig. De ez persze csak puffogás itt a részemről, mert nyilván kénytelen leszek benyelni azt a havi plusz 500 Ft-ot az új boxért, mint mindenki más. Csak akkor legalább működne rendesen…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114812 üzenetére
Ha a felvétel lehetőségét meg is hagyják, nekem kell a visszanéző és a 7 napos EPG is. Ezek meg már most is – hónapok óta – csak úgy vannak meg a Cisco-n, hogy néha igen, néha nem. Megelégeltem ezt az állapotot…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114826 üzenetére
Most akkor nekem továbbra sem egyértelmű, hogy hány box van jelenleg nálad, és hányért fizetsz. Mert ha a Vodaboxot tényleg a Pace helyett küldték neked (akár kérted, akár nem, ez most mellékes), te meg nem jeleztél nekik vissza, csak azóta is használod mindkettőt, akkor nem értem a csodálkozást, amiért egyszer csak lekapcsolták az egyiket – és nyilván a régit, hiszen annak a leváltására küldték az újat.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #72445440 #114844 üzenetére
Nekem díjnetre jönnek a számlák, minden hónapban letöltöm őket a gépemre, biztos, ami biztos.
pjen: nekem sincs gondom a saját mobilszolgáltatómmal. Persze ha ott lenne a mobilom is a Vodánál, nyilván elfogadnám 1 Ft-ért azt a tévét. Nekem ugyan nem kéne, de talán el lehetne passzolni 40-50 rugóért a Vaterán.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Lezárult egy korszak. Tegnap a Vodafone technikusa elvitte tőlem az utolsó Cisco boxot, és VTV boxra cserélte azt is. A Cisco-ban meghalt a HDMI-kimenet, és bár lehetett volna még másik Cisco-t kapni helyette, úgy gondoltam, már nincs értelme arra az egy-két hónapra, amikor megszüntetik rajta az interaktív funkciókat (beleértve a 7 napos EPG-t), és emiatt úgyis ki kéne cseréltetnem egy Vodaboxra… Szóval ment a Cisco, jött a VTV – amiért havi 500 Ft-tal többet kell fizetni, hogy kevesebb csatorna műsorát lehessen vele rögzíteni, mint a Cisco-val… Jó üzlet, ugye.
Szó se róla, a Cisco box kiszolgálta a maga idejét: voltak a merevlemezén még a 2012-es olimpiáról rögzített 3D-s (!) közvetítések is, plusz a megboldogult M3D csatornáról felvett 3D-s kisfilmek is. Vajon a Vodafone box kitart majd 9-10 évig? – adódik a költői kérdés.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Ha valakinél szintén problémát jelentene, hogy a Vodafone boxnak UTP-kábellel lehet csak hálózati kapcsolatot biztosítani, de bonyolult a kábelt eljuttatni abba a helyiségbe, ahol a box üzemel, leírom a saját megoldásom, hátha valakinek pont ez segít.
Nálam a Connect Boxra egy saját router van kötve, azzal osztom a netet az eszközeimnek. Ez történetesen egy Asus router (AX92U), ami nagyszerűen beszórja wifivel az egész lakást, beleértve még a távolabbi sarkokat is, több falon át – pedig panellakásról van szó. Amikor megvettem ezt a routert, nyugdíjaztam a régit, ami szintén Asus (AC68U), de most újra elővettem azt, és befogtam, hogy vezetékes netet adjon a fő routertől távolabbi szobában telepített Vodafone boxnak. Ehhez mindössze az kellett, hogy ezt a régebbi routert ún. „media bridge” módba kapcsoltam – ehhez hasonló lehetőség feltehetően más gyártók routerein is elérhető.
Így most az a felállás, hogy a fő router által sugárzott wifi-jelet veszi a távoli szobában levő régi router (amely, mint bármelyik másik eszköz, kap a fő routertől egy külön IP-címet, amit nem árt fixálni is neki a fő router DHCP-táblájában), és ennek a régi routernek a LAN-csatlakozói akár négy eszköznek biztosítanak vezetékes net-elérést. Az egyikre lett rádugva a Vodafone box, és tökéletesen üzemel.
Ez tehát egy megbízható megoldás, ha valaki nem akar/nem tud kábelt húzogatni a fél lakáson keresztül, csak ugye kell hozzá egy elég jó router, ami stabilan és kellő jelerősséggel be tudja szórni wifivel az egész lakást, plusz egy másik router, ami ezt a jelet képes ebben a media bridge módban venni és vezetéken kiadni. De hátha valakinek pont ez lesz a legkönnyebben megvalósítható, mert minden eszköze megvan hozzá.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114996 üzenetére
Mondjuk egy wifis box biztos többet fogyasztana valamennyivel, mint egy wifi nélküli…
#114997: házimozira simán köthető HDMI-vel, nálam is úgy van rákötve a nagyszobai box. Egy HDMI-csatlakozók nélküli AVR ma már erősen elavultnak számít.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114996 üzenetére
Kicsit utánaolvastam, és szerintem a WDS az valami más, bár használható erre is. A WDS módot mindkét, egymáshoz ilyen módon kapcsolódó routeren be kell állítani, míg az Asus-os media bridge módra csak a távoli, második routeren kell átkapcsolni, és onnan kezdve az elsődleges router azt a routert is csak egy ugyanolyan hálózati eszköznek látja, mint a többit, amelyeknek IP-címet kell osztania. És a másodlagos router ilyenkor nem is szór wifit, csak vezetékes netet ad ki a LAN-portjain.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz LouiS22 #115001 üzenetére
Persze, csak van akinél az nem vagy alig működik, mert pl. nincs azonos körön a két, egymástól távoli helyiségben levő dugalj, vagy csak korlátozottan megy át a jel, mivel nincs szabad dugalj, és csak elosztóba dughatók be az adapterek stb. Szóval az sem fenékig tejfel, ha nem tökéletesek hozzá a feltételek. És nem utolsó sorban, egy ilyen adapter-párost többnyire meg kell vásárolni, ha nem fekszik a szekrény mélyén, egy régebbi, még működő, de használatból kivont routere meg esetleg többeknek lehet, hozzám hasonlóan. Nekem ez a megoldás egyetlen fillér extra kiadást nem igényelt.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Inhouse #115004 üzenetére
Nem is állítottam, hogy minden router tudja ezt. De akinél van olyan, amelyik tudja, annál ez egy megoldás lehet. Ennyit állítottam, nem többet. Itt általában a powerline-t szokták ajánlgatni, ha valaki nem akar vagy tud vezetéket húzni, kábelcsatornázni, falat fúrni. Én pedig leírtam egy másik lehetséges megoldást a problémára – ami természetesen csak akkor működik, ha megfelelő feltételek állnak rendelkezésre.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Csabi1984 #115006 üzenetére
Ez lehet, hogy HDCP-probléma. Nálam a tévén kétféle HDCP-beállítás között lehet választani, az egyik beállításnál rendesen van képe + hangja a boxnak, a másik állásban viszont folyamatosan elmegy majd visszajön a kép és a hang. (És ez már a Cisco box esetében is így volt. Sőt, annál az sem volt mindegy, hogy az AVR melyik bemenetére volt kötve, mert a Cisco nem szerette a HDCP 2.2-t, csak az 1.4-et, és ebből a szempontból is vannak különbségek az AVR-em egyes bemenetei között.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz cocka #115160 üzenetére
Ha elmegy a net, a tévéadás nem megy el azonnal. Nem tudom, meddig lehet még nézni ezután, mert olyan hosszú netkimaradás még nem volt nálam, amióta van Vodaboxom (kopp-kopp…).
A tévéadás koaxon jön itt, ahogy szerintem Bp.-en mindenki másnak is. Ha valakinek elég hozzá csak az UTP, akkor ott véletlenül rossz a konfig a boxon.
TV13 a helyi csatorna, és most épp valami vonósnégyes zenél rajta, egyébként szépen. Inkább most nem húznám ki a koaxot, hogy megnézzem, bejön-e az adás anélkül is.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Csak jeleztem, hogy ezt is meg kéne említeni, különben félrevezető az infó. Mert ez az otthoni vezetékes szolgáltatások topikja, és nem evidens, hogy mindenkinek, aki itt van, a mobilja is Vodás. Sőt, a többségnek szerintem nem az.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Rottenbiller #115219 üzenetére
Van már app is Windows-ra? Én csak böngészős megoldásról tudok.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 32" LG UltraGear 32GQ850-B Akár 260Hz 2560 1440 IPS 1MS Közel 2 év Gari!
- Samsung Galaxy S22 Ultra DS Fekete 512GB Gari 2025.11.05-ig
- -72% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,16GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill.,Win 11 Pro
- 8 gen i3 as MP ProDesk 400 G5 MT(Hibás)
- Dell Latitude 5300, 13,3" FHD IPS Touch, I7-8665U 8x4,80 GHz, 8-32GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10,11, Új
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest