- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- Magisk
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz zoli62 #124448 üzenetére
Én minden platformon megnéztem, amiket felsoroltam, mindegyikben visszanézhetők a meccsek.
(Éjjel a boxon vissza is néztem a német-japánt, amit élőben eredetileg du. 2h-kor adtak. Mondjuk 2 perc volt hátra a meccsből, amikor kilépett a lejátszásból, mert kéretlenül elkezdett a box frissíteni – ez már csak ilyen, ez szokása neki éjjel 2h-kor… És ilyenkor akármit teszek, nem tudom megakadályozni ebben, pfff. Újraindulás után pedig _természetesen_ elfelejtette, hogy hol tartottam a lejátszásban, tehát majdnem két órát át kellett tekernem a műsor elejétől indulva, hogy megnézhessem az utolsó pár percet is. )Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
HD
csendes tag
Sziasztok,
Ha a post RS hibák minden frekin 2000 körüli értéken vannak az még elmegy? Jelszit 0dBmV a feltöltés 44. köszi -
petymeg
addikt
Sziasztok!
A Vodafone Tv applikációba nem tudok belépni, azt Írja próbálkozzak később (MA122) hibakóddal. Ez megy hetek óta.
Nem tudjátok mi a megoldás?Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
ElektrikusDE
senior tag
Sziasztok!
Ma vettem észre hogy újabb szoftver van a modemenem:
CH7465VF. Szoftver verzió: CH7465VF-NCIP-6.15.20.3-GA-NOSH. (a 20.1 volt előtte)
Újdonság a LED-dek már kikapcsolhatok.
Én bekapcsolva hagytam őket.Első tapasztalat:
Modem módban ugyanúgy mint az előző szoftverrel, csak kb. 10 percig érhető el a modem. (a következő ujraindulásig)
Remélem ez a verzió talán nem fog újraindulni 24 óra alatt akár négyszer is...Folyt. köv.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
zzola
titán
válasz ElektrikusDE #124456 üzenetére
CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH nem változott.
-
ElektrikusDE
senior tag
-
-
zoli62
addikt
válasz kezo0 #124451 üzenetére
Én a meccseket mindig tekerve szoktam nézni. Tavaly volt egy bosszantó hiba. Amikor megállítottak az élő adást, és legközelebb folytattam a visszanézést,, a műsor három perccel később indult. Bejelentettem másik húsz szoftveres hibával együtt, és láss csodát, fél év múlva megjavult. Akkor még be lehetett jelenteni szoftveres hibajelenségeket, a gyakorlott ABC operátorok gyűjtötték is ezeket, idén erre már esély sincs, vagy technikust kiszállás, vagy semmi. Ebben visszalépett a Vodafone hibakezelése, cserébe megszaporodtak a nagyobb területeket érintő VTV hibák. Én a múltkor meg is kérdeztem már, hogy túllépték-e az évi 2%-kos üzemszünetet. Majd februárban fogják összesíteni.
-
zoli62
addikt
-
kabelmania27
Topikgazda
-
HD
csendes tag
válasz kabelmania27 #124465 üzenetére
köszi!
most volt kint az ember, modem csere volt, végig húzott mindent, kivcserélte az összes F csatit, mindegyik elosztót stb.
A régi modemen -20 dB voltak a bejövő jelszintek, mint kiderült tuner hibás volt a modem... de mire erre rájöttek, 5x voltak kint, új kábelt is húztak be a poznáról...
[ Szerkesztve ]
-
HD
csendes tag
válasz kabelmania27 #124467 üzenetére
0 a bejövő, 44 a kimenő, így hogy benne van 2 tv is osztóval. Korábbaan a -20 minden osztó nélkül volt, direktbe kötve
De lényeg, hogy a jelszint gyakrolatilag nem változott műszerrel mérve, csak a modem mért/kapott gyenge jelet mert tuner hibás volt. De akik eddig kijöttek nem mértek műszerrel a kábelem végén, hanem elhitték amit a modem kiírt, az meg ugye szar volt. Másik brigád meg a poznánál mért műszerrel, ott meg jó volt a jel.
Ezért arra jutottak nálam szar a kábel valahol a falba....
Aztán bejött a vadi új bábel minden osztó nélkül direktbe a modemba és úgy is -17 dB volt a bejövő a modem szerint, akkor kezdett nekik is gyanus lenni... modem csere, egyből +3dB lett az új modem szerinti bejövő, aztán vissza az osztókat, így 0, -1 dB körül van, de most megy szépen, snr 38dB[ Szerkesztve ]
-
HD
csendes tag
válasz kabelmania27 #124469 üzenetére
azt a kék szinűt hozta, az volt nála, 2 db leágazó van -6dB a tap ágon, szóval nem is osztó, a modemhez a 2 leágazó után megy, de mindegyik OUT on van, így kb 2 decibel a különbseg, ha direktbee kötöm a kábelt osztók nélkül
de lefotozóm majd[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Okés, akkor jó a bekötés ha az első osztó in bemenetén van a bejövő kábel, out-on van a második osztó, és a másodiknál in bemeneten van az elsőből jövő kábel és a modem van az out-on, mert így modem minimális csillapítást kap ezért nyáron is rendben lesznek az értékek.
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
Megjelent egy tájékoztató üzenet valamint egy összefoglaló táblázat a 2023.01.01-től érvényes áremelésekről:
[ Szerkesztve ]
-
Zoz
őstag
Jött új számla, csak éppen megnézni nem lehet, mert Hoppá! Valami hiba történt...
A hiba ott történt, hogy ez a fos cég felvásárolta a UPC-t! -
Adams84
tag
Nekem az értesítő SMS és e-mail már november 15-én megérkezett, de azóta sem tudom megnyitni a számlát.
A fizetési határidő: 2022. november 28. (4 nap van hátra)
Bár a jelentősebb összegű túlfizetésem miatt a számla automatikusan “kiegyenlített” státuszba került, ettől függetlenül kíváncsi lennék a számla tartalmára, különös tekintettel a díjkorrekciós értesítésre … -
Toth_Jani
őstag
Nekem meg egyszere fent volt a fiokomban a számla, ráböktem letöltöttem és ha már ott voltam akkor befizettem.
Majd pár nap múlva jött az értesítés hogy új számla készült, és meddig kell befizetni.
És ha már méregetjük kinek mekkora, nekem +620 forint lesz. -
ztibor
senior tag
Létezik hogy csak akkor tudok még egy CI kártyát rendelni ha kötök 1 év hűséget a tv előfizetésre?
-
kezo0
addikt
válasz ElektrikusDE #124458 üzenetére
Most csináltam egy kényszerített áramtalanítást a HGW-n, de az újbóli áram alá helyezéskor sem töltött le új fw-t, így maradt a 2-2-NOSH végű változat.
Erdélyben is a magyar Vodafone szolgáltat?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz kezo0 #124479 üzenetére
Természetesen az anyavállalat (A Vodafone Group Plc) román leány vállalata szolgáltat.
De itt is ugyanazok a problémák tapasztalhatok mint Magyarországon.
Remélhetőleg előbb-utóbb mindkét országban kijavítják a hibát.
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
roger92
tag
válasz zzola #124372 üzenetére
Kedves Fórumtagok!
Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget!
1,5 hónap kínlódás után édesanyámnak sikerült e hét kedden személyesen megkötnie a szerződést. Megérte az a megannyi panasz és cirkusz a Vodafone-nál, mert az eredetileg 8 890 Ft-os csomag (TV HD Plus + 1 Smart Card + Internet M + Nonstop L), amit rendszerhiba miatt még mindig 12 390-nek mutat mindenütt (a vezetékes telefon kedvezmény meghiúsulása miatt), sikerült végül 7 990 Ft-ért megkötni egy év hűségidővel. Hála @zzola –nak megemlítve az akciót 3 hónapig teljesen ingyen járna a szolgáltatás.
Természetesen ez januártól közel 10 %-kal drágul majd.Azonban a hangsúly a „járna”-n van. A gond az, hogy hiába van aláírva a szerződés és december 2-án jönne a szerelő bekötni a szolgáltatásokat, nem engedi véglegesíteni a szerződésünket a rendszerben. Úgynevezett számlagenerálási hibára fut a rendszer. Valaki találkozott már ilyesmivel? Így nem tudunk egyről a kettőre haladni és mivel már így is ki vagyunk futva a határidőből, félek, hogy nem sikerül a vezetékes telefonszám számhordozása.
Aki dióhéjban nem tudná a Telekomnál lekapcsolják a rézhálózatot Cegléd településen 2022.11.28-án, azaz jövő hét hétfőn, amennyiben nincs az illetőnek folyamatban lévő megrendelése. Ezt a kiskaput használtuk ki egy rendkívül szimpatikus és kompetens Telekomos ügyintéző által. Kötöttünk egy kamu szerződést technológia váltás gyanánt, hogy a vezetékes szám a Vodafone-hoz való hordozás esetén aktív maradjon. Ezáltal megvalósulhat a számhordozás. A Vodafone állítása szerint inaktív számot nem lehet hordozni. Ezt a kialakult kellemetlen helyzetet a Vodafone saját magának köszönheti, noha számtalanszor jeleztem nekik még időben, azonban fittyet se hánytak rám. Igaz, most sem…
Cegléd belvárosában eddig egész megbízhatóan működik a Vodafone szolgáltatása, azonban az eddigiek átélt alapján nagyon elbizonytalanodtam az egész cégben. Kecsegtető a jelenlegi speciális ajánlatuk. Mondjuk amennyire kitoltak velünk, ez a minimum, amivel kompenzálni tudnak. Azonban egyre jobban attól kezdek tartani, hogy olcsó húsnak híg a leve. Az ügyfélszolgálat katasztrófa. Számos inkompetens ember ül ott, össze-vissza kapcsolgatva és úgy érzem magam, mint valami kolonc, akit állandóan le akarnak rázni. Mintha a szőnyeg alá akarnák söpörni a problémát, azt remélve, hogy az majd magától megoldódik, vagy esetleg eltűnik.
A személyes ügyfélszolgálaton egy végtelenül kedves és barátságos hölgy annyival nyugtatgatott, hogy legyek türelemmel, sejtelme sincs mikorra lesz ez a számlagenerálási hiba megoldva. Azt elnézve, hogy még a kedvezményt sem tudták 1,5 hónap alatt a rendszerükben korrigálni, komolytalannak tűnik nekem ez az egész. Nem hiszem, hogy ez is egyhamar ki lesz javítva. Márpedig jövő hét pénteken, azaz december 2 – án tényleg be kellene kötniük, különben elvész a szám. Tovább a Telekomnál sem lehet húzni az időt.
Azonban egyre jobban azon gondolkodom, hogy hagyom az egészet a fenébe és maradok inkább a Telekomnál, még ha többet is kell fizetnem. Annyi energiát belefektettem eddig, és nem szeretném a célegyenes előtt feladni.
Telekomnál legalább időben kapcsolnak, eljárhatok az előfizető nevében ha beazonosítanak telefonon, valamint nagyon készséges mindegyik ügyintéző. Egyszóval ügyfélközpotú telekommunikációs társaság, ami sajnos a Vodafone-ról nem mondható el…Várom a reakciókat
Tibor[ Szerkesztve ]
-
vigyory71
tag
Tegnap előtt volt egy kis TV Box problémám (kitiltották valami titokzatos és rejtélyes okból a TV Boxomat, így egy erre utaló üzenettel kapcsolt be a Box, adás meg semmi) így felhívtam a 1270-et.
Sűrű elnézést kértek, majd kérték, hogy áramtalanítsam a Boxomat, ők ráküldtek a modemre egy frissítést, az elrebootolta magát majd a visszaállás után már ment a TV Boxom is.
Ha már végre kaptam egy ügyintézőt, gondoltam megkérdezem a tervezett 32%-os internet előfizetési díj emelésemmel kapcsolatban is. Mivel akivel beszéltem nem volt kompetens, kapcsolt valakit, akinek el kellett meséljem, hogy értem én, hogy a TV előfizetésem díját 9,x%-kal emelik, a Filmbox Pro díjamat 9,x%-kal emelik, na de az internet 32%??????
Emberünk utánaszámolt, és hümmögött, majd kapcsolt VALAKIT, aki tud segíteni. Neki ismét előröl el kellett meséljem mindezt.
És a lényeg.... Végül ez a 3. emberke azt mondta, hogy a TELJES díjamra vonatkozik a 9,3%. (Internet+TV+HBO+mindenmás) Ha ettől esetleg több lenne az emelés, akkor utólag reklamáljak, és kompenzálnak MAJD.
Nyilván ezt majd csak a januári számlám kézhez kapása után tudom megtenni. Számlapanasz -> feldolgozás, -> értékelés -> döntés... Mindez a vállalt reakcióidők betartásával.Alapvetően pozitív emberke vagyok, ezért egyelőre örültem a működő TV Boxomnak, és igyekszem még nem a januári díjemeléssel kapcsolatos hitetlenkedésemmel foglalkozni, a fejemet ingatni
[ Szerkesztve ]
-
Carlos73
csendes tag
válasz kabelmania27 #124428 üzenetére
Ma "csak" négy ügyintézővel egyeztettem telefonon. A végeredmény a következő:
1. Egyenlőre csak úgy elengedtek 3.000.-Ft-ot az aktuálisan befizetendő számlámból. A többit majd kötbér formájában. Talán!
2. Megsürgetik a technikusokat, hogy ugyan csináljanak már végre valamit, mert a kb. 3 héttel ezelőtti modemcsere óta olyan modem van nálam, ami központilag be sem lett regisztrálva. Állítólag ez egy kb. 10 perces művelet lenne. Megjegyzem szerintem nem ez okozza a szolgáltatás kiesést, mert ez a régi modememnél is már fennállt. Egyébként egy fehér modem helyett kaptam egy feketét.
3. Az ipv6-ot felvetettem, de azt a választ kaptam, hogy annak a kikapcsolásával nem oldunk meg semmit, sőt lehet, hogy még rosszabbul járok. -
boat76
csendes tag
Sziasztok! Van egy Gigaset e290a telefonom, amivel annyi a probléma, hogy hívni lehet róla, viszont ha hívják nem csörög ki, semmilyen módon nem jelzi a bejövő hívást. Nincs lenémítva se a kézibeszélő se a bázisállomás, össze is vannak párosítva. A kábel jó, jó helyre van csatlakoztatva a connect boxba. Olvastam másoknál is, hogy ezzel a típussal a Voda vezetékes hálózaton ugyanez a problémájuk van. A használati útmutatóban nem találtam a probléma megoldására vonatkozó információt. Van esetleg más is itt, akinek van/volt ilyen problémája? Hogy oldódott meg? Előre is köszönöm a segítséget!
-
boat76
csendes tag
válasz Botivagyok #101450 üzenetére
Szia! Nekem is ugyanilyen problémám van ugyanezzel a típussal. Mi volt a megoldás? Előre is köszönöm!
-
ztibor
senior tag
válasz boat76 #124493 üzenetére
emag oldalán vásárló visszajelzésben ez volt, hátha segít:
"FIGYELEM!!!!! FONTOS INFO KIMARADT!!!!!
ÁTKÓDOLÁS NÉLKÜL NEM MŰKÖDIK VODAFONOS HÁLÓZATBAN!!!!
"Beüzemelés Vodafone hálózaton:
Bázis állomást a 230V hálózatba kell csatlakoztatni
Menügombot egyszer meg kell nyomni
*#05# beütni, ekkor kiír 9 számot, utána 14-et beírni és villogni fog egy (1), amit át kell írni 2-re utána OK. és mentve lesz a beállítás."Nekünk is ez van de mi telekomon használjuk, ott nem kellett semmit állítani.
-
MrPetya19
addikt
Sziasztok
Van valakinek itt tapasztalata stb postai visszaküldésével?
Mi ennek a menete?,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
majorkrisz
friss újonc
Sziasztok!
Nekem régebbi laptopom van, 1366x768-as felbontással. Ugyenzt a hibát kapom (WT1807), egyik adás sem indul el.
A nagy kérdés az, hogy miből jön rá az online videólejátszó, hogy az én felbontásom gyenge hozzá, és hogy hogyan lehet átejteni, elhitetni vele hogy márpedig alkalmas rá a monitorom?
Tud erre valaki működő megoldást?Válaszokat előre is köszönöm!
-
gyemipapa
senior tag
válasz ztibor #124495 üzenetére
Nálam Panasonic telefon van, ugyanezt csinálja, kívülről nem lehet hívni, csak vodás telefonról, kifelé lehet telefonálni. Sajnos a trükk ennél nem működik.
Valaki esetleg tud ehhez is tippet? Szolgáltató távolról rendben találja a vonalat. (Hát persze).
A jelenség időszakos, ami még furcsább.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest