Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Carlos73

    csendes tag

    Akinek médiakártyás készüléke van sikerült már behangolnia az új csatornákat (MTV Rocks, VH1, MTV Live HD, Nickelodeon HD)? Én miskolci vagyok, a legfrissebb frekvenciatáblázat szerint az új csatornák az 530 MHz-re kerültek, de nekem ott még csak azokat találja, amik eddig is ott voltak. Megjegyzem, van egy másik tévém amihez mediabox van kötve, és azon már foghatóak az új adók.

    [ Szerkesztve ]

  • Carlos73

    csendes tag

    Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma reggel automatikusan frissült a böngészőm (Mozilla) és azóta nem tudom használni a Horizon Go szolgáltatást. Belépés után folyton a Silverlight-ot kéri telepíteni, ami ugyebár már régóta a gépemen van, hiszen akkor eddig sem tudtam volna nézni a TV adásokat. Ennek ellenére letöröltem a Silverlight-ot és újratelepítettem, de semmi sem változott. Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi a megoldás?

    [ Szerkesztve ]

  • Carlos73

    csendes tag

    Régi Cisco boxomat cseréltem minap VTV box-ra és egyúttal prémium tévé csomagomat HD plus-ra váltottam. Az új box a sírba tesz. Beüzemelés és kb 15-20 percnyi (nem tudom kell-e neki ennyi idő) csatornakeresés után az eredmény a következő:
    1. A csatornák kb. 1/3-a szerepel ugyan a csatornalistán de rajtuk se kép se hang, illetve a képernyő jobb felső sarkában "a kívánt adatfolyamra hangolás sikertelen" üzenet díszeleg.
    2. A bejövő csatornák egyike-másika kb. 15-20 másodpercnyi késésben van a valós időhöz képest (pl. TV2 HD).
    Többszöri áramtalanítás, net kikapcsolás, gyári visszaállítás után változnak a megtalált és nem megtalált csatornák. Abban egyre biztosabb vagyok - mivel utánanéztem - , hogy a meg nem talált csatornák mindig 1-2 frekvencia csatornái, vagyis inkább a frekvenciákat nem találja meg kereséskor.
    Az ügyfélszolgálaton is tanácstalanok voltak, mert ilyennel még nem találkoztak. Hétfőn jönnek a szerelők. Remélem lesz rá megoldás, mert ez így egy kalap kaki az egész.

  • Carlos73

    csendes tag

    Hosszú-hosszú ideje van a Vodafonnál (UPC) TV+internet+vonalas telefon előfizetésem.
    Két hónapja harcolok velük, mert gyalázatos minőségben szolgáltatják az internetet. Ennek az az eredménye, hogy szinte minden webhely elérhetetlen, vagy percek kérdése amíg betöltődnek az oldalak. Példaképp a my vodafone fiókomba is csak sokadik próbálkozásra tudok belépni, de még sorolhatnám. A Wifi a rácsatlakoztatott eszközeimet folyamatosan ledobálja. TV adás van, azonban a vodafon tv box plusz szolgáltatásai elérhetetlenek. A televízió képernyőjének jobb felső sarkában hibaüzenetek tömkelege jelenik meg naponta többször. A telefonbeszélgetéseim 5-10 percenként megszakadnak, már ha egyáltalán kapok vonalat.
    Szerintem már nincs olyan technikus a városban, aki ne lett volna nálam jelszintet, meg isten tudja mit mérni. A műszereik szerint persze minden tökéletes, ellenben hadoválnak nekem csomagvesztésről, meg hálózati hibáról. Állandóan a sajnálatukat és a megértésüket fejezik ki, aztán meg lepattannak.
    Az ügyfélszolgálat egy kalap kaki, ők gyakorlatilag csak közvető szerepet látnak el. Érdemben intézkedni nem tudnak, vagy nem akarnak. Egy hónappal ezelőtt már panasszal is éltem náluk, de azóta állandóan csak azt szajkózzák, hogy a panaszkezelési osztály foglalkozik az ügyemmel. Kértem, hogy adják meg az elérhetőségüket, erre a válasz az volt, hogy ők sem tudják. Próbáltak megnyugtatni, hogy a hiba javítása, illetve a kötbér számítása folyamatban van, de hogy mikor kapok végre elfogadható minőségű szolgáltatást, azt nem tudják megmondani. Nincs egyetlen ember sem ennél a retkes szolgáltatónál aki tökösen közölné velem, hogy mire számíthatok én paraszt!?
    Időközben persze nekem is kijött az új számla, amit november 30-ig kellene befizetnem természetesen már az emelt összegben.
    Úgy érzem a türelmem elfogyott és lehet, hogy itt az ideje váltani. Legnagyobb meglepetésemre az ügyfélszolgálatos kis asszonyka finoman meg is jegyezte, hogy ő már rég megtette volna ezt az én helyemben.
    Nos itt tartunk, ezt tudja nyújtani a "nagy" Vodafone egy több, mint 20 éve hűséges előfizetőjének 2022-ben! Szánalmas! :W

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz cocka #124408 üzenetére

    Igazság szerint már a nyár vége felé kezdődött, de túlzottan is türelmes voltam és vártam szeptember végéig. Modem-Router csere 2 héttel ezelőtt volt, akkor egy fehér helyett kaptam egy feketét, de ez sem oldott meg semmit. Az ügyélszolgálatos csaj szerint a nyár végén valamiféle hálózatfejlesztés volt és szerinte az kavarhatott be. Na de ezt a szerelők nem tudják?

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz roger92 #124413 üzenetére

    Elnézést rosszul fogalmaztam. Még nem emeltek a havidíjamon. Tekintettel arra azonban, hogy a hibát hetek óta nem tudják elhárítani én nem arra számítottam, hogy továbbra is teljes összegű havidíjat kell befizetnem.
    Megjegyzem, hogy a hűségidőm szeptemberben lejárt, amit annak ellenére meg akartam hosszabbítani, hogy a szolgáltatással gondjaim akadtak. Az ügyfélszolgálaton viszont technikai okokra hivatkozva nem tudtak velem hosszabbítani. Azt ígérték amint ez a technikai probléma elhárul felhívnak és megkötjük az új szerződést. Na azóta is csak várok a telefonjukra, de talán már nem is baj, hogy nem köteleztem el újra magamat velük.
    Régebben a UPC hasonló helyzetben mindent megtett és aránylag gyorsan annak érdekében, hogy megtartsák az ügyfeleiket és minőségi szolgáltatást nyújtsanak az előfizetőiknek. A Vodafonnál még csak az igyekezetet sem látom. Mélységesen csalódtam bennük.

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz kabelmania27 #124428 üzenetére

    Ma "csak" négy ügyintézővel egyeztettem telefonon. A végeredmény a következő:
    1. Egyenlőre csak úgy elengedtek 3.000.-Ft-ot az aktuálisan befizetendő számlámból. A többit majd kötbér formájában. Talán!
    2. Megsürgetik a technikusokat, hogy ugyan csináljanak már végre valamit, mert a kb. 3 héttel ezelőtti modemcsere óta olyan modem van nálam, ami központilag be sem lett regisztrálva. Állítólag ez egy kb. 10 perces művelet lenne. Megjegyzem szerintem nem ez okozza a szolgáltatás kiesést, mert ez a régi modememnél is már fennállt. Egyébként egy fehér modem helyett kaptam egy feketét.
    3. Az ipv6-ot felvetettem, de azt a választ kaptam, hogy annak a kikapcsolásával nem oldunk meg semmit, sőt lehet, hogy még rosszabbul járok.

  • Carlos73

    csendes tag

    Tavaly szeptember óta harcoltam a szolgáltatóval, mert iszonyatosan instabil és lassú volt a netem. Mivel modemről megy a tévé és a telefonszolgáltatás is, így azokkal is meggyűlt a bajom. Előbbi esetében a visszatekerés, műsorvisszanézés reménytelen volt, utóbbinál a beszélgetéseim folyamatosan szétkapcsoltak. Megannyi telefonos bejelentés és technikusi kiszállás után december közepén sikerült kikapcsoltatni az IPv6-ot. Néhány napig nagy volt az öröm, mert rég nem látott sebességgel szakított az 500-as netem.

    Karácsonykor azonban jött a feketeleves és a netem újra belassult, de nem kicsit. Van hogy az oldalak be sem töltődnek, vagy csak nagyon lassan, gyakorlatilag a speedtest oldalak még sebességet sem tudnak mérni, annyira gyalázatosan rossz a netem. A tévé és a telefon is ugyanúgy viselkedik mint korábban.
    Nagy ritkán a modem újraindítása valamit segít a dolgon, de ez csak ideig-óráig nyújt megoldást.

    Tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy a CH 7465VF típusú fekete színű modemem (amit még októberben kaptam egy fehér helyett) a mai napig nincs beregisztrálva. Ezért nem tudnak jelszintet sem mérni és technikust sem kiküldeni hozzám, ezért számítsak arra, amíg a modemet nem látják a rendszerükben addig azzal kell beérnem ami van.
    Megjegyzem, hogy ezt már több ügyfélszolgálatos ügyintéző is említette nekem, de azon kívül, hogy folyamatosan sürgetik azt a bizonyos háttércsoportot, azon kívül egyebet tenni nem tudnak. Mondjuk azt sehogy nem értem, hogy ha a modem valóban nincs regisztrálva, akkor az IPv6-ot hogy sikerült kikapcsolniuk és egyáltalán hogy van akkor netkapcsolatom (még ha szar is).

    Összegezve van egy be nem regisztrált fiktív modemem, egy minősíthetetlenül szar netkapcsolatom, és mindezt az ügyintézők csak sajnálni tudják. Nem tudom mitévő legyek, hova, kihez forduljak. Nem akarom elhinni, hogy ezt nem tudják orvosolni. Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönöm.

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz R a y #125458 üzenetére

    Azt gondolom sorstársak vagyunk. Én tavaly nyár óta harcolok velük, hivatalosan csak szeptembertől ostromlom őket, de szinte heti rendszerességgel. Nekem október közepétől november közepéig terjedő időszakra állapítottak meg kb. 10 havi előfizetési díjnak megfelelő összegű kötbért, annak ellenére, hogy mind a mai napig ugyanúgy használhatatlan a netem. Én minden hónapban fizetek nekik, csak a kötbér miatt kevesebbet a tényleges havidíjnál. A ping értékeim 10-12 között mozognak, de már le- és feltöltési sebességet egyik speedtest oldal sem tud mérni. Ha mégis sikerül, akkor a letöltési sebesség max. 100-300 körüli az 500 helyett. Valamennyi weboldal betöltése akár 30-40 másodpercet, vagy akár többet is igénybe vesz. Naponta többször is áramtalanítom a modemet, majd a visszakapcsolás után 1-2 órán át elfogadható a net, de ez így nem állapot, mert nem ezért fizetek. Az ügyfélszolgálatosok sem tudnak a modememre rámérni, mert folyamatosan offline-nak látják azt. Nekem vonalas telefonkészülék is van a modemhez csatlakoztatva, amivel 5-6 percnél tovább nem tudok beszélni, mert megszakad a vonal.
    Ma is jön hozzám egy technikus, de túl sok reményt nem táplálok a dologba.

    [ Szerkesztve ]

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz pkaresz #125463 üzenetére

    Én személy szerint egyiket sem használom. A fórumon többször is említett IPv6 is ki van kapcsolva már egy hónapja, de úgy látszik az sem segített.
    Csak hogy érzékeltessen a netem lassúságát, az előző hozzászólásomat háromszori próbálkozás után tudtam csak elküldeni.

  • Carlos73

    csendes tag

    Közel öt hónapja tart a kálváriám a Vodafone-al a nagyon instabil és lassú internetszolgáltatás miatt. Summázva az eltelt időszakot: több órányi beszélgetés az ügyfélszolgálattal telefonon és személyesen is, technikusok tömkelege a lakásomban, és ha lehet hinni a szolgáltatónak akkor a hálózaton is, két alkalommal modemet cseréltek, illetve a lakásomban lecserélték az egyik régi elosztót egy újabbra. Nos azóta sem vagyok előrébb.

    Ma viszont kínomban egy nagyon érdekes dolgot tapasztaltam.

    Először is tegnap kikapcsoltattam az ügyfélszolgálattal az IPv6-ot, amitől talán még rosszabb lett a helyzet, így viszont a modem beállításaiban a router módot át tudtam állítani modem módra. És ekkor jött számomra a döbbenet. Modem módban tökéletes volt a netkapcsolat. Egy-két óráig kihasználtam a helyzetet, majd reseteltem a modemet, hogy az visszaálljon router módba ugyanis a wifire szükségem van. De ezután sajnos kezdődött minden elölről.

    Tapasztalt valaki hasonlót, vagy esetleg tudja valaki, hogy mi lehet a gond? Várom az ötleteket.

  • Carlos73

    csendes tag

    Hosszú hónapok szenvedése, megannyi hibabejelentés és technikusi kiszállást követően meguntam a szolgáltató tehetetlenségét, mert a kritikán aluli netemet sehogy sem tudták orvosolni.
    Az agytekervényeimet megerőltetve és a fórumhozzászólásokat végigböngészve végső elkeseredésembe én is azt a megoldást választottam, hogy az ügyfélszolgálattal kikapcsoltattam az IPv6-ot, majd a modemet átállítottam bridge módba. És lőn világosság a netem azóta hasít.
    A legutóbbi hibabejelentésem miatt egy technikus még tegnap kijött hozzám, de persze hibát ő sem talált nálam. Megmutattam neki mit produkál a netem modem módban, majd átkapcsoltam a modemet bridge módra. Szemmel láthatóan ledöbbent és nem akarta elhinni, hogy ez lehetséges.
    Azóta a modemem és a PC-m közé bekötöttem a saját routeremet és a net mellett tökéletesen működik most már a wifi is valamennyi eszközömön. Hogy erre miért nem jöttem rá hamarabb? Mondjuk az is megér egy misét, hogy a vodások miért nem mondták nekem, hogy ezt próbáljam meg. Ennyire hozzáértők!?
    Van viszont egy kis furcsaság. Gondolom a vodafone boxot is a routerhez kellene ilyen esetben kötni , azonban és nem választottam le azt a modemről, ennek ellenére a box funkciói ( műsorvisszanézés, élő adás visszatekerés) ugyanúgy gond nélkül működnek. Normális ez?

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz cocka #126220 üzenetére

    Nem tudom mit gondolnak az ilyen emberek, vajon miért árulnak még most is wifi routereket?

    Az olyan ember, mint akire te azt gondolod hogy én is vagyok azért tesz fel itt a fórumon ilyen kérdéseket mert nem szakember, és mert talán olyat tapasztal a szolgáltatásban amilyet korábban nem.
    Ha hiszed ha nem a vodafone saját modeme nekem évek óta tökéletesen működött router módban is, amit leírtam azt csak kb. fél éve tapasztalom, ezért semmi okom nem volt arra, hogy saját routert használjak. Pedig korábban használtam, mert kellett, ahogy azt te is leírtad.
    De ha egy szolgáltató egy idő után olyan modemet telepít ki valahova amelyik routerként is funkcionál megbízhatóan, akkor az olyan ember mint én elvárja, hogy az tényleg úgy is működjön, és csak megszokásból ne feltétlenül használja a sajátját. Ha viszont ezt nem tudják garantálni akkor legalább közöljék vele, hogy használjon saját routert, azzal talán jobb lesz. Nos az eltelt fél évben erre egyetlen egy ügyintéző és technikus sem volt képes és ezért úgy gondolom talán joggal kerestem a hiba okát inkább a szolgáltatóban mint sem az én tudatlanságomban. Az meg hogy elővettem a régi routeremet az nem volt tudatos döntés, csak egy próbálkozás, de ráhibáztam.
    Nos ennyi a rövid történet, és bocs ha csalódást okoztam neked.

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz cocka #126238 üzenetére

    És úgy tudom, hogy a vezetékes telefonnál is vannak problémák, mert vannak telefonok, amikkel egyszerűen nem vagy nem megfelelően működik a szolgáltatás. És akkor arra sincs nyilván semmilyen garancia, hanem az a duma, hogy cserélj készüléket.

    Igen jól tudod, mert nekem is van vezetékes telefonom, és hívás közben random megszakad a vonal. Az egyik technikus azt mondta nekem, hogy tudnak a problémáról, jelezték is a központjuknak, de egyenlőre még nincs megoldás. Egy másik technikus pedig azt mondta, hogy a problémát a telefonom és a bölcsője közötti nem megfelelő kapcsolat okozza, ezért azt javasolja, hogy cseréljem le. Na ezt azért én sem veszem be.

    Hát persze, hogy nem mondja, mert nekik nem érdeke, hogy saját eszközt használj. A hozzáállásod jogos, csak náluk meg az a hozzáállás, hogy az ég világon minden hibás működésért a usert kell okolni. Szerintem ez protokoll szinten van náluk kiadva.

    Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy tudtommal a kiszálló technikusok egyike sem voda alkalmazott, hanem külsős vállalkozók. Ezért nem gondolom, hogy nekik parancsba lenne adva, hogy az előfizetőre kenjenek mindent. Sőt többen is panaszkodtak nekem, hogy a szolgáltató magukra is hagyja őket, és nem kapnak elég információt ha valami változás történik. Nem akarom őket védeni, de többen is voltak már nálam és legtöbbször csak a tanácstalanságot láttam rajtuk.

  • Carlos73

    csendes tag

    válasz cocka #126245 üzenetére

    Nekem ez a típus van: [link]

    Azóta, hogy áttettem a voda modemet modem módba még nem telefonáltam vele, de könnyen lehet, hogy ezáltal már a telefon is megjavult. Gyanús, hogy csak azóta vacakolt amióta a netem.
    Amúgy a voda szakembereiről még csak annyit, hogy amióta szarakodott a netem valamit maszatoltak a hálózaton is, mert korábban az egyik technikus aki nálam volt azzal adta le a hibajegyet, hogy külső javításra van szükség. Két hétre rá jött is az e-mail, hogy a hálózati hibát elhárították. De kérdem én mit javítottak ki, ha nekem ettől nekem semmivel sem lett jobb a szolgáltatás.
    Többen írták itt a fórumon, hogy a tavaly nyári fw frissítés sokaknak bekevart. Sanszos, hogy én is ennek lettem az áldozata.
    A legutóbb nálam járt technikus megsúgta nekem, hogy előreláthatólag február-március-április hónapokban ütemezve érkezik az új fw a modemekre. Kíváncsian várom, hogy mit javítanak, vagy éppen rontanak majd el.

  • Carlos73

    csendes tag

    Üdv!
    A Mediaboxom 2 napja azt produkálja, hogy a TV2 Comedy csatornára ugorva (akár közvetlenül a 76-os csatornaszámot beütve, akár lépegetve a csatornák között) azonnal lefagy, semmire nem reagál és percekig nem tér magához A probléma csak ennél a csatornánál jelentkezik. Gyakorlatilag ezt a csatornát így nem tudom nézni az összes többit igen. Tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy ehhez hasonlót? Van-e erre valami egyszerű megoldás, vagy cseréltessem a boxot? Megjegyzem az áramtalanítás, újraindítás nem segített.

Új hozzászólás Aktív témák