- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
-
Adams84
tag
Egy rövidebb átmeneti időszakban (amikor a Horizon Go és a Vodafone TV applikációk párhuzamosan futottak) volt az, hogy csak Vodafone box-al és QR kóddal engedett be.
Aztán a Horizon Go végleges kivezetésével megoldották, hogy MyVodafone felhasználónév+ jelszó párossal
is be lehessen lépni (tehát hogy a régi boxos és mediacardos ügyfelek is használni tudják a Vodafone TV appot. -
Zoz
őstag
Na kiderült, hogy működik-e csoportos beszedés... nem! Jött az SMS a banktól, hogy nem teljesült.
Hogy miért az nem derült ki, csak sejtem, hogy az előfizető azonosító változása miatt. Meg is lepődtem volna, hogy működik... De ugye ők írták, hogy akinek csoportos beszedése van, annak nincs teendője. -
tag
Szia.
Igen, nekem is ma járt le és jött is értesítés a lehúzásról, 0 forint összegről. Az érdekes az hogy közleményben a vezetékes szolgáltatás számlafizető azonosító van feltüntetve, viszont a cím az hogy Mobiltelefon díja. Az összeg is helyes lenne a vezetékeshez. Írtam is nekik egy szép levelet Ez a cég egy káosz. -
pkaresz
senior tag
Én egyszer voltam így, az első csoprtos beszedéseknél, hogy kifizettem, majd le is vonták, s
továbbra is levonták, és mindíg túlfizetésem volt.
Úgy tudtam megoldani, hogy a banknál egy hónap kifizetést le kellett állítatni, majd a következőnél vissza.
Tök macera volt, most intézzék ők, megígérték a telefon beszélgetés rögzítve van.
Bár ez lehet mobilszámla volt, s nem UPC.
Régen volt.[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
blakey
titán
Nálam az október is ua. volt, +1000 Ft késedelmi kamat, telefonáltam nekik, hogy mi van, elsőre azt mondták, hogy inaktív a csop. beszedés, mondom, hogy nem, mert aktív, többször ellenőríztem, egy kis tanakodás, jön a válasz, hogy oké, náluk van a hiba, következő számlán jóváírják a kamatot, jött a november, semmi, nem vonták le, telefonáltam nekik, ua., nálam a hiba, tanakodás, majd megint mondták, hogy mégis náluk van a gond, 2e Ft jóváírást elfogadok-e, mondom igen, jó, fizessem be a két számlát és elvileg a következő oké lesz. Már van új számla, a nov. 14-ei rendben megvan, kiváncsi vagyok, hogy azt levonják, vagy megint telefonálnom kell.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pkaresz
senior tag
Szia!
Igen, nekünk.
Igaz mobil számlának tüntették fel, de nem tartozás státusz. :-)Csoda történt!
Ma az ötödik ígéretre megjelent kettő technikus, azzal a kérdéssel, hogy két előfizetésünk van?
Ugyanis mind a kér modem aktív státuszban van a rendszerükben.
Így nem csoda, hogy újraindulás van, mondták Ők, kereste a rendszer a másikat!??
Nem értek hozzá!
Kimentek, valamit mókoltak, (nem vagyok otthon, nem voltam hajlandó újra feleslegesen várakozni ) jelenleg van net, mert látom a kamerák képeit. S ha minden igaz kicserélték a box távirányítót, kérésemre, telefonon beszéltünk, mert engem hívtak fel, a lányom volt otthon.Remélem jó lesz.
Üdv: Karesz
[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Toth_Jani
őstag
Nálam a számla úgy jön hogy csoportos beszedés, de mivel már 2 hónapja visszavontam a banknál, szerintem a bank alapból kidobja.
Rögzítettem náluk (Banki oldalon) a bankkártyámat és ha megjön a számla 2 kattintással kifizetem, 1-2 perc alatt jóváírodik és nem is reklamálnak. -
-
falabu88
aktív tag
Debrecen belvárosban hulladék, pedig tv szerint jó a jel és nincs bithiba
Szombat reggel volt kint technikus, mindent rendben talált, kivéve, hogy épp a cool/flim+ stb nem működött. Előző este persze nézhetetlen volt minden... Kicsit kezd már elegem lenni a vodából, csak nincs más szolgáltató itt sajnos.. -
kezo0
addikt
Igen, anyámnak is 11.02. volt a fizetési határidő, és csoportos beszedéssel végre a mai napon elment a pénz a bankból. Innen számítva még kb. 2 nap szokott lenni, mire a My Vodafone felületen is látszani fog, hogy ki van fizetve a számla…
És neki sem jött még meg az új számla, miközben 11.14.-i számlazárást mutat a rendszerük.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Adams84
tag
Nekem az értesítő SMS és e-mail már november 15-én megérkezett, de azóta sem tudom megnyitni a számlát.
A fizetési határidő: 2022. november 28. (4 nap van hátra)
Bár a jelentősebb összegű túlfizetésem miatt a számla automatikusan “kiegyenlített” státuszba került, ettől függetlenül kíváncsi lennék a számla tartalmára, különös tekintettel a díjkorrekciós értesítésre … -
cocka
veterán
Ez miért is hülyeség?
Egyszerű. Mert van újrakezdés funkció. És egy aktuálisan futó műsor esetén nincs értelme felkínálni az újrakezdést meg a visszanézést is. Ezért mondom, hogy egy káosz, mert nem kozisztens a menüpontok mutatása.
Az kerüljön műsorvisszanézőbe, ami már lement. És azután miután lement. Közben elég az újrakezdés menüpont. Ellenkező esetben értelmetlenné válik az újrakezdést felkínálni.
-
jeffo
tag
Telefonos ügyfélszolgálatosnak sikerült visszaaktiválnia a Vodafone TV hozzáférést, de sajnos törlődött a profilom, elveszett minden rögzített műsor, ami annyira nem vészes, mert nem sok volt, elvileg néztük is mindet, csak jó lett volna megnézni még egyszer.
0 profillal jött be az oldal, és új profilt kellett csinálni, és így nem lehetett visszahozni a régi profilt.
Utána nem sokkal jött 2 sms, hogy megrendelését teljesítettük, ami szerintem a hűségidő hosszabbítással kapcsolatos. Nem tudom, érdemes lett volna-e várni, helyrejött volna-e ezen rendelések teljesítésétől.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Nem véletlen, hogy a Vodafone TV-t emeltem ki. Ez ugye nem social media cucc. Azért csodálkozok ezen, mert ugye elvileg ez a vodafone SAJÁT szolgáltatása, nem harmadik félé. Ebből adódóan maradhatna forgalmi díj nélkül. Ennyi erővel, akkor bármely másik mobilszolgáltató azért is kérhetne forgalmi díjat, ha a saját honlapját meglátogatod azonos szolgáltató mobilnetjéről. Vicc.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5