Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mercutio_

    félisten

    válasz Drizzt #3562 üzenetére

    A chiphiány, covid, supply chain problémák miatt 30-50%-ot emeltek a gyártók. Most, hogy esik vissza a kereslet ebből az extra nyereségből (meg lehet nézni az éves eredményeiket, aki nem bénázott vastagon kaszált) elkezdenek visszaadni.
    Egyrészt mert van miből, másrészt, mert a gyártás felfutott, azonban a csökkenő kereslet miatt a kész járművek tárolási költségei megnőnek, a gyártósorok optimális kapacitása pedig adott, ha azt csökkentik, akkor ott jelentkezik extra költség.
    Elektromos (és hybrid) autóknál még az akksik állagmegóvása is többletköltséget jelent amíg nem kerülnek forgalomba a járművek.

    Míg a tesla felülről, a kínai gyártók (MG, BYD, stb.) alulról zabálják az európai elektromosautó piacot, ez a kisebbik gond, a nagyobb, hogy ezek a cégek a nagy kínai piacon is átveszik az uralmat, konkrétan a legutóbbi 10-es eladási listán kategóriánként 1.1 európai gyártó volt, márpedig a nagy bevételek onnan jöttek :U

    Btw mióta visszavágták a nyugati országokban (is) az elektromosautó támogatásokat látványosan zuhantak az eladások.

    Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

Új hozzászólás Aktív témák