Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CSiPet2

    tag

    válasz Anonymus23 #13685 üzenetére

    Például azért nem csinálják mert 32biten maximum 2.147.483.647 számot tudsz tárolni, ennél több hp-ja nem lehet és akkor még ki tudja hogy ők maguk milyen limiteket pakoltak be ami ezt tovább csökkenti (valószínűleg ennek töredékét tudják a designerek beállítani egy objektumra). És mivel midnenfajta glitch nélkül tudsz 1millió fölött sebezni, ez hamar oda vezet amit most látunk. Lehet hogy már most fel van húzva az apc hp-je oda amit a game engine tud...
    Az hogy "kapcsolják ki valaminek a sebződését, kivéve ezt meg ezt", lehet hogy egyszerűen nincs ilyen feature a dmg modellben, mert mondjuk úgy tervezték hogy a legkisebb pisztoly is tudja sebezni a legnagyobb tankot is, csak lepkefing hatékonyásggal. Volt már ilyen a játéktörténelemben, és lehet hogy nagyon komoly munka lenne belerakni egy ilyen dmg modellt. Így utólag látjuk hogy jó lett volna egy ilyen opció, de most már ezt ők is belátták, csak ők valszeg azt is látják hogy mennyi munka lenne berakni.
    Sok baromságot benéznek a devek, de próbáljuk már belátni hogy nem vérpistikék ücsörögnek ott, hanem programozók, akik legrosszabb esetben is csak kezdők, de nem hülyék.

Új hozzászólás Aktív témák