- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
snowdog
veterán
Ennek kapcsán azért felmerül bennem a kérdés, hogy annak az OBD2-es egységnek mennyi lehet az áram felvétele? Mert ha pár nap alatt az is lemeríti az akkut, akkor ott vagyunk ahol a part szakad.
Mivel semmit sem tudok róla, az is lehet, hogy levett gyújtásnál semmit sem fogyaszt. Viszont akkor meg semmit sem figyel, és semmivel sem kommunikál (GPS, mobil, stb.) csak a gyújtás ismételt ráadásakor. Szóval azért vannak még megválaszolatlan kérdések.
-
gy.s
csendes tag
1, Napi használat mellet, rövidtávú leállád, hétvége nem okozhat gondot, egy (rejtett) töltön hagyott mobilnak. Stand by üzemmódban adatforgalom bekapcsolása mellet. Ha a GPS is megy az más. Nyilván egy mélygarázs erőlködésre készteti, és gyorsabban meríti
2, OBD2-n kb. annyi az áramfelvétel mint a riasztónak. Stand by állapot van adatforgalmazás mellett. Ez WiFi kapcsolatot jelent elsődlegesen. A GPS már kevesebb energiát fog fogyasztani mert csak adatkapcsolatra van hegyezve. Nincs képernyő, hangszóró, mikrofon, futó app. stb. Ha a BSI (az agy) jelzés ad vagy kap, az eszköz továbbit. Nincs más feladata. A szenzorok, az áramkörök érzékelnek, agy megért Delphi Connect továbbit. Ezt vagy beépítve/kiépítve vásárolod az autóval, vagy utólagosan hozzá teszed.
Régen már a Peugeot 607.is volt motor tévdiagnosztika. Az még GPRS gsm modemen kommunikált. tehát a technológia nem új. C5 is kapott már ebből, (is!!!!!!!) de most már lefele is elérhető, gyári vagy utólagos beépítéssel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- iPad topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lightyear - befektetési app
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...