- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gy.s
csendes tag
1, Napi használat mellet, rövidtávú leállád, hétvége nem okozhat gondot, egy (rejtett) töltön hagyott mobilnak. Stand by üzemmódban adatforgalom bekapcsolása mellet. Ha a GPS is megy az más. Nyilván egy mélygarázs erőlködésre készteti, és gyorsabban meríti
2, OBD2-n kb. annyi az áramfelvétel mint a riasztónak. Stand by állapot van adatforgalmazás mellett. Ez WiFi kapcsolatot jelent elsődlegesen. A GPS már kevesebb energiát fog fogyasztani mert csak adatkapcsolatra van hegyezve. Nincs képernyő, hangszóró, mikrofon, futó app. stb. Ha a BSI (az agy) jelzés ad vagy kap, az eszköz továbbit. Nincs más feladata. A szenzorok, az áramkörök érzékelnek, agy megért Delphi Connect továbbit. Ezt vagy beépítve/kiépítve vásárolod az autóval, vagy utólagosan hozzá teszed.
Régen már a Peugeot 607.is volt motor tévdiagnosztika. Az még GPRS gsm modemen kommunikált. tehát a technológia nem új. C5 is kapott már ebből, (is!!!!!!!) de most már lefele is elérhető, gyári vagy utólagos beépítéssel.[ Szerkesztve ]