- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- IFA 2024: Harmadik generációs T-Rex is volt
- iPhone 16 vagy Oppo Reno13?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- MIUI / HyperOS topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
Elindítom a Fallout 3-at (textúra pakk fent) és crash, crash, crash...
Asszem Skyrimhoz nem teszek föl semmi ilyesmit.
-
őstag
válasz Integra #14058 üzenetére
Nagyon is érdemes megvenni. Egy komplett új játéktér Skyrim mellett, és még azért mert az öreg Telvanni wizard hatalmas fazon. Amúgy én is külön-külön vettem meg a DLC-ket, mindegyiket a megjelenés napján, nem pedig egyben, mint ahogy most lehetséges.
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
creedszl
aktív tag
hali
arra tudtok valami megoldást hogy ha ENB-t használok akkor ne pusztuljon le a növényzet legfőképp a fák animálása?vagy ez olyan feature az ENB-nél?
Hulligaaan
-
#84221696
törölt tag
Feldobtam a skyui-t, de amikor indítom a játékot, akkor kiabál, hogy tegyem fel az skse-t. Nos, feltettem, de még mindig pofázott. Ekkor még feltettem, amit kért. Viszont amikor a skse.ini-t dobtam fel, nem indult el a játék.
Amúgy meg baromira lelassította a skyui az inventory-t. 4-5 s-t is várni kell. Valami ötlet, hogy mit és hol baltáztam el? -
Ryder62
őstag
Nem hivatalos textúra pakkot érdemes feldobni? (Gépem az adatlapomon)
Azért kérdezem mert Fallout 3 crashel össze vissza textúra moddal. Akkor mikor töltené be a pályarészt barangolás közben. Persze az fps oda van szögezve a 60-hoz.
Vagy dobjam föl és futkorásszak skyrimben egy-két kört megnézni mizu? Egy vagy két mod van még fent úgyhogy nem lenne gond törölni a fájlokat - amennyiben nincs valami uninstall opcionális fájl.
-
addikt
válasz Ryder62 #14113 üzenetére
Igen, tedd fel és futkorássz. Lehetőleg jó sok cellahatáron menj át, attól telik be gyorsan a RAM és fossa össze magát. Szinte 100% hogy crashelni fog, az eltelt idő alapján döntsd el, megéri-e.
Ha NMM-el teszed föl, azzal szépen le is szedheted, mert logolja hogy melyik modból mit tett föl (ha ugyanahhoz nyúlnak hozzá, akkor is tudja melyik változat melyik modból van).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
#84221696
törölt tag
Na, újraraktam mindent, erre meg el sem indul!
Aszongya, hogy frissítsem a skyrimet! -
#84221696
törölt tag
Na bassza meg. Most meg már Error! Something went wrong! van. Egyre jobbak!
Milyen sorrendben és miket rakjak fel? -
neko18
senior tag
válasz #84221696 #14118 üzenetére
Nexus mod manadger sok mindent kiír ám. Érdemes átnézni hogy milyen igények tartoznak adott modokhoz. Másképp teljesen becrashel a játék. Még én is finomítgatok rajta, jelenleg be se jön a játék....Feltettem egy másik DOF modot, az előzőt töröltem és teljesen becsuklik a játék. Elindul->menü->játék elindítása, de eltelik 10perc és semmi nem történik. Nem lép ki, nem fagy le mert mennek a feliratok. Lehet hogy beteszek egy töltőképernyőt hogy lássam hol akad el egyáltalán hátha tudok rá valami megoldást. Egy biztos most nagyon megsz*patott a játék. Korábban sokkal jobban ment a modolás, szebb is lett a végeredmény de akkor a gépem volt gyengusz.
kdxsv
-
kiskornel
addikt
Okozhatja még az uGridstoload, meg pár ini módosítás. Asszem az árnyék textúrák méretére vonatkozó paraméterek hosszú betöltést, és néha akadozást hoznak elő.
Most is vannak cellahatárokon mikro akadásaim, de ezek a másodperc töredék része. Azért én észreveszem.Bár neked az uGridstoload is nagy értéken van, ha jól tudom.
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Tirexi
addikt
Még mielőtt megcsinálnám megkérdezném, hogy mi legyen benne konkrétan?
Mire vagytok kíváncsiak? -
Ryder62
őstag
Én is kíváncsian várom a videót.
-
Ryder62
őstag
Textúra pakk (2k - full - landscape és towns) feldobva, futok pár kört és megnézem dob e CTD-t.
-
Ryder62
őstag
válasz Ryder62 #14142 üzenetére
Játszottam 35 percet, szaladgáltam az erdőben és elmentem whiterunhoz is.
Eddig stabilan futott a játék, egyedül whiterun kapujában állt meg a játék 1 másodpercre a többi részen elég jól töltötte be a pályarészeket.
Viszont kapásból lenne pár dolog amit változtatnék:
- LOD. Pici a látótáv. A lodos fák nem mutatnak túl szépen főleg úgy hogy viszonylag közel vannak.
- Beszélgetésnél jó lenne ha mindig a karakterre fókuszálna a kép. Ne lehessen mozgatni a kamerát.
- Látni a tavak "széleit" a parton. Itt egy vonalban véget ér a víz. Nem tudom hogy érthető-e.
- Élénkebb színek kellenének. ENB-k kilőve.
Bonus:
- Mikrolagg megszüntetésére van valami megoldás? Ez már szűz skyrimban is jelentkezett, kicsit zavaró hogy 60fps mellett akadozik a kép.És egy szimpla kérdés: acsik működnek úgy is ha skse-vel indítom a játékot?
[ Szerkesztve ]
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14143 üzenetére
"Látni a tavak "széleit" a parton. Itt egy vonalban véget ér a víz."
Ez a legjobb kérdés. Ezer éve szeretnék látni én is erre egy működő standalone megoldást de nincs, csak próbálkozás, vagy enb útján de az sem az igazi. Az összes netimmerse motoros játék egyik baja ez. A víz egy külön mesh, vagyis egy hatalmas lap ami keresztül hosszában átéri a világot, aminek cellánként módosítható a szintje. Mivel önálló nem animált mesh (modell) ezért sík, nem is hullámzik valójában, csak a textúra kelti az érzést. Emiatt a partoknál sem alkalmazható más textúra, pl egy olyan ami összemosná a földdel a vizet. Van egy érdekes kísérlet erre, Beth megcsinálta a Dragonborn dlc-ben Solstheim bizonyos részein gyönyörűen mossa a partot a víz, a baj az hogy pár tíz méterre beljebb már sima stock állóvizet látsz. Másik bajom a vizzel, hogy a környezetre (szél) sem reagál, nem hullámzik, többek közt ezért sincsenek igazi viharok a skyrimben, nem kivitelezhető élethűen. Már az elődnél is illúzióromboló volt a facsavargatós üvöltő vihar a nyugodt állóvízzel.
Illetve mégegyet hozzátennék az egyébként jó kívánságlistához. Lehet, már megcsinálták, nem tudom. Havazáskor, esőzéskor a falakon, tetőkön ne menjen át a csapadék. Ha erre van már mod, arra kíváncsi lennék, ez is elég ordító hiba.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Ryder62
őstag
válasz Varlaisaran #14145 üzenetére
Igen, ismerős, viszont a poén hogy teljesen ugyan ezt a módszert alkalmazza a Fallout 3 meg a New Vegas is. De emlékeim szerint ott a partot érő víz nem látszik (legalábbis nem ennyire éles). Sőt vannak helyek ahol (főleg new vegasban) ahol sok a clean water illetve a föld textúrája is világos színű. Így sokszor nem is látni hogy egyáltalán vízben vagyok e már vagy sem a parton sétálgatva.
"Lehet, már megcsinálták, nem tudom. Havazáskor, esőzéskor a falakon, tetőkön ne menjen át a csapadék. Ha erre van már mod, arra kíváncsi lennék, ez is elég ordító hiba."
Szerintem ezt megint ficsőr korlátozza. Tehát szvsz nem megoldható hogy pl egy fedett rész alatt ne (pl fahíd alatt) viszont körülötölte látszódjon a hó, eső. Ez olyan mint esőben a csillogó kőfelületek - mintha vizes lenne. Egyszerűen a motort nem így tervezték. De vicces mert sokszor a játékpiac legmodernebb motorjai sem tudnak többet. Pl: Cryengine, ahol ha esőben bemész egy épületbe kinézve a járda száraz. De ahogy kilépsz, a járdán meg a falakon folyik le a víz.
[ Szerkesztve ]
-
neko18
senior tag
válasz Ryder62 #14143 üzenetére
Én EZT ajánlom
Szerintem a legszebb vízmod ami létezik. Nekem ez oldotta meg a szögletes vízeséseket, van hullámzó part is
Élénkebb színeket tényleg ENB-vel lehet elérni, de nem szabad túlzásba esni mert akkor nagyon fantasy lesz Én jobban szeretem az enyhén szépiás ENB-ket[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Ryder62 #14146 üzenetére
Persze, mert azokat is ez a dög netimmerse hajtja. A motor egyébként pont, hogy képes rá, már az előd is, sőt arra volt is egy Rain nevezetű modocska, ami egy spec megoldással kitakarta a vanilla épületeknél az esőt. Gondoltam itt is próbálkoztak de elég macera ezt megcsinálni. Tény hogy minden csapadék valójában két polygonból álló önálló, nem kollidált mesh. Ha jól emlékszem, a talaj mesh-el érintkezve szűnik meg a rendere, régi motornál átesett rajta, és egy range-en kívül hagyta abba a rendert. De, elvileg minden egyes object köré egy lowpoly "burok" kerülne, amivel érintkezve a rendert megszüntetné, az jó lehetne, de ugye nem kell részletezni mekkora meló ez, voltaképp be kéne "takarni" egész Skyrimet az utolsó fatörzsig. Na, ez pl. egy jó mod ötlet, ha valaki unatkozik...
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
D4v3
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple notebookok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Villanyszerelés
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- ASUS notebook topic
- További aktív témák...
- Hibátlan - Western Digital Blue SN580 1TB m.2 NVME SSD
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB Független
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus GeForce GTX 1080 Ti Waterforce Xtreme Edition 11GB GDDR5X 352bit VGA
- Goldshell Mini DOGE pro bányagép 205MH/s 220W Dogecoin LTC (LTC Doge Bells termelésre is jó) miner
- Hibátlan - BITFENIX Formula BF750G 750W 80 Plus GOLD ATX tápegység
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest