Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dvd24

    senior tag

    Az ilyen posztok mindig kicsit elsikkadnak redditen.

    Röviden számunkra a leglényegesebb belőle szerintem: a division 2 szerverek tickratje PvE környezetben 20Hz. Ez nagyjából azt jelenti, hogy a kliens és a szerver között másodpercenként 20X történik info frissítés. Innen nem nehéz kikövetkeztetni, hogy fordulhat elő hit registration hiba és miért használhatatlan egy olyan szett mint a striker.

    Ha mondjuk egy 900 RPM-es fegyverrel lövünk, az másodpercenként 15 golyót jelent, ez ugye máris 15 levonva ebből a 20 dolog történhet másodpercenként egyszerre dologból, a maradék 5 meg összejöhet bármilyen más éppen egyszerre történő eseményből, ami nem regisztrált lövedékbecsapódáshoz is vezethet....

    Rohadt kevésnek számít ez a 20Hz. Összehasonlításképp, egy overwatchnak pl 60 körüli ugyanez a szám, egy CS-nek 128.

    Amíg ezt nem javítják addig folyamatos lesz a hit registration hiba és a hozzá köthető bugok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák