Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz #75376384 #17993 üzenetére

    jah a második bekezdést el sem olvastam ( :B ) pedig arra is reagálnék:
    a jatek celja az lenne, hogy minel jobb buildben, csapatban probalkozzanak az emberek
    ami működne ha nem lenne elb.szva a skálázódás. már 3 embernél is jobban nő az enemy-k tankossága, mint amennyivel erősebbé válik a csapat, 4 embernél meg aztán főleg, ezt be is ismerték. oké hogy dolgoznak a finomításon, de addig jelenleg ez van, max a feeling miatt érdemes nagyobb csapatban menni, látszik is hogy speedrun-t is inkább solo-2-3 fős csapatban mennek az emberek.

    erre mit csinalnak? kihasznalnak egy hibat csak azert, hogy tonkrevagjak a hosszutavu celjat a jateknak.
    kihasználnak egy hibát hogy értelmes időben meg lehessen csinálni az elcseszett skálázódású bullet sponge NPC-s küldiket (az aki a DZ-ben használja mások ellen, nyilván elég gerinctelen, ott egyetértünk hogy elítélendő a dolog).
    amúgy meg ha a hosszú távú célját nézzük a játéknak, azt talán azzal szolgálták volna a legjobban a fejlesztők, ha mondjuk nem most adják ki a WoNY-t, hanem áprilisban, úgy hogy rendesen ki van tesztelve, és nem nekünk játékosoknak kéne kvázi kipucolni ezt a bughalmazt, miután kifizettünk érte 30 eurót.
    értem én hogy üzleti terv, meg timeline, de tényleg a sokadik ilyen pofon után sem esik le az ilyen játék kiadó cég CEO-nak, hogy ha a dev azt mondja, nincs kész, és félkészen kiadod a cuccot, többet ártasz mint használsz? ha már szalad az ember a f.szerdőbe, miért tátott szájjal kell?

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

Új hozzászólás Aktív témák