Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fehercsoki

    aktív tag

    Én a Samsung Premium Assistance keretében gariztattam náluk a telefonomat (S6 Edge), kamerát, usb csatlakozót és akksit cseréltek, mindezt úgy hogy a telefonon semmi sem látszik, onnantól kezdve hogy elvitte a futár a telefont a 3. munkanapon már hozta is vissza, szóval semmi gond nem volt, szépen megcsinálták. Talán annyi negatívumot azért megemlítenék, hogy a kamera hibára egy olyan szakvéleményt adtak papíron, hogy ez nem is hiba és nem fogják javítani (ez egy külön papír, nem a munkalapra írták), azonban a munkalapon rajta van a kamera csere is, és tényleg cserélték, nem tudom miért állítottak ki kettő ellentmondásos papírt, az is lehet hogy csak véletlenül küldték el azt, ami szerint nem cserélik a kamerát (a kamera valóban hibás volt, méghozzá egy típushiba volt jelen, az új tökéletes).

Új hozzászólás Aktív témák