- iPhone topik
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
shabbarulez
őstag
Más Externetes topicokban többször is olvastam hogy, hasonló problémák vannak, ez elég erősen ISP specifikus gond. Ott le is írták hogy ilyenkor Tíkom teszt-szerverre nincs gond, a modem értékek is rendben vannak. Ez egyértelműen szolgáltató specifikus hibát jelöl, az ISP hálózati eszközeiben lehet a gond, ahhoz meg Tíkomnak már semmi köze. Az Externet az utóbbi hónapokban a sajtóközleményei szerint cserélte a hálózati infrastruktúráját, lehet az ottani beállítások a hiba forrása, amit idővel korrigáltak nem pedig öngyógyult.
Azért az ISP-k ügyfélszolgálatasaitól ne várj csúcs képzettséget. Ott nem igazán hozzáértő emberek ülnek, igen kevés pénzért. A leggyakrabban előforduló 10-20 kérdésbe betanítják nekik a választ, aztán ha azon túl kérdezel akkor számukra kalap-kabát. Olyankor előhúzzák a joker sablon válaszokat ha nem érték a kérdés vagy nem tudják a választ, ezek a szokásos biztos a user gépén van a hiba, vírusok, meg telepítje újra a windowst és hasonló ismert sziporkák.
Persze lehetne alkalmazni képzett hálózati szakembereket is havi félmiláért, sőt sokat hogy ha csörög a telefon legyen mindig valaki aki felveszi, de persze ennek a költsége a havidíjban materializálódna. A best effort jelleg itt is visszaköszön, minden a megfizethető árszintnek van alárendelve, ezért a költségeket minimálisra kell szorítani, ami persze a minőségben is visszaköszön.
-
lymmz
csendes tag
-
lymmz
csendes tag
Azért nem lehet "egyből" felvenni egy hibabejelentést, mert lehet fél-egy nap múlva vissza fogják küldeni a műszerészek, hogy nem találtak hibát. Ettől függetlenül még lehet hiba, de nem biztos, hogy szolgáltató oldali.
Amúgy ezek csak általánosságban igaz dolgok, nem konkrétan a te példádra gondoltam. Hol tart az ügyed? Most mit mondtak?
http://www.tamasnaplo.hu
-
Ebit
addikt
A te helyzeted annyiban jobb, hogy nálam a szakadások után semmit nem kell tennem a lakásban,egyszerűen amikor a tisztelt szolgáltató küldi a jelet helyreáll a kapcsolat.
[I]Ezért is lenne tőkéletes az interneten keresztül dokumentált hibajegyzőkönyv, láthatóvá válna a folyamat, és igy nem kerülhetne sor arra, hogy nem vesznek fel hibabejelentést.[/I]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.