- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ebit
addikt
T home tv előfizetése a munkatáramnak. Ő a központól kb 2.5 km van.
Elméletileg a létesités is gázos, mert a 8 megás sávszél, és a DSLAM központtól való 2 km-s távolság a múszaki létesités alapfeltétele, valamint az előzetes múszaki bemérés során a vonali paraméterek megfelelése.
-
Ebit
addikt
Letöltés irányba igazából határeset, mert kevés az a 7 db SN margin érték, de a csillapitásod alapján te biztosan nem 1.5 km-re vagy bekötve,.
Érdemes megkérdezni a szolgáltatót, mert lehet, hogy ha nagyobb csomagra váltasz, találnak egy jobb érpárt, esetleg portot, esetleg újrakötik a jelenlegi vezetékedet, és megjavulnak az értékeid.
Milyen modemed van? -
Ebit
addikt
Szerintem probáld meg folyamatosan mérni a modemen keresztúl a kapcsolatot, mert a most linkeltek jó értékek, kivétel a csillapitás /51 db /.
A margin értékcsökkenése utalhat szakadásra, mert a meghatározó paraméterek az IP cim váltás utáni első modem kapcsolat, mert ilyenkor a gépteremben /T-com/ beállitott sebességen áll fel a kapcsolat, majd ez folyamatosan csökken , ha leterhelt a szakasz, vagy ármilyen okból akár modem hibájából, megszakad a kapcsolat.
Szerintem kersed meg a helyi T-com, és próbáld velük teszteltetni, a magasabb sávszélt, utána már nagyobb sikerrel mehetsz az ISP felé.
Itt találsz sávszélességmérő oldalakat.
[link] -
Ebit
addikt
Kérj, kölcsön egy modemet valakitől, amivel a modem hibát kitudod zárni,egy
annex-B szabványút, én egy D-link 360 R-t javaslok probaképpen, ennek nincs internetes felülete, de van hozzá egy progi/SMB.50.exe /ami kiirja az adatait, eltudod menteni, netre, felteheted .Sajnos az is lehet, hogy akkor csökken le a margin értéked, amikor a, kábelbarátod, szomszédod használja a hálózatot.
Az ip Cim váltás után ADSL uptime időnek a modemen mérve 24- órának kell lennie a kővetkezőig.
-
Ebit
addikt
Ez a magyar valóság, ilyen csillapitási érték mellett ez a jel-zaj viszony tényleg érdekes.
12.20-ig azért jó volt, kérdés, hogy mekkora volt a sávszélességed akkor?Nagyon kiváncsi leszek rá, hogy mi lesz nálad a végső megoldás,szerencse, hogy próbaidős vagy,
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Olcsóbb internetes tévé a T-Online ügyfeleinek[link]
Core2duo6600
A sebesség mindenkinél úgy alakul, ahogy a szolgáltató a vonal másik végén ráengedi, azért is érdekes a linkelt cikk.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz T-online #221 üzenetére
Szerintem van.
Itt is és más forumokban is többen leirják, hogy az előfzetett szerződésben szereplő, valamint
a szolgáltatott sávszél között jelentős eltérés van, sajnos lefelé, sokszor még a minimum értéket sem éri el a szolgáltatás.Ezért nem értem, hogy egy"specifikus szolgáltatásnak, lásd IP TV", miért kell az árát csökkenteni, amikor a publikált adatok alapján alig több mint 13 ezer csomagelőfizető van, akik a jelenlegi strukturában a többi előfizetőtől veszik el, bővités nélkül a sávszélt.
Természetesen azokon a helyeken, ahol fejlesztéssel is együtt jár , támogatandó ötletnek tartom.
-
Ebit
addikt
válasz T-online #224 üzenetére
A legutolsó publikált adatok szerint 730 ezer körül van, a T-online előfizetők száma.
Én sem azt gondolom, hogy csak miattuk lassul le, hanem már önmagában is lassú a rendszer,és nem tesz jót neki a fix sávszél biztositása, a központokhoz közeli területeken, mert mi marad a távolabblévőknek.[I"]mér egy sebességet, megvizsgáljuk és kihozzuk belőle a maximumot, ha előfizetett 8Mbit-re és stabilan csak 4Mbit-et tudunk nyújtani, akkor méltányosságból válthat az ügyfél hűségidőn belül is, természetesen ez nem egy 5 perces folyamat, mert a kollégák megpróbálják megoldani, hogy mennyen annyival amennyire előfizetett, de ha megnézzük, ez több mint korrekt, mert a 8Mbit-es sávszélesség esetében a garantált minimum még fél Mbit sincs, azt pedig biztos, hogy hozza is a vonal."[/I]
Szép gondolat, gyakorlatban is igy múkődne, talán az űgyfélszolgálatot is elérhető lenne, kb 2-3 percen belül..
Érdeklődnék, miért az előfizetőnek kell ellenőrizni, hogy a szolgáltatás jól múkődik, a központból is azok az adatok mérhetőek, és adott esettben az ISP, miért nem tájékoztatja az ügyfeleket, hogy felesleges nagyobb csomagra előfizetni, mert "múszaki" okokból, még ideiglenesen sem tudják azt biztositani.
Szerintem ez lenne korrekt.A szakadozó kapcsolatokról, még nem is beszéltem.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz T-online #228 üzenetére
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
aktuális állapotát, és a végső megoldást.Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.
-
-
Ebit
addikt
Igaz, de ezek az ötletek,tapasztalatok ingyen vannak, esetleg annyi haszon lehet belőle, hogy valamikor javul a szolgáltatás.
Az űgyfelek gondolom joggal elvárják, hogy az általuk előfizetett szolgáltatást kapják jó megközelitéssel./gondolom te sem örülnél, ha a közértben párizsit adnának, és sonka árat számolnának érte /.
Természetesen az úgyfeleknek is kulturáltan kell előadni a problémájukat, olyan mint a diplomácia, a kölcsönösségen múlik minden.
A méréséket szúrópróbaszerűen is érdemes lenne elvégezni/még T-com- T-online viszonylatban is /
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Tényleg itt van a topicban részletesen leirva Spirit forumtárs konkrét problémája,mi lesz a megoldása?
-megrendelt 8 Mbit-t
-bekötötték kapott 1 Mbit
-többször bejelenti, szerelő megy sávszél emelődik, de még mindig ,csak 3 MbitFigyelembe véve a T képviselői által ezidáig leirtakat valamint a topic cimét:T-online internet, T-home TV, HDTV, bármi gondod van, gyere és megoldjuk, bár idő nincs itt meghatározva, csak az ÁSZF-ben van megemlitve a 72 óra.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #242 üzenetére
Javaslom , hogy nézd meg a 195 hsz-ben lévő modem adatokat.
Tegyük hozzá, hogy a helyszinen megjelenő szerelő is megerősitette a DSLAM távolságát.
Jó közelitéssel, azért a 2 km-en belül van.
Csodát a szerelők sem tudnak tenni.
Nyilván nem , megjegyzem nem is vár senki tőlük ilyet.
Kényszerűségből, én átolvastam több szolgáltató ÁSZF-t, megjegyzem folyamatban van egy jogszabályi környezet változtatás, elsősorban a paraméterek terén, pontosan, hogy ne legyen ilyen nagy mértékú kűlőnbség a maximális /előfizetett/, és a minimális garantált sávszelesség között.
Persze a szolgáltató törekedni fog arra hogy az adott szituációból kihozza a maximumot, de fizika törvényeit még ő sem fogja tudni megváltoztatni.
Sok esetben a meglévő 0.4-es hálózattal, ez biztos nem egyszerú feladat, de azért nem lehetetlen, de a nagy igazság, az itt található:
A felhasználóknak a minimális sávszélesség mindig a rendelkezésükre áll, a nagyobb sávszélességhez pedig akkor tudnak
hozzáférni, ha az adott felhasználói csoport nem minden tagja veszi igénybe az ADSL-szolgáltatást. A hozzáféréseken elérhető
aktuális sebességértékeket az Internet pillanatnyi forgalmi viszonyai határozzák meg. l -
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #246 üzenetére
Érdeklődnék van kötödésed jelenleg a T -hez,vagy korábban volt?
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #249 üzenetére
Értem, igy úgy gondolom egyoldalon állunk.
Ezt irtad:
Ez a vonal a végletekig ki van sajtolva és e mellett csak akkora linksebességre képe. Na most ha a vonalad bőven tudná a 8 Mbps-et és a Tíkom szándékosan visszavennék 4 Mbps-esre, akkor igen komoly tartalékok maradnának a vonali jellemzőkben. Szóval lehet ilyen rémtörténeteket gyártani fórumokon a gaz szolgáltatóról aki direkt azon élvezkedik hogy ügyfelet minél jobban szivathassa, de szerintem felesleges. Ha szándékosan visszavennék a vonalat, a szándékosság egyértelműen látszana. Látod nálad is lehet látni hogy a relative capacity 101%-os vagyis minden csutkára van húzva, ha nem így lenne azt azonnal látni lehetne. Szóval Tíkom ezzel nem tud trükközni mert azonnal lebukna.
Annyi észrevételem van, ehhez kapcsolodóan, rendelkezem több száz /saját/ modem mérési adattal, ami az általad leirtaknak ellentmond.
Ezeken az általad is emlitett viszonylagos kapacitás 100% feletti érték,és megközelitőleg azonos magas 50 db csillapitás mellett, is a géptermi eltérő beállitások, miatt kúlőnbőző linksebességeket kaptam. -
Ebit
addikt
válasz shabbarulez #254 üzenetére
Köszönöm, kedves vagy , hogy ilyen részletesen leirod az elméletetet, de szerintem a konkrét gyakorlati/ Spirit ADSL problémája /alapkérdéssel kellene foglakozni, és feltételezem, hogy ezt a szolgáltatók
/ a T- k tudnák megoldani, vagy megválaszolni./Megjegyzem, ha már emlited a szabványt és kiemeled a jelerősséget, én ennél lényegesebb tartom a vonal csillapitását, ami 13.4 db lehetne kilométerenként .
"Ahhoz, hogy az ADSL-nél az elméletileg elérhetô 8 Mbit/s letöltési sebességet megközelíthessük, mintegy 1,2 MHz sávszélességre van szükségünk (az eredeti 4kHz helyett!!!). Tehát az átvitel jósága, minôsége rendkívül érzékeny a használt vonali kódoláson kívül a:
- vonali/vezetékparaméterekre, úgymint rézvezetô villamos paraméterei, huzalátmérô, vezetékhossz, kábel és vezetékszigetelô anyagok, villámvédôk, stb.;
- a vezeték szerelésére és kialakítására, úgymint csavart érpár, lezáratlan leágazások, rossz kötések, eltérô huzalátmérôjû vezetékek, Pupin-csévék, stb.;
- az illetô érpárat érô külsô hatásokra, többek között zajok, csengetési jelek, AM rádióadások, szomszédos vagy azonos kábelben futó más érpár(ak)on zajló jelátvitelbôl eredô áthallások és így tovább.
A magasabb frekvenciákon a távolsággal egyenes arányban rohamosan nô a csillapítás. Míg 0,4 mm ér átmérô és 2 Mbit/s letöltési sebesség esetén az áthidalható távolság 4,6 km, ugyanez 2,7 km-re csökken ha 6 Mbit/s sebességet akarunk elérni. A központokban, kábelrendezôkben és lépcsôházakban kígyózó vezeték összességében több száz méterrel növelheti a bekapcsolásra türelmetlenül vágyó ügyfél és az ADSL rendezô közötti valódi távolságot. Szerencsére itt Európában jobb helyzetben vagyunk, mint az ADSL telepítések számában jó egymillióval elôrébb tartó Amerika. Például Olaszországban a városi elôfizetôk több mint 80 %-a 2 km-nél, 99%-a 4 km-nél közelebb van honos központjához, Angliában 80%-uk 3,2 km-en, 99%-uk 6 km-en van belül. Következésképpen az elôfizetôknél elérhetô sebességek a különbözô elôfizetôi hurokhosszúságoknak megfelelôen változnak. Garantált sebességnél ennek meglétét, sebességosztályok szerinti elôfizetôi díjaknál pedig az elérhetô maximális letöltési sebességet kell meghatározni.
A rossz kábelkötések, rövidzárak, lezáratlan leágazások mind reflexiókat keltenek, melyek zavarják az elôfizetôi ADSL modem vevôrészét, hibás vételt, de legalábbis az elérhetô sebesség vagy a lefedettségi (szolgáltatási) terület jelentôs csökkenését okozzák." -
Ebit
addikt
A te helyzeted annyiban jobb, hogy nálam a szakadások után semmit nem kell tennem a lakásban,egyszerűen amikor a tisztelt szolgáltató küldi a jelet helyreáll a kapcsolat.
[I]Ezért is lenne tőkéletes az interneten keresztül dokumentált hibajegyzőkönyv, láthatóvá válna a folyamat, és igy nem kerülhetne sor arra, hogy nem vesznek fel hibabejelentést.[/I]
-
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #291 üzenetére
Ezzel kapcsolatosan lenne egy kérdésem is, a jelenlegi modemmel , nem mukodne a IPTV ?
Úgy hogy a mostani routerba dugom be a iptv lan csatiját ?A rendszer fontos eleme az IPTV vevőegység (set-top-box), amely az ADSL-hálózaton keresztül érkező digitális IP-jelfolyamot alakítja át a hagyományos televíziókészüléken élvezhető műsorrá. A szolgáltatás igénybevétele esetén a korábban megszokott ADSL-modem helyett egy digitális elosztóra (ún. home gateway), vagyis egy többfunkciós, univerzális hálózati eszközre van még szükség, amely ellátja az útválasztás funkciót. Ez a készülék nem csak az IPTV vevőegységet csatlakoztatja a hálózatra, hanem egy internetezésre képes számítógépet is. A home gateway természetesen beépített tűzfallal és WLAN-modullal is rendelkezik A T-Home TV adását mind a hagyományos és mind az új plazma és LCD tévé készülékén keresztül is nézheti, mivel az IPTV vevőegységen (set-top-boxon) három fajta kimenet is található (scart; s-video; composite).
Tehát ethernet oldalon marad 2 db szabad csatid, valamint a wi-fi részt tudod használni. de az Ip TV leveszi a sávszélt, azért csak elméletileg 8 megás valós sávszél, és a központtól való 2 km-en belúli távolság, és jó vonali paraméterek szükségessek.
A lakáson belüli vezetékelést valóban, érdemes jól megtervezni,és megfelelő paraméterú kábelekkel kivitelezni, de mint korábban irtam a T-com hálózatán kellene elsősorban javitani/ legalább megközelitsék a szabványban rögzitett értékeket.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #291 üzenetére
ITT egy sematikus ábra:[link]
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #297 üzenetére
Igen kell, mert az eddig már meglévő hang+ adat jel, kiegészül önálló videojellel ráadásul ezek, még az átviteli csatorna szűk keresztmetszete miatt kodolva, tömöritveis vannak, a HWG ezeket szortirozza, osztja szét majd az STB intézi a csatornaváltást, és az egyéb video /kép /jelhez kapcsolodó szolgáltatásokat.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #300 üzenetére
Szerintem erre olyan tud válaszolni aki gyakorlati tapasztalatokkal is rendelkezik
Az én infom szerint 2* 3 mega az IP TV.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #305 üzenetére
Feltehetőleg nálad jó lenne, mert az első lépcsőben a vonaladat a lehetséges max-ra felturbozzák, és úgy kötik rá az IP TV-t.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #307 üzenetére
Ha kihuzom, felhozom az stb ét, adok neki áramot, akkor magához tér, és lehet használni ? a /Netet el tudja érni majd ..../
Szerintem, mint ahogy irták is,a HWG-vel való kontaktus nélkül, az STB max. a felvétel lejátszására alkalmas!
-
Ebit
addikt
Ez egy nagyon érdekes probléma, mert ha szolgáltató eljuttatja az előfizetöhöz /értelemszerűen jogdij ellenében/, utána már a felhasználó felelőssége az adattartalom további kezelése, jogszerű felhasználása, de a jelenlegi jogszabályi környezet lehetővé teszi az otthoni felhasználást, akkor miért is kell további korlátot beépiteni?
Természetesen, Magyarországon ez még nincs nagyon szabályozva (mivel korábban merevlemezes STB-t egyik digitális szolgáltató sem adott), de külföldön igen és mi ugyanazt alkalmazzuk.
Ezért is irtam , hogy érdemesebb lenne olyan területen fejleszteni, ahol már kialakitották a megfelelő jogi és műszaki kereteket.
-
Ebit
addikt
.
[I]Itt az STB merevlemezes részével foglakoztunk.gondolom nélküle ezek az anomáliák fel sem merültek.[/I]
Gondolati szinten megemlitem, mi lett volna, ha adott esetben ezeket a feltehetően nagy összegű fejlesztéseket, esetleg a meglévő hálózat korszerúsitésére , modernizálásra forditanák.
Feltehetően ez lenne a nagy többség számára a megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Jól hangzik amit irsz, nem is vitatom, de remélem ezekből, legalább a kővetkező 5 évben észre lehet majd valamit venni.
Én úgy látom, hogy jelenleg a " T" megrekedt, a korábban, és jelenleg is meglévő monopolhelyzetével nem tud élni, -főleg a régi előfizetők részére -az új elképzelések a potenciális vásárlók szűk részére hozzáférhetőek.
-
Ebit
addikt
Konkrétan arra, amiről te is irtál másik forumban, hogy az előfizetőket, értesitse a szolgáltató, ha az általa előfizetett ADSL sebességet nem tudja biztositani, ne mi vivjunk szélmalomharcot.
Megjegyzem , én túrelmes vagyok, mert több éve fizettem a 8 megás sávszélt,bár mint kiderült múszaki szakvélemény szerint a vonal sosem birta.
-
Ebit
addikt
A lényeg az, hogy megy a 8 mega egy darabig, szolgáltató részéről akadály nincs, majd " állitólagos géptermi szakadások miatt", előfizető ezt nem biztos , hogy észleli/ talán mégis megszólalt a csengő / visszateszik ird, és mond 2 megára, ügyfél értesitése nélkül.
Gondolom ezzel te is tisztában vagy ,a folyamatot én is ismerema szomorú az, hogy ez nem egyedi eset.
Külföldön is ez a folyamat van, nálunk is...
Kint azért én, mást is tapasztaltam.
-
Ebit
addikt
Gondolom ti elsősorban német nyelvterületre jártok, de az ausztria helyzet lefedettség, szolgáltatásminőség szempontjából nagyságrendekkeljobb, igaz ők korábban is kezdték pl a kábeles músorszolgáltatást.
A jövedelmekhez viszonyitva, más az ár-érték/szolgáltatás/ arány, de ez már lerágott csont.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #336 üzenetére
Na nekem sem 8 mbit a 8 eddig, legjobban 7,5,-7,7 körül ment, de ez már elfogadható
Én is kiegyeznék, egy stabil 7 mb-el, szakadások nélkül.
-
Ebit
addikt
Javaslom a cikk elolvasását: [link]
Idéznék egy fontos megállapitást.
"A szolgáltató által beküldött adatok alapján 2007-ben nem volt olyan fogyasztó, aki a 8 Mbit/sec sávszélességű csomag maximális értékét elérte volna. A távközlési vállalkozás így nem tett eleget azon kötelezettségének, hogy bizonyítsa, egyes termékeinek letöltési sebességéről adott tájékoztatásai megfelelnek a valóságnak."
-
Ebit
addikt
válasz BobaFett1 #366 üzenetére
A bejelentés előtt kapcsold a gépre a modemet, csinálj több mérést, nézd meg a vonali kapcsolatod paramétereit, nyomtasd ki, valamint mentsd el, és ezek birtokában, telefonálj az Úgyfélszolgálatra, és a bejelentés időpontját rögzitsd, de a legbiztosabb az emil/ bár lassabb a feldolgozása/
Érdemes a mérések eredményeire hivatkozni, vagy egyből csatolni a bejelentéshez.
Igy mérj sebességet:[link] -
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #374 üzenetére
Köszi, hogy javitottad.
"Figyelem: amennyiben Ön nem a teszt hozzáférés segítségével, hanem az internet eléréséhez létesített ADSL kapcsolaton keresztül (az interneten keresztül) használja a Teszt Szerver alkalmazást, úgy a mért sebesség függ az internet pillanatnyi terhelésétől, így az nem a T-Com által biztosított hozzáférés minőségét mutatja!"
Utólag, hogy fogja a T-online megállapitani a hitelességet.
Érdeklődnék a T-online oldalán, megtalálható az ADSL sebességmérés leirása?
A másik konkrét kérdesem, ha már irtál a rendelkezésre állásról, a gyakorlatban ezt, hogyan méritek, regisztráljátok?
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
-én nem találtam T-online oldalán
-te igen,.... és megjegyezted, hogy elrejtették a honlapon
-erre asszociáltam,miért " rejtették" titkositották"
- vége az inkább egy költöi kérdés, mi lenne, ha mindegyik előfizető mérné a sebességét
"hiteles" később azonositható módon?[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz ForRedGlory #392 üzenetére
'Az összes
hibásan teljesített órák száma egyenlı a hibabejelentések nyilvántartásai alapján összesített"Ez a lényeg a hibabejelentés, elöször kapcsolatba kell kerülni veletek, aztán rögziteni kellene az adott hibát, amiről a legtöbb esetben a bejelentőnek, nincs visszaigazolása.
-
Ebit
addikt
válasz Core2duo6600 #397 üzenetére
Szerintem úgy ha nem tudják teljesíteni akkor nem számláznak
Ez teljesen logikus amit te irsz, ez lenne az úgyfélbarát megoldás, de az egész rendszer azon alapul, hogy te ügyfélként bejelentsd a hibát, amit ők kivizsgálnak, elfogadnak, vagy elutasitanak.
Én korábban már irtam, hogy szerintem olyan rendszert kellene üzemeltetni, ahol a szolgáltató, saját automata rendszere jelzi a hibát, és az ügyfelet tájékoztatja a kijavitás tényéről.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Hardcore café
- Ukrajnai háború
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...