Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    Sziasztok!

    Csak nálam szarakodik a telekom online ügyfélszolgálata?
    Kezdetektől Sat TV családi csomagunk van, ami már rég nincs(vagyis van, csak nem ugyan ez), így át akarok váltani Családi+HD-ra, de ha belépek online felületen azt nyomja a képembe, hogy nincs aktív szolgáltatásunk(pedig telefon is van). Valamikor mellette a számlák, pontok stb látszik, valamikor az se. Az előbb végre bejött minden rendesen, szólt is, hogy ha váltok és hűséget vállalok(ami jelenleg már nincs), akkor olcsóbb lehet, de ha rákattintok a váltásra először megint közli, hogy megszűnt csomagunk van, cseréljem, de mikor cserélnék meg nem tudok, mert inaktív a többi opció. Frissítettem párat, erre meg megint azt mondja, nincs aktív szolgáltatás.. :W

    Nálam a hiba, vagy náluk? :U

    Everybody lies.

Új hozzászólás Aktív témák