- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaZse
őstag
Sajnos be KELLETT vinnem, mert csak így tudtam felbontani a szerződésemet. A történetemet itt is leírtam.
Mivel kötöttem egy 24 hónapos határozott idős szerződést 2013. 02. 03.-án egy tablettel. (24 havi részlet). Na ezt nem vezették be a rendszerükbe. Mikor ezt észrevettük (nyár), akkor bementünk, hogy bibib van. De ezt panasznak vették, és erre a panaszunkat 2013. december hónapban javították, hogy hogy újabb 24 hónapos szerződést csinált az ügyintéző, amiről mi semmiféle papírt nem kaptunk. (Tehát mér akkor is hibáztak).
Mi nem is néztük a szerződés lejáratát. Tavaly novemberben nézem, hogy mikor is jár le pontosan, mert nagyon rossz volt a net nálunk. Erre látom, hogy nem is akkor jár le szerintük, mint amilyen írásos papír alapú szerződésem van. Először bementem személyesen, de akkor elhajtottak, hogy még van bővem időm.
Ezután megkerestem a szerződésem és telefonon (december 15) panaszt tettem. Erre azt mondták, hogy 30 napon belül reagálnak. (Tehát bőven a 8 napos felmondási időn belül voltam).
2015. január 15-ig nem jött se levél, se telefon, se semmi. Erre bementem személyesen és ott már az asztalt vertem. Erre az ott dolgozó emberke mutatja, hogy NINCS nyoma a bejelentésemnek, hanem egy január 03-i szeméplyes bejelntésem van, de nem látja, hogy melyik üzletben tettem ezt be. (Mondom neki, hogy nem is voltam személyesen). =Még egy hazugság és hamisítás). Érdekes egy másik ügyintéző viszont bescannelte a szerződésem, mert NEM TALÁLJÁK az övékét. Várjak pár napot és jöjjek vissza. Na ez a visszajövetel nálam naponta volt. (Tőlünk a T-pont kb. 10km). És a végére az jött ki, hogy a helyi vezető személyes engedélye alapjéán lehetett szerződést bontanom, de azt is csak úgy, ha beviszem az ÖSSZES berendezést. És még ott is azt mondták (HAZUDTÁK), hogy aznaptól fel van mondva. Mert ez nem egy mezei felmondás volt. Ez egy kötbérmentes felmondás volt.
Tehát NEM VAGYOK HAJLANDÓ TÖBBET FIZETNI, MIT AMENNYIT VALÓJÁBAN HASZNÁLTAM.
Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.