Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HaZse

    őstag

    válasz r3dsnake #54481 üzenetére

    Nekem is ez volt a problémám. Kb. október óta ilyen hibával szívtam eddig. Sajnos az volt a gyakori, hogy a ping 50-60 volt és az oldalat nem jelentek meg, csak 2x-3x-i frissítéssel töltötte be az oldalt.

    Szerencsére lejárt a hűségidőm (ami egy egész nagy posztot megérne) és most átmentem az invitelhez.

    Mindez itt Szeged-Tápén kb. 3-400m-re az optikai elosztótól.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz ludsimon #54484 üzenetére

    Pont HGW cserét nem kértem, mert minden más tökéletes volt rajta. Sőt Telekomos ismerős mondta, hogy Szegeden jelenleg csak Dlink típusú HGW van és nincs Cisco. A Dlinktől meg óckodok, mert kb. 1.5 éve volt nálam egy ilyen "csoda", de a NAS-omat nem tudtam vele kívülről elérni. (noip.com-ra beregelve a ddns).

    A másik probléma meg az, hogy 30/5-ös netem volt, de az 50-es nethez is csak 5-ös feltöltést adtak volna. Sőt a 120-ashoz meg csak egy 10-est adtak volna és az nekem kevés.

    Jelenleg az invitelnél 60/20-as van. De ez se tökéletes, mert itt meg az IP cím változik.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz DJ. Ru$y #54487 üzenetére

    Örülnék, ha valóvab így lenne, de sajnos nem így van. Ismerős kért emelést 50-ről 120-ra, de sajnos a feltöltés 10 lett neki. És nekem a feltöltés a munka miatt fontos lenne. Nem beszélve arról, hogy egy 2 évvel ezelőtti 24 hónapos hűségidő hosszabbítást NEM rögzítették, majd októberben elkezdték emelni a havi számlák összegét. a 6500 Ft-ről decemberre 13.000 Ft lett. Nejemmel bvementünk a telekomhoz és ott az ott lévő ügyintézi a problémát úgy oldotta meg, hogy a tudtunk nélkül decemberben 24 hónapos hűségidőt hosszabbított. Aminek az lett az eredménye, hogy 2014 decemberbven bejelentett szerződésem panaszára a mai napin nem jött válasz, holott az ÁSZF-ben 30 napos határidő van. Emiatt kénytelen voltam naponta a fejükre járni (napi +15 km) és annyit tudtam elérni, hogy felmondhattam a szerződést és ők nagy szívességgel eltekintenek a kötbértől. (Eddig ez az elmélet és telefonos ígéret, de még írásos levelet erről nem kaptam, mármint a kötbér eltekintéstől.) De a szerződést már felmondtam, de a telekom honlapján az MT-vel történő belépés után a hűségidőm még mindig él. Sőt a TV és az internet/teéefon külön-külön hűságidő van feltültetve.

    És ez szerintem eléggé gáz, mivel nálunk van invitel és telekom. A telekom ad 50/5-öt, míg az iunvitel meg ad 60/20-at mindezt ugyanannyiért. Sőt mivel most az invitel optikai, így a pingem is 5-8 között mozog.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz ludsimon #54501 üzenetére

    Koaxos netem volt. Itt (Szeged-Tápén) csak koax volt. Az optika csak az utca elejéig van és onnan koax jön be az utcába és onnan koax a házba a HGW-be. Ezért hiába kötöm újra le velük az igá 24 hóra, akkor se kapnék 10-nél többet a 120-as netnél. És szerintem ez eléggé gáz. Nem beszélve, hogy a telekom dolgozói (nem az ügyfélszolgálatosok és az aktatologatókra gondolok itt) egyre szivatósabb elvárások vannak nekik. Mára már szinte értékesítésre kell áttérniük a többi munka mellett. (vonal vizsgálat, bekötés, SS stb.)

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Faterom rendelt egy TV-t 24 hónapos hűségidővel, mivel épp lejárt neki a hűségideje.

    A kérdésem az lenne, hogy a megrendelt TV-t mikorra várhatja? A megrendelést múlt héten hétfőn adta le, amiről kedden kapott e-mail és SBS-s az e-mailben lévő pdf megnyitásához.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Lovi24 #54626 üzenetére

    Nálam is ugyanilyen volt. Az egyik azt mondta, hogy nyugodtan vihetem be az eszközöket (3 beltéri + 1 modem, mind dobozában), ami nem kis pakk volt. Beballagtam és ott egy fickóhoz kerültem, aki lekezelő módon viselkedett és kioktató módon mondta, hogy nem lehet visszaadni az eszközöket a hűségidő előtt. (Mindez 4 nappal a hűségidő lejárata előtt történt). Mondom, hogy mégis mi köze ennek a pár napnak az egészhez? Erre csak hümmögött.

    Arról nem is beszélve, hogy a szerződésemet rendesen elcseszték anno. Sőt egyidőben kötöttem a szerződést, majd egy "isteni" belenyúlásnak köszönhető megváltozott a lejárat időpontja TÖBB hónappal.

    Szerintem menj be a szerződés kötés előtti napon. (pl. kötötted 2013. 02. 19-én kötötted, akkor 2015. 02. 18.-án menj be.) Én így csináltam és sikeresen felmondtam. (Az egy másik téma, hogy vezetői engedéllyes és kötbér elengedéssel sikerült a hibás szerződésemet felmondani). Legszívesebben kirugatnám azt az ügyintézőt, aki hibásan vette fel annó a szerződésem. (2013. 02. 04.-én kötöttem 24 hónapra, de 2013. 12.21-én sikerül nekik rögzíteni 24 hónapra)

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Lovi24 #54628 üzenetére

    Még nem tudom, hogy fognak-e számlázni, mert ma az e-számla (vagy mi a pöcs) jött meg. Az meg csak a 2015. 01.01- 01. 31-ig tartó időszak volt rajta.

    Ez úgy látszik szokásuk a tréhomnak, hogy nem kötik meg rögtön a szerződést.

    Nekem annyi "szerencsém" volt, hogy egy tablettel kötöttem újra a 24 hónapot, amiról volt írásos szerződésem is. És a decemberi szerződéskötésről meg nem volt. De érdekes, hogy a februári szerződésről meg nekik nem volt egy példányuk. (Nekem kellett bevinnem 2015 januárjában, hogy beszkenneljék és becsatolják a panaszomhoz, amit 2015 december 15-én kezdeményeztem, amit a mai napig nem vizsgáltak ki, pedig az ŰSZF 6.3-as pontja alapján (ha jól emlékszem) 30 napon belül ÍRÁSBAN kellett volna reagálniuk. Erre pár napja jött egy SMS, hogy hívjak fel egy 0680-as ingyenes számot a panaszommal kapcsolatban. Aznap felhívtam, de a mai belépéssel még mindig 2015. decemberi és 2016 januári a hűségidőm lejárata.

    Kész vicc az egész tréhom.

    Ha Te nem kaptál írásos szerződést a 3 hónappal későbbiről, akkor neked is jogos lehet a 3 hónappal előtti szerződésbontás. Bár ahogy olvasom már túlvagy a 3 hónapon.

    Ezért én mindig mikor bementem az ügyfélszolgálatra (Szeged- Árkád), akkor vittem magammal a 2013. februári szerződésem EREDETI példányát és azt dörgöltem az épp velem foglalkozó ügyfélszolgálatósnak. Ennek eredménye, hogy személyesen jött oda a bolt vezetője és ő maga engedélyezte a végén a kötbér mentes felmondást. De ez is vagy 1 hónapomba került.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz skroy #54659 üzenetére

    Igen annyi, de egy előfizetéshez 1 db. felvevős box jár. A másik kettő meg a felvevősre fog rögzíteni.

    Sőt ajánlatos gyerekzárral levédeni a videótékát, mert nálunk a fiam a szobájában lévő beltérit addig nyomogatta, míg kikölcsönzött 3 db. premier filmet darabját 990 Ft-al.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz r3dsnake #54690 üzenetére

    Hát igen. Én is soványnak érzem ezt a feltöltési arányt koaxon. Azért az eléggé siralmas, hogy ekkora sávszélességet tudnak csak adni. Szegmentáció ide, vagy oda. Itt egy kép a mai állásról nálunk, hogy mekkora sávszélességet is adnak szerződés szerint.

    Az a gond a t-homeval, hogy a vezetők nagyon sok zsét visznek haza, míg a szerelőket meg teljesen kizsigerelik. Ráadásul sok a semmirekellő a cégben. Fejlesztésre meg nem költenek. Sőt létesítésnél, vagy modem cseréném használt eszközöket visznek ki a szerelők és ott a helyszínen derül ki, hogy a jónak mondott modem/beltéri hibás. Ennek szerintem nem így kellene működnie.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz kabelmania27 #54694 üzenetére

    Értem, csak azt nem értem, hogy miért nem volt nekik elég idő a fejlesztésre? Míg az invitel itt a rézdrót helyett már optikát húzott ki egy a város szélén lévő helyre, addig a t-home nem csinált semmi.

    Ugyanis előtte 2006-tól 2010 év végéig invitelt használtunk (ADSL), majd mivel ott drágább volt és lassabb a net, így átmentünk a t-homehoz. Majd tavaly jöttek, hogy már az utcánkban is optika van és nézzük meg, hogy milyen szolgáltatást adnak.

    Ezért idén felbontottuk a szerződést és ismét átmentünk. Nem beszélve, hogy a t-home ad 30/5-öt, az invitel 30/10-et sőt HD adást is alapból.

    És amíg nem képesek fejleszteni egy 15 éves konstrukciót, ami tele van hibákkal és nyögi a koax adta hátrányokat, addig szerintem nem kellene olyan drágán adni a csomagot.

    T-home: Családi csomag: 6225 Ft.
    Invite: Családi csomag: 6490 Ft.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz ludsimon #54717 üzenetére

    Csakhogy nem 2 személyről van szó, hanem egy családról (4 fő). Nejemnek meg ha itthon dolgozik, akkor kell a feltöltés is.

    Én itthon dolgozok és nekem jól jön a nagyobb feltöltés.

    A t-homenál az a gond, hogy szinte az összes csomagjához az 5 megabites netet adja. (kivéve a 20-as és a 120-ast), míg a konkurenciák lekörözik.

    És sajnos mint írtam a fejlesztésre nem nagyon adnak egy olyan helyen, ahol konkurencia is van. Mert az egszerű ember a számokból ért. Ha valahon azt látha, hogy több a csatorna, nagyobb számok vannak az enternet sebességénl, akkor átmegy. És ez a telekomnak hosszú távon nem lesz jó.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz havri1 #54740 üzenetére

    Sajnos megnéztem és nálunk koax van csak. Ami ugyanakkora sávszélességet ad, csak drágábban. Optika jó lenne, de az meg nincs errefelé. (Szeged-Tápé)

    ludsimon: Nekem is hasonlót csináltak. Csak nekem személyesen az ügyfélszolgálaton csináltak egy 24 hónapos szerződést, amiről mi nem is kaptunk papírt, amit aláírtunk volna. Hanem nekünk volt egy 10 hónappal azelőtti érvényes 24 hónapos szerződésünk (egy tablettel 24 havi törlesztőre).

    Úgy sikerült felmondani a szerződést, hogy nap, mint nap mentem be és lobogtattam az eredeti lepecsételt és aláírt szerzősét, ami meg nekik nem volt meg.

    A végén nagy nehezen a helyi vezető engedélyével tudtam bontani a szerződést. Egy ideig tuti, hogy se mobilt, se semmilyen szolgáltatást nem kötös a telekommal.

    Sőt a telenorral is meggyűlt a bajom. Ott automatikusan a hűségidőt újra megkötik 12 hónappal mindenféle értesítés nélkül és csak úgy lehet megszüntetni, hogy a hűségidő lejárata előtt 1 azaz EGY hónappal ÍRÁSBAN leadod nekik, hogy meg akarod szüntetni. Nekem ezt elfelejtették mondani és emiatt egy 60 ezres kötbért sóztak a nyakamba, amit 1 év levelezgetés a panasz után elengedtek.

    [ Szerkesztve ]

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz ludsimon #54745 üzenetére

    Welcome to Telekom in 2015. :D

    Nekem a 2014. december 15.én betelefonált zerződéses panaszomat a mai napig nem vizsgálták ki és nem küldtek róla semmiféle írásos választ.

    Arról nem is beszélve, hogy az ÜF.-en egy csávó mutat egy beszkennelt dokumentumot, hogy én a panaszomat 2015. 01. 03.-án tettem meg. (Ott van rajta az aláírásom, amit odahamisítottak, mert nekem nem volt olyan papírom, pedig minden kis papírt megtartok). Arról nem is beszélve, hogy a beszkennel papíron nem látszott, hogy melyik üzletben tettem meg a panaszomat. (Csak megsúgom, hogy másik üzletükben nem is voltam, de a csávó nem tudta kideríteni, hogy melyik üzlet pecsétje van rajta, mert elmosódott de csak a pecsét!!!)

    [ Szerkesztve ]

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Heimdallr75 #54872 üzenetére

    Ismerős a szitu. Nekem 2014. december 15-én hívtam a hűségidőm helytelen időpontja miatt. Majd 1 hónap után, miután nem kaptam értesítést a panaszom kivizsgálására, bementem és ott nyomát sem találták a panaszomnak, amit telefonon jelentettem be, hanem egy 2015. január 3-i írásos panaszt nyomtak a képembe. (Ami meg nem lehetséges, mivel nem is voltam itthon).

    De szerencsére ez már a múlt. A mai napon beléptem az oldalra és már nem látom a szolgáltatásaimat, mert inaktív lettem. :D

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Heimdallr75 #54896 üzenetére

    Úgy látszik ma a Telekom megemberelte magát. :D Ugyanis nekem is pont ma reagáltak a 2014. 12. 15.-i reklamációmra. (HALLELUJA)

    A reklamáció kivizsgáláshoz kellett nekik több, mint 2 hónap. És milyen érdekes, hogy a levélben benne is van, hogy december 15-én tettem meg a panaszt. Tehát a Szegedi Árkádban lévő Telekomnál lévő ügyfeles téves infót mondott nekem.

    A késrésem, hogy kötbért igényelhetek-e - ha igen, akkor milyen ürüggyel?

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Nekem a megrendelt TV-met, ami online ment. a megrendeléstől számított 2 hét múlva hozták is ki. Original doboz volt. Fel sem volt bontva. Aki kihizta, ő bontotta ki, hogy a garancia papírt lepecsételjes.

    Más.

    Akinek hosszabbítás, új eszköz, bekötés kell Csongrád megyében, az nyugodtan keressen meg privátban. Sorbanállás nélkül idegeskedés mellőzésével tudok segíteni. Ingyen és bérmentve.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Sziasztok.

    Egy tanácsot szeretnék kérni, miszerint 2015. 02. 03-án személyesen az egyik Telekom üf.-on megszüntettük a szolgáltatást. (IPTV). Ugyanezen a napon az összes eszközt (modem, 3 db. belétri) dobozában hiánytalanul vissza is adtuk.

    A javuári számlát is kifizettük. Erre jön egy számla, hogy a februári hónapban 10 napot fizessek ki, ami 3980 Ft. Namármost nekem a szerződésem 3-án megszünt. (tehát a februári hónapban 3 napot KELLETT volna kiszmlázniuk). Erre kijött egy 10 napos számla.

    Ma felhívtam a 1412-t ahol egy hölgy azt mondta, hogy az ÁSZF-ben benne van, hogy 8 napos a felmondás. Mondom WTF?

    Ha én visszaadom az összes eszközt és erről igazolást is kapok, akkor milyen jogon kérnek még rajtam + 7 napot?

    Mert nem számlázhatnak ki olyan szolgáltatást, amit fizikailag nem is tudok igénybe venni.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz DJ. Ru$y #56332 üzenetére

    Én nem véletlen tettem a hűségidőm helytelen feltüntetésére, amit 2014. december 15-én tettem be. Tehát időben szóltam nekik. Erre ők 2 hónappal később reagáltak. Persze január 15-e után szinte minden nap bementem hozzájuk, de nem tudtam felbo9ntani a szerződésem, mert a rendszerük szerint a hűségidőm 2015. december és 2016. január. Na ilyenkor mit csináljak?

    A jogtalanul kiszámlázott tételt nem vagyok hajlandó befizetni. Sőt ez egy olyan szolgáltatás, amit igénybe se tudtan venni eszközök nélkül. Mert az folt a szerződésbontás feltétele, hogy az eszközökkel együtt megnej be, mert csak akkor szűnik meg a hűségidőm.

    Tehát egy levélben Ők elismerték, hogy hibáztak, de én meg nyeljem le a +7 napos kiszámlázott összeget?

    És gondolom, hogy ilyen hasonló ügye nem csak nekem van Magyarországon, csak szerintem sokan inkább hagyják az egészet a fenébe, mert ennek az utánajárása sok idő.

    De azt gondoltam, hogy átutalom nekik a 3napos összeget, a többit meg nem fizetetem ki.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Gubek-Einste #56337 üzenetére

    Nekem nem a 8 nappal van a gondom, hanem azzal, hogy csak úgy bonthattam fel a szerződést, ha visszaviszem az eszközöket. Ezért még ha akartam volna, se tudtam volna tovább használni vagy meggondolni magamat.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz btz #56346 üzenetére

    Sajnos be KELLETT vinnem, mert csak így tudtam felbontani a szerződésemet. A történetemet itt is leírtam.

    Mivel kötöttem egy 24 hónapos határozott idős szerződést 2013. 02. 03.-án egy tablettel. (24 havi részlet). Na ezt nem vezették be a rendszerükbe. Mikor ezt észrevettük (nyár), akkor bementünk, hogy bibib van. De ezt panasznak vették, és erre a panaszunkat 2013. december hónapban javították, hogy hogy újabb 24 hónapos szerződést csinált az ügyintéző, amiről mi semmiféle papírt nem kaptunk. (Tehát mér akkor is hibáztak).

    Mi nem is néztük a szerződés lejáratát. Tavaly novemberben nézem, hogy mikor is jár le pontosan, mert nagyon rossz volt a net nálunk. Erre látom, hogy nem is akkor jár le szerintük, mint amilyen írásos papír alapú szerződésem van. Először bementem személyesen, de akkor elhajtottak, hogy még van bővem időm.

    Ezután megkerestem a szerződésem és telefonon (december 15) panaszt tettem. Erre azt mondták, hogy 30 napon belül reagálnak. (Tehát bőven a 8 napos felmondási időn belül voltam).

    2015. január 15-ig nem jött se levél, se telefon, se semmi. Erre bementem személyesen és ott már az asztalt vertem. Erre az ott dolgozó emberke mutatja, hogy NINCS nyoma a bejelentésemnek, hanem egy január 03-i szeméplyes bejelntésem van, de nem látja, hogy melyik üzletben tettem ezt be. (Mondom neki, hogy nem is voltam személyesen). =Még egy hazugság és hamisítás). Érdekes egy másik ügyintéző viszont bescannelte a szerződésem, mert NEM TALÁLJÁK az övékét. Várjak pár napot és jöjjek vissza. Na ez a visszajövetel nálam naponta volt. (Tőlünk a T-pont kb. 10km). És a végére az jött ki, hogy a helyi vezető személyes engedélye alapjéán lehetett szerződést bontanom, de azt is csak úgy, ha beviszem az ÖSSZES berendezést. És még ott is azt mondták (HAZUDTÁK), hogy aznaptól fel van mondva. Mert ez nem egy mezei felmondás volt. Ez egy kötbérmentes felmondás volt.

    Tehát NEM VAGYOK HAJLANDÓ TÖBBET FIZETNI, MIT AMENNYIT VALÓJÁBAN HASZNÁLTAM.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz havri1 #56352 üzenetére

    A következő levelet kaptam. Az én olvasatomban nekem nincs 8 napos fizetési kötelezettségem.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Új fejlemény az ügyemben.

    Ma bementünk az itteni T-Pontba. Mondom, hogy nem jól számláztak és nyomom a kiscsak orra alá a papírokat.

    Ő hümmög és mondja, hogy 8 nap a felmondás. Mondom áűcsi, nekem speciális az esetem és hogy már decemberben panaszt tettem, miszerint az egész szerződésem nem jól van felvezetve.

    Adom a píprokat is. Megnézi a kiscaj, majd odahívja az egyik kollégását. Az is kapsából mondja, hogy 8 nap ászf szerint. Én rávágom, hogy az ászf szerint 30 napon belül kötelesen a panaszomra írásban válaszolni. Erre mondja, hogy a késésért elnézést ké. Én mondom neki, hogy én meg elnézést kérek, de NEM fizetem ki a 8 napot. Erre mondja, hogy tegyek írásos (levél, e-mail, fax) panszt. Mondom nem teszek és itt és most akarok panasz teni, tehát legyen olyan szívesek és vegyék fel a panszomat. Erre a fickó mondja, hogy 5.000 Ft-ig az üzlet saját hatáskörben jóváírhat összeget, így felvesz egy panaszt és jóváírja az utolsó számlát.

    Tehát végül sikerrel zártam le a T-s körszakomat. És jelenleg 0-s vagyok feléjük. :D

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Melyik az a legkisebb csomag, amit meg lehet kötni a T-Home-nál? (Elég 1 szolgáltatás is)

    [ Szerkesztve ]

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz szdavid81 #58700 üzenetére

    Mindegy, de csak így kapom meg a kedvezményes előfizetést. (Régebben volt t-home előfizetésem, de már más szolgáltatónál vagyk), de még megvan az MT kódom és a hozzá lévő aranytárskártyám.

    Vagy hogy megy a következő?

    Új előfizetés (mobil) kötés szülő MT kódjára, majd a mobil előfizetést átírni saját névre, majd számhordozárt igényelni rá.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    Mobiltelefon átírása, ami hűségidős), mi kell hozzá és mennyibe kerül.

    (Magánszemély adná át másik magánszemélynek)

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

  • HaZse

    őstag

    válasz Intruder2k5 #58754 üzenetére

    Köszi, de konkrét összegeket és dokumentumokat nem találtam.

    Pont úgy élek, ahogy gépelek - gyorsan, sok hibával. // A bejelentkezés nem egyenlő hogy a privátot olvasom is! // Civis Pacem Parabellum

Új hozzászólás Aktív témák