- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Volkswagen ID.7 menetpróba
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spici
tag
Nem mondott semmit, csak annyit OK és, hogy böngészésre alkalmasnak mondható stb stb stb.
Mondom igen, 30mbit es netet böngészésre kötettem be.pietrasko:
Ezt teszem lassan 6. hónapja, minden egyes alkalommal kimagyarázzák magukat hülye indokokkal, pedig engem aztán nehezen vernek át, szakmabeli vagyok... itt rontják el az egészet.[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz Sofian #56441 üzenetére
Hát a régebbi MT ügyfélazonosítónkra utoljára én is akkor tudtam belépni, amikor a kinti hőmérséklet is közelebb volt a 40-hez mint a 20-hoz Viszont már nem érint abszolút, mert azon márcsak a telefon marad, a másikra az újabbra meg betudok lépni, és azon lesz az Internet és az IPTV is, meg a másik hoppá is azon van. Ettől függetlenül elég gáz, hogy ez így ment és megy náluk. Ami a honlapot illeti, nekem is volt, hogy kiírta, hogy a címemen nem létesíthető kapcsolat aztán a VDSL2-ről neteztem
(#56442) Gubek-Einste: Ja, így már Tesco gazdaságos lesz
-
dptrsk
Topikgazda
Akkor hívd fel újra őket és jelezd a kötbérigényedet és a hiba jelenlegi fennállását.
6 hónap kötbér az azért elég sok lesz...
Feltéve, hogy nem új hibát jeleztél, hanem mindig újranyittattad a meglevő hibajegyet 72 órán belül.
Én azt szoktam, ha nem érti meg a szerelő mi a gond, rendben zárja le, majd újranyittatom, elmegy s már telefonálok is.
Sajnos vannak ilyen szerelők...
De vannak 100%-ban korrektek is, volt hogy kijött és egy nap után felhívott, hogy sikerült-e megoldani a problémát, mert ha nem akkor újranyitja és keresik a további hibát, de akkor épp megoldódott. -
spici
tag
válasz dptrsk #56456 üzenetére
Nem ugyanaz a hibajegyen megy a kezdetek óta mivel az a gond, hogy a hiba szeles időben jelentkezik így ha például 1 hétig nincs szél akkor nincs hiba így nem tudom bejelenteni, ez a gond hogy a szelet nem lehet kiszámítani.
Ezek olyan felfogással vannak ha szél van gond van, de ha eláll a szél akkor kijavították a hibát, azaz megvárták míg eláll a szél.
Elméletileg Júniustól felülvizsgálják az összes eddig bejelentett hibajegyemet Április 1-ig kb mert irreálisan sok hibajegyem van, kb 50, és kb 40 az elmúlt 6 hónapban.De fényképezni szoktam ezeket, például pingelem a 192.168.9.1 -et (Telekom ADSL Teszt szerver) és ott kb 10%-os csomagveszteség és átlagosan 150-es ping szokott lenni, de ezeket a képeket semmibe nézik, a modemben készítetteket is, mindet... szégyen ez a cég.
-
st.stofi
tag
Fontos, hogy nem csak minket felhasználókat, hanem a szolgáltatót is kötik bitonyos törvények, rendelkezések. Ha a hibabejelentésed kapcsán a hiba javítása nélkül zárnák le a hibajegyet, a lehető leghamarabb, de mindenképp 72 órán belűl jelezd ezt a Telekom felé, ugyanis a 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 9. § 10. pontja kimondja, hogy:
"Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül."
Ugyan ezen rendelet fenti § 2. potja azt is kimondja, hogy a szolgáltató köteles javítani a valós hibát:
"A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani."
Ha ezt nem teszi meg, a NMHH-hoz fordulhatsz, az eljárás igaz díjköteles, 3000 Ft-ba kerül, de egy számodra kedvező határozat esetén ez visszafizetésre kerül, és a hatóság kötelezi a szolgáltatót a hiba javítására, és egy ezzez hasonló határozat szerinten nálad is eléggé meg tudná győzni a Telekomot, hogy hozzáértő szerelőkkel sos kijavítsa a hibát:
-
Krystal_s
addikt
válasz dptrsk #56456 üzenetére
"Én azt szoktam, ha nem érti meg a szerelő mi a gond, rendben zárja le, majd újranyittatom, elmegy s már telefonálok is."
Ezzel az a gond, hogy újra és újra az az ember jön ki. Amikor véletlenül más jön és megtalálja a hibát (legutóbb szomszéd utca egyik részén a kábel), akkor is képbe kerül a fő szerelőimitátor, mintha az irányítana itt mindent, és az új ember véleménye hirtelen megváltozik. A válasz pedig továbbra is az, hogy ha ez nem elég, akkor el kell költözni, minek 10-nél gyorsabb net, amikor neki is elég. Egyszer miután fél napra 4-től másnap reggelig kikötötte a vonalat (gondolom szándékosan, azzal indokolva, hogy neki már lejárt a munkaidő) egy fórumtárs segítségével sikerült Pestről felülbírálni és külön neki szóltak ide, hogy mit csináljon, akkor javítottak valamit (semmit). Pár hónapra rá, azaz most újra előjött a hiba, megkaptuk a korlátot és már a "fenyegetést", hogy 10-re fogja átrakni. A fórumtárs pedig nem válaszol bármit is írok neki. o.O Pedig senkit nem bántottam meg. Eléggé x -akta megy a háttérben. -
Dajkusz
tag
Sziasztok!
Szerintetek mennyire járható út az, ha veszek egy saját Docsis 3 modemet pl egy NETGEAR CM500-ast, felhívom a T-t hogy állítsák át a mac címet az új modemére, mert modemcsere volt, de hálózati hiba miatt a szerelő nem tudta aktiválni? Mi történne?
Egyébként 120/10-es kábel netem van!Eddig egy Epc 3925 modemmel operált ami autómata időzítőre kötve heti 2x hajnali 3kor újraindult. DMZ be routerboard volt rákötve, így azért megbírkozott a forgalommal, ami átment rajta.
Azonban 2 hete behalt szegény cisco, és hoztak helyette egy dlink 704 típusú rémséget. Na itt kezdődik a horror, ez a modem nem való semmire, nem is részletezem, szar az egész! Dhcp, wifi azonnal offolva, mindent kilőttem rajta amit csak lehetett, változatlan. Hívtam őket, hogy szar az egész. Kijött a faszi, kicserélte egy másik dcm 704-re. Na ez egy fokkal használhatóbb, de 1 óra használat után böngészés közben minden harmadik oldalbetörtésre timeoutol vagy pár másodperc mire felfogta hogy mi van és betölti. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Dajkusz
tag
válasz Intruder2k5 #56464 üzenetére
Ez velem megtörtént már!
A csávó hozta anno a cisco modemet, és úgy ment el, hogy nem üzemelte be. Én hívtam fel a thome-ot és diktáltam be nekik a mac címet, utánna működött.
Inkább az a kérdés, hogy a netgear modemmel, amire nincs nekik fw meg semmi, működne e rajta a szolgáltatás -
Dajkusz
tag
válasz Intruder2k5 #56464 üzenetére
Milyen dns-t használjak? A T-jét?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dajkusz #56465 üzenetére
Nem tudom Telekom-nál miként működik ez, de UPC-nél a regisztráció úgymond két szintű, tehát van egy weboldal ahol bárki beregisztrálhat magának modemet, de csak olyat, aminek a MAC címe már előzetesen rögzítve lett egy UPC-s adatbázisban. Tehát mondjuk egy ex Telekom-os modemet nem lehet oda sem regelni. Próbáltam, nem sikerült... Na most ha Telekom-nál is hasonlóképpen működik, akkor lehet az ügyfeles sem tudna neked idegen modemet regelni, mert neki sem engedné, lévén feltehetően nincs adminisztrátor joguk!
Amúgy én azóta vettem apróban egy UPC-s EPC3925-öt, és azt használom is, az eredetileg nálam lévő EPC3208 meg pihen a polcon.
Azt sajnos nem tudom, hogy elvben működne-e olyan modem ami egyébként nincs használva a Telekom hálózatán, erre talán dchard tudna válaszolni, ennyire nem vagyok DOCSIS tudor.
szerk.:
Mindegy milyet, bár én inkább javasolnák Google DNS-t, vagy bármi mást ami Neked szimpatikus. De persze lehet a T-st is használni...[ Szerkesztve ]
-
mlinus
őstag
nem engedik saját modem használatát sajnos
-
dchard
veterán
válasz Intruder2k5 #56467 üzenetére
"nem tudom, hogy elvben működne-e olyan modem ami egyébként nincs használva a Telekom hálózatán, erre talán dchard tudna válaszolni, ennyire nem vagyok DOCSIS tudor."
Bármelyik DOCSIS kompatibilis modem működik bármilyen hálózaton, tehát a kérdésre a válasz: igen, bármelyik szolgáltató modeme működik a másik hálózatán is, ha az ember be tudja regeltetni. Műszaki, technikai akadálya biztosan nincs.
A saját teszthálózatomon 7-8 féle kábelmodem és HGW lóg a legkülönbözőbb gyártóktól egy ED3 CMTS-en, mind működik rendesen akár egymás mellett is, boningban, voippal, IPTV-vel Jah és bridged módban is
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
titán
válasz dchard #56469 üzenetére
Itt nem a műszaki/technikai oldalról van a kérdés, az teljesen nyilván való, hogy ilyen szempontból nincsen akadály (jó példa az IPTV és a bridge mód kérdése is), hanem adminisztrációs szinten. Mint Intruder2k5 is írta a UPC-s esetet ahol is csak az előzetesen rögzített eszközt lehetett használni. Lehet, hogy a T-nél is van ilyen szintű eljárás és/vagy a használt firmware-ben van olyan beállítás/funkció amelyik szükséges a hálózat használatához.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
poli27
veterán
A Telekomnál is van egy adatbázis, felhívod az smc-t és csak azt tudja beregelni ami benne van a rendszerben, tehát megtalálja a sorozatszám alapján. Másikat nem tud!
-
spici
tag
válasz st.stofi #56461 üzenetére
Köszönöm a választ, először azt tanácsolták, hogy várjam meg a telekomos panaszbejelentést, ha azzal nem vagyok megelégedve akkor érdemes feljebb / tovább lépni.
Attól félek inkább, hogy akkor jönnének tesztelni amikor véget ér a szeles időszak és oda 6 hónapnyi telefonálgatás, vagy kötelezhetem őket arra, hogy teszteljék , vizsgálják meg a kábeleket máshonnan hozott , hozzáértő szerelőkkel vagy erre nekem nincs jogom?
-
titán
-
spici
tag
válasz Gubek-Einste #56474 üzenetére
Ja igen és arra kötelezhetem, hogy pl 150méternyi kábelt ellenőrizzen le?
-
Teko001
őstag
Ha hatóság vagy, igen. Kötelezni bármire csak ők tudják a szolgáltatót. A te lehetőségeid a hibajegy újranyitása, esetleg a kijövő szerelővel való tárgyalás ha normális, hogy mit kéne szerinted, mit néztek már meg, stb.., illetve elmehetsz az előbb említett hatósághoz, vagy más illetékes szervekhez, hogy vizsgálják ki.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Srácok, egy kis segítséget please. Itthon szülőknél gondolkodom, hogy le kéne cserélni a helyi kábelszolgáltatót, mert elég pocsék a TV minősége. Csomó adás zizis, szemcsés. Viszont arra volnék kíváncsi, hogy a T-s IPTV-ben, ha ide beköttetnénk, benne lennének a helyi TV adók? A telekom honlapján olvastam valami olyat, hogy az analóg csatornakiosztásban lévő regionális adók is benne vannak a digitálisban. Ez így van?
-
dReFiX
senior tag
Adott egy speedport w724v router, épp default gyári beállításokkal, mitől lehet hogy a viber wifin keresztül mobilon nem működik ( illetve random módon nem működik) ? Köszi előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Gubek-Einste #56471 üzenetére
Ket szuk keresztmetszet van: a voip es az IPTV. Voipon ugyanazt a codecet es technikat hasznaljak mint a UPC, IPTVnel pedig teljesen hulyeseg a bridged mod eroltetese, tehat nincs olyan muszaki ok, ami ezt indokolja. Jo pelda erre az USA, ahol szinte minden kabel szolgaltatonal beleertve a legnagyobbakat is, viheted a sajat modemedet es be fogjak regelni.
Szoval az egesz vihar a biliben.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
kisbrekes100
tag
Sziasztok!
Most fizettem be az 5. havi Telekom számlám. (tv és internet előfizetésem van)
Láttam az oldalukon hogy legalább 6 hónapja aki előfizető az rendelhet tv-t részletre, nos én ezt most megtettem! Szerintetek van rá esély, hogy lesz is belőle valami? -
wmati
addikt
válasz Intruder2k5 #56491 üzenetére
Jó ötlet nincs több kérdésem
-
Teko001
őstag
válasz kisbrekes100 #56489 üzenetére
Ha valóban megfelelsz a feltételeknek, akkor igen. De keresni fognak így is/úgy is.
[ Szerkesztve ]
-
Janó 44
tag
Ebből a kérdésedből valamint egy korábbi megnyilvánulásodból ("mondom az egész utcában szélre aktiválódó vírus van") arra következtetek, hogy az utcátok 150m -s szakaszán baj lehet. Ha tényleg így van, ahogy gondolom, akkor vajon a többi ügyfél is tett hibabejelentést? Ha nem, akkor tedd csak azt nyugodtan, amit fentebb ajánlottak az NMHH -val kapcsolatban, már amennyiben azt a 3000 Ft -t tudod is nélkülözni/beáldozni azért, hogy te azt kapd, amiért fizetsz!
És hogy miért? Mert még a garantált sávszél sincsmeg. -Ha elsőre se fut le a Speedtest, meg utána is csak alig, esélyes, hogy nagy a baj. Amikor nemfut le neked a Speedtest, akkor gyakorlatilag nincs neted (meg van szakadva) abban a pillanatban, mikor mérne, ezért nem is mér. -A megszakadt net megolyan, mintha ennyi lennea sávszélje: 0/0. -
#41133696
törölt tag
válasz Gézengúz #56498 üzenetére
Ahhoz képest, hogy az Ügyfélszolgálatosok telefonban - anélkül, hogy vennék a fáradtságot - és ezen a pontom buknak le -, hogy megnéznék a honlapon elérhető speciális árat az adott címre vonatkozóan -reflexből a 4050 Ft-os havidíjat mondták, baráti. Itt nincs Digi, szóval ennyit a 2700 Ft-os 50/30-ról
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.