- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
Sziasztok!
Update az ügyemben:
Délelőtt ment el egy újabb szerelő. Felfedezte, hogy az előző szerelő csak egymásra sodorta az érpárokat. "Kijavította" úgy, hogy tett rá egy műanyag kupakot, ami fogja. Ezt úgy kell elképzelni, mintha egy szakadt kábelre szalagot tekernének. Na mondom király... Ki sem cserélte az eszközt, hanem elviharzott. Azt mondta, hogy most már az eszköz és a kábel nem lehet problémás. Megbeszéltünk, hogy 1 órán belül visszahívom, hogy jó lett-e az internetkapcsolatom vagy sem. Hozzátette, hogyha hívna az ügyfélszolgálatos, akkor minősítsem már jól a szerelést. Jött az automata SMS, hogy a hiba lezárva.1 órán belül (délelőtt 11 óra után) visszahívtam a szerelőt. Mondta, hogy jó, akkor bemegy a központba kártyát és kábelt cserélni.
Délután 15:00 után visszahívott, hogy nem lesz internetem (ezt nem is gondoltam volna ) az áthelyezés miatt. 10 perc után újra lett internet. Megbeszéltük, hogy újra egy óra múlva visszahívom. Hangsúlyozta, hogy az ügyfélszolgálaton ne jelentsem a problémát, mert dolgozik rajta. Na itt kezdtem elgondolkodni egy kicsit, hogy ugyan mit mókolnak a központban...
Rá egy órára újra szakadt a kapcsolat, így felhívtam újra a szerelőt. A hangján hallatszott, hogy "nagyon nagy" az együttérzés. Holnap délelőtt tud egy új HWG-t hozni, hátha azzal "megszűnik" a probléma. Újra hangsúlyozta a fentebb olvasható dolgokat, majd elköszönt.
Most este 18:00 után felhívtam az ügyfélszolgálatot és jelentettem a fennálló problémámat. Hozzáteszem, hogy nagyon sokáig tartott, mire elértem egy ügyintézőt, addig hallgattam a "szép" zenéjüket. Az ügyfélszolgálatos nem tudott mit kezdeni vele, csak újra megnyitotta a hibajegyet.
Na most kérdezem én, hogyan a francba gondolják mindezt? Hülyének néznek vagy mi? 7. óta nem tudják a problémámat orvosolni...
Lehet ennek valamit csinálni vagy hoppon maradtam? Ez már szerintem az egész ÁSZF-t túlszárnyalja.[ Szerkesztve ]
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...