Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TannerHUN

    aktív tag

    Sziasztok!

    A "kisebb" problémámban szeretnék tanácsot/segítséget kérni.

    Történt még múlt hét vasárnap kb 9:00 tájékán, amikor neki álltam volna internetezni, szakadt mindig az internetkapcsolatom ezzel egy időben a ping is megnövekedett, nem beszélve a letöltés/feltöltési sebességről. Délután ezt jelentettem az ügyfélszolgálaton. Hétfőn jött is egy "szerelő", aki kicserélte a ZTE HWG-t egy újra, de mondtam neki, hogy nagyon sokáig kapcsolódik. Ezt a szerelő is datálta. A fő vonalról lehúzta a szűrőt, elosztókat és megnézte egy régi D-Link 360R típusú modemmel mondván azzal felveszi-e a kapcsolatot. Fel is vette egész gyorsan. Vissza a HGW-hez... Itt megint percekig szeretett volna csatlakozni, amikor pedig csatlakozott, akkor a fentebb említett hiba jött elő. Kiment a lépcsőházba és ott elkezdte méricskélni a dolgokat. Kis idő múlva visszajött, megint kezdte elölről az egészet... Kis váratva megkérdeztem tőle, hogy ugyan mi a gond? Válaszolta, hogy valószínűleg a sok vihar kárt tett a kábelekben. Ezt megelégedéssel hallottam, mert gondoltam megvan a hiba oka és csak egy kábelezés jön hátra. Nem így tett, csak beállította az új HGW-t, utána pedig elviharzott, mondván jön kedden is. Jött is kedden, hozott még 3 HGW-t. Azok is ugyan ezt a problémát produkálták. Megnézte újra a fő kábelt, a régi modemmel minden ment. Közben jó sok hívást ejtett a központ felé. Tanácsoltam, hogy egy kábelt húzzunk már fel a földszinttől az emeletig, hogy hátha a kábellel van gondja (említette előző nap), de sajnos ennek nem tett eleget. Végülis be lett állítva egy Pirelli "csoda" szerkezet átmenetileg. Megmondom őszintén, hogy az egésszel már a hőcipőm tele volt, mivel normálisan nem működik se a telefon (VoIP) se az internet. Kedd délután visszahívott, hogy mégsem tud jönni, majd szerdára küld egy másik szerelőt. Közben aznap beszéltem az ügyfélszolgálatossal és ajánlotta a VDSL csomagjukat (hűségidő hamarosan lejárt volna), így ebbe belementem, mert egy kicsivel olcsóbb és gyorsabb internet csomagot kapnék (30/5). Szerdára megérkezett az új szerelő és kezdte mérni a vonalat mindenhol. Előjött a hiba... A vonallal van gond. Itt megjegyezném, hogy én is az új kábelezést ajánlottam az előző szerelőnek :DDD Na mindegy... Ő is telefonált kettőt. Utána pedig a segítségemet kérte a kábelezésben. Innen bentről kezdtünk egészen le a földszintig, ahol bekötötte az új kábelt. Beállította az új HGW-t (Speedport márkájú). Migráltatta a központtal + VoIP szolgáltatás + új internetcsomagot is. Annyit mondott még, hogy a régi kábeleket a falról majd leszedem én, mivel azon már nem megy semmi. Kezet fogtunk és távozott. Még aznap beállítottam mindent a HGW-ben, már amit lehetett + Wifi. Csütörtökön meglepődve néztem a log fájlokat, hogy itt hajnalban voltak netszakadások percenként. Nem törődtem vele, mert még a kábel is új a szolgáltatás és az eszköz is. Este viszont egy online szimulátor bajnokságban vettem részt, ahol indulás előtt ki is fagytam... Bosszankodtam rendesen. Na mondom ennek utána fogok járni...
    Pénteken kora délután jelentettem a hibát az ügyfélszolgálaton. Jött az SMS, hogy vették a hibát. Ma felkeresett telefonon az ügyfélszolgálatos, hogy mondjam már el még egyszer a hibát. Azt mondta, hogy ennek nem tudnak mit csinálni, ez ilyen :(( Maximum kiküldenek egy újabb "szerelőt" és cserélik a HGW-t. Ebbe beleegyeztem, mivel örülnék, ha már lassan 1 hete lenne normálisan internetem.

    Most így állok hibaügyileg:
    -Az online time résznél örülök, ha a számláló eléri az egy órát. A log fájlokban hibákat találok sorjában.
    - Az internetsebesség normális, még a ping is.
    -Az internet látszólag megy, de a szakadás miatt pl nem dob le TeamSpeak szerverről, mert egy másodperc alatt történik mindez. Ilyenkor a HGW DSL vagy Online lede kikapcsol, majd hirtelen be, ezt is nagyon nehéz észrevenni, mert a másodperc tört része alatt teszi mindezt. Ilyenkor a letöltésnek annyi, kezdhetem újból. Megpróbáltam egy Linux torrentet letölteni, de ilyenkor ez is leáll, majd újrakapcsolódik.
    -Kábelcsere megtörtént a HGW és a PC között, de hiába.
    - Más PC-n is jelentkezik a gond. Ugyanígy Wifis netbookkal is.

    A logban ilyet találok sorban:
    13.09.2014 14:04:11 The HG tries to contact the ACS (A103)
    13.09.2014 14:04:02 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    13.09.2014 14:03:49 Internet connection successfully established. (R010)
    13.09.2014 14:03:49 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxxxx (R022)
    13.09.2014 14:03:49 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    13.09.2014 14:03:44 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
    13.09.2014 13:40:15 DHCP is active: 02.01.1970 17:29:45 WLAN xxxxxx (H001)
    13.09.2014 13:40:15 DHCP is active: 02.01.1970 17:29:45 WLAN xxxxxx (H001)
    13.09.2014 13:03:54 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    13.09.2014 13:03:44 Internet connection successfully established. (R010)
    13.09.2014 13:03:44 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxxxx (R022)
    13.09.2014 13:03:44 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    13.09.2014 13:03:38 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
    13.09.2014 12:03:55 The HG tries to contact the ACS (A103)
    13.09.2014 12:03:48 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    13.09.2014 12:03:38 Internet connection successfully established. (R010)
    13.09.2014 12:03:38 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxxxx (R022)
    13.09.2014 12:03:38 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    13.09.2014 12:03:33 Configuration Server could not be reached (A001)
    13.09.2014 12:03:32 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
    13.09.2014 11:57:44 Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
    13.09.2014 11:34:32 Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
    13.09.2014 11:24:09 Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
    13.09.2014 11:04:31 Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)
    13.09.2014 11:03:50 The HG tries to contact the ACS (A103)
    13.09.2014 11:03:43 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    13.09.2014 11:03:32 Internet connection successfully established. (R010)
    13.09.2014 11:03:32 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxxxx (R022)
    13.09.2014 11:03:32 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    13.09.2014 11:03:26 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
    13.09.2014 10:05:50 Denial of Service incident detected SYN Flood (FW101)

    Most délután a saját routeremet mögé kötöttem, hátha nem terheli annyira le a HGW-t minden. Annyit veszek észre, hogy a feltöltési sebességem nem 5 megabit, hanem csak fél megabit. Ezt még kibírom, ha nem szakad meg az internet kapcsolatom, de sajnos megszakad.
    A DOS Flood támadás szerintem nem támadás, csak egy csomagot annak érzékel :) Az ügyfélszolgálatos se ugrott fel ijedtében. :D

    Ötlet, tanács, megoldás esetleg? :F

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz villamos #47177 üzenetére

    Nekem már pár éve ADSL + VoIP van ZTE HGW-vel, ami mögé kötöttem egy saját routert, mert önmagában olyan hihetetlenség volt, hogy normálisan router nélkül nem tudtam használni. Na most ugyan ez van, csak VDSL + VoIP + Speedport HGW. Na most még annyit csinált a szerelő, hogy nem két kábel jön be a lakásba, hanem csak egy, amit szerdán kötöttünk be. Ergo már nincs telefonkábel, csak a HGW és a telefonkészülék között. A régi kábeleket levágta nemes egyszerűséggel, mert az már nem kell oda.

    Hol lehet érdeklődni a lemondásról? Kedd délután lett a hűség meghosszabbítva. Remélem benne vagyok még abban az időben, hogy lemondhatok mindent. Ha nem, akkor a 30 megát, szinte csak Facebookra használhatom... Azért elég lenne egy stick is. Én pedig nem csak általános dolgokra használom ezt a sebességet és dühítő, hogy nem tudom használni :(( :W

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz mcintosh #47182 üzenetére

    Annak "örülök", hogy nem csak én vagyok az egyetlen itt, akinek pont ugyanez a baja. Ma este FIZETŐS bajnokságban vettem volna részt, persze, hogy megint elszállt az egész. Nekem nem csak 1 óránként csinálja, hanem amikor úgy gondolja. Van mikor 35 perc az egész. És érdekes, mert a log szerint hajnalban is ugyanez a helyzet, amikor semmilyen eszköz nem megy. Kipróbáltam router mögül, de sajnos ugyan az a probléma. Gondoltam kipróbálom hátha nem terhelődik a "csoda". ZTE esetén bevált és minden ment, mint a karikacsapás.

    Holnap felhívom az ügyfélszolgálatot és megpróbálom megszüntetni az egészet. Még csak a 4. napja van bekötve ez, nyilvánvalóan fel lehet mondani. Ha nem, akkor nagyon pipa leszek, mert se online játék, se munka, se semmi, ami nem általános...

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    bul07 - Köszi a tanácsot... Csak nekem nincs pénzem külön közel 10 e Ft-ot kifizetni a 30 GB-os stickért. Nem azért kötöttem be a gyors internetet, hogy kínlódjak + még előfizessek egy nyavalyás mobilinternetre, aminek a díja telefonnal együtt már az egeket rugdossa. Szerintem megérted :)

    buborek666 - Nekem is ez a problémám, csak egy pillanatra alszik ki a led. Aztán egy másodperc múlva pedig vissza minden. Csak a letöltést kezdhetem újból, az online szerverre vissza kellene mennem, ha nem lenne már "verseny" státuszban a szerver. Ekkor már battyoghatok a magam dolgára, mert nem enged fel. Online szimulátorrol beszélek, csak hogy tudd :)
    Én is megkaptam a parasztvakítást, miszerint nem látják a problémámat... Ezen mosolyogtam, mert a log fájlokat lementettem és ott minden látszik. Sőt hétfőn-kedden olyan lassú volt az internetem, hogy még a "garantált" 1 megabitet sem kaptam meg. Ennek sem tudnak mit csinálni :(( Szerdán még a szerelőnek is mutattam a screenshotot, amire nem mondott semmit. Sajnos ezt már töröltem :O De a fogyasztóvédelmet biztos érdekelné minden. Ma kíváncsi leszek mit találnak ki az ügyfélszolgálaton... Sajnos múlt vasárnap óta pénztől esek el, mert olyan az internet mint a mesében, hol volt, hol nem volt... :(((

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    Sziasztok!

    Update az ügyemben:
    Délelőtt ment el egy újabb szerelő. Felfedezte, hogy az előző szerelő csak egymásra sodorta az érpárokat. "Kijavította" úgy, hogy tett rá egy műanyag kupakot, ami fogja. Ezt úgy kell elképzelni, mintha egy szakadt kábelre szalagot tekernének. Na mondom király... :DDD Ki sem cserélte az eszközt, hanem elviharzott. Azt mondta, hogy most már az eszköz és a kábel nem lehet problémás. Megbeszéltünk, hogy 1 órán belül visszahívom, hogy jó lett-e az internetkapcsolatom vagy sem. Hozzátette, hogyha hívna az ügyfélszolgálatos, akkor minősítsem már jól a szerelést. :(( Jött az automata SMS, hogy a hiba lezárva.

    1 órán belül (délelőtt 11 óra után) visszahívtam a szerelőt. Mondta, hogy jó, akkor bemegy a központba kártyát és kábelt cserélni.

    Délután 15:00 után visszahívott, hogy nem lesz internetem (ezt nem is gondoltam volna :C ) az áthelyezés miatt. 10 perc után újra lett internet. Megbeszéltük, hogy újra egy óra múlva visszahívom. Hangsúlyozta, hogy az ügyfélszolgálaton ne jelentsem a problémát, mert dolgozik rajta. Na itt kezdtem elgondolkodni egy kicsit, hogy ugyan mit mókolnak a központban...

    Rá egy órára újra szakadt a kapcsolat, így felhívtam újra a szerelőt. A hangján hallatszott, hogy "nagyon nagy" az együttérzés. Holnap délelőtt tud egy új HWG-t hozni, hátha azzal "megszűnik" a probléma. Újra hangsúlyozta a fentebb olvasható dolgokat, majd elköszönt.

    Most este 18:00 után felhívtam az ügyfélszolgálatot és jelentettem a fennálló problémámat. Hozzáteszem, hogy nagyon sokáig tartott, mire elértem egy ügyintézőt, addig hallgattam a "szép" zenéjüket. Az ügyfélszolgálatos nem tudott mit kezdeni vele, csak újra megnyitotta a hibajegyet.

    Na most kérdezem én, hogyan a francba gondolják mindezt? :W Hülyének néznek vagy mi? 7. óta nem tudják a problémámat orvosolni... :(
    Lehet ennek valamit csinálni vagy hoppon maradtam? Ez már szerintem az egész ÁSZF-t túlszárnyalja.

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz djculture #47308 üzenetére

    Igen, tudom. Ha teljesen ki akarná zárni a szerelő a kábelproblémát, akkor újrakötötte volna ilyen toldás nélkül.
    Kíváncsian várom a holnapi napot, hogy mi lesz még a "megoldás".

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    UPDATE 2:
    Ma délelőtt kijött a 4. szerelő... Mutattam neki a bekötést, nem mondott rá semmit. Előhúzott a kartondobozból egy ZTE fehér álló HGW-t. A telefonkattogásra azt mondta tegnap a szerelő, hogy országos hiba van. A mai szerelő pedig azt mondta, hogy nem igen fogom használni a hordozható telefonomat... :(( Na most melyik az igaz?
    Amint bedugtam az adaptert, el is ment az áram. A PC-m és minden le is kapcsolt, na mondom nagyon király lesz, ha most ezt teszik tönkre. Meglepődve datáltam, hogy a dátum visszaállt 2012 decemberére a tálcaikonok pedig láthatatlanok lettek :W Ezt 10 perc alatt ki is javítottam a registryben. Na most könyörgöm, miért ilyen HGW-t hoznak? Beállítom a logolást és nem logol semmit, sőt még a beállítást is elfelejti. Az előzőbe legalább le tudtam menteni mindent, hogy bizonyíthassam, hogy tényleg szakad a kapcsolat hajnalban is. Apropó hajnal...
    Ezt találtam a hajnali órákban a SpeedPort HWG-nél:

    16.09.2014 01:32:42 Connection to the Internet has been terminated. (R009)
    16.09.2014 00:35:31 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:35:24 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:33:24 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:33:09 DHCPv6 server is active: Sep 16 00:33:09 fe80::1 (DH101)
    16.09.2014 00:32:59 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    16.09.2014 00:32:59 Internet connection successfully established. (R010)
    16.09.2014 00:32:59 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxx (R022)
    16.09.2014 00:32:58 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    16.09.2014 00:32:36 WLAN has been activated (W006)
    16.09.2014 00:32:36 DHCPv6 server is active: Jan 1 00:01:26 fe80::1 (DH101)
    16.09.2014 00:32:35 DSL is avaliable (DSL successfully synchronized). (R007)
    16.09.2014 00:32:32 The WLAN channel has been dynamically switched to channel y (W018)
    16.09.2014 00:32:29 The WLAN channel is being dynamically switched from channel x (W017)
    16.09.2014 00:32:13 DSL synchronization running. (R008)
    16.09.2014 00:32:10 DSL is not responding (DSL synchronisation failed). (R006)
    16.09.2014 00:30:37 Reboot has been triggered by web-ui or device-button(if device button for reboot is applicable) on purpose. (B103)
    16.09.2014 00:30:27 DHCPv6 server is active: Sep 16 00:30:27 fe80::1 (DH101)
    16.09.2014 00:30:27 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:30:23 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:30:16 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:30:09 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:29:54 The HG tries to contact the ACS (A103)
    16.09.2014 00:29:38 DHCPv6 server is active: Sep 16 00:29:38 fe80::1 (DH101)
    16.09.2014 00:29:26 Time Server successfully connected and time synchronisation achieved. (T101)
    16.09.2014 00:29:26 Internet connection successfully established. (R010)
    16.09.2014 00:29:26 From internet service provider transferred Gateway IP address: xxxx (R022)
    16.09.2014 00:29:26 Timeout during PPP initialization. (IPCP) (R023)
    16.09.2014 00:29:05 DHCPv6 server is active: Jan 1 00:01:27 fe80::1 (DH101)
    16.09.2014 00:29:02 WLAN has been activated (W006)
    16.09.2014 00:29:00 DSL is avaliable (DSL successfully synchronized). (R007)
    16.09.2014 00:29:00 The WLAN channel has been dynamically switched to channel y (W018)
    16.09.2014 00:28:56 The WLAN channel is being dynamically switched from channel x (W017)
    16.09.2014 00:28:39 DSL synchronization running. (R008)
    16.09.2014 00:27:12 Reboot has been triggered by web-ui or device-button(if device button for reboot is applicable) on purpose. (B103)
    16.09.2014 00:27:05 The HG has successfully loaded/flashed a new firmware image 09021601.00.634 . (A106)
    16.09.2014 00:27:01 Update to version 09021601.00.634 was successful. (UD102)
    16.09.2014 00:26:23 Update process has been started (UD101)

    Elindítottak bentről egy frissítési folyamatot. Na de kérdem én, hogy miért olyankor? Egyébként is tegnap már kérte a szerelő a központtól. Láttam is, hogy a Service led narancssárgán világít, aztán újraindul.

    A telefont bedugta a HWG-be és azt mondta, hogy nagyjából 2 óra múlva használható. Elköszönésnél pedig említette, hogyha ez se jó, akkor nálam van a hiba... A szerelő aztán tényleg tudja, hogy mi van nálam. :W Most már elegem volt ebből a cégből és a hibakezelésből :(( Az egyik szerelő nem tudja, hogy mit csinál a másik, de még a nevét se. Tőlem kérdezik, hogy milyen autóval jött és hogy mi a neve. Hívja a központot!!

    Ha visszaáll (ha) a telefonszolgáltatás hívom az ügyfélszolgálatot (újra) és megmondom nekik, hogy küldjenek egy szerelőt aki érti is a dolgát és megérti a problémámat, mert a log fájlra mindegyik csak hümmögni tud! Ugyanis megint dobja 1 óránként a kapcsolatot. Most jelenleg: 46 minutes 17 secs van odaírva. Elegem volt a huzavonából most már!! Egyszerűen nem hiszem el, hogy 10 nap alatt nem tudnak egy hibát kijavítani... :O

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz TannerHUN #47338 üzenetére

    Megint :W :W :W

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz #41133696 #47342 üzenetére

    Nem az egész lakásban, csak a szobában...

    Egyébként: láthatatlan ikonokra megoldás. A BIOS órája is visszaállt.

    De nem muszáj elhinni, csak már unom a hozzáállásukat.

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz MajaG #47346 üzenetére

    Ment :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    Kiírom, mert megengedett :D
    Egy fórumtag segít megoldani a problémát nekem és mindenki másnak, aki ilyen gonddal küzd :) :R

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz Aeroglobus #47349 üzenetére

    Kizárt dolog, mert 3 hónapos sincs az alaplap (garanciás) :) Sőt maga az egész PC is ennyi.
    Ez kb olyan volt, mint múlt hét kedden, amikor itt volt a szerelő. Az egyik ZTE HWG-t, ahogy rádugtuk a PC-re egy szép hálózati vírust fogott a tűzfal + vírusirtó kombó a HWG-ről. Akkor még az internet kábel se volt bedugva, csak a PC között volt létesítve a LAN, amit felismert a Windows és datálta új hálózatként. Eddig semelyik sem csinálta, még a mai ZTE sem.
    Vannak itt érdekes dolgok kérem szépen :D

    Mondjuk nincs kizárva semmi, nem erről van szó. De semmi rendelleneset nem tapasztaltam azóta. Majd csinálok egy tápkábel kihúzást 5 percre. Ha az óra elállítódik, akkor elem, ha nem, akkor az adapter akart felvenni sok feszültséget, amit a FI relé lekapcsolt. Egyébként a szerelő is már dugta be a kábeleket, miközben szólt, hogy dugjam be az adaptert...

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    Na szóval... :)

    Tegnap a fórumtárssal sikerült beszélnem telefonon is. Mára kijött egy szerelő és beállított egy stabilabb HGW-t. Netszakadás még lesz, de dolgoznak az ügyön.
    Sajnos több információt nem közölhetek az üggyel kapcsolatban :B

    ui: Akinek ugyan olyan problémája van mint nekem, annak hamarosan elhárul. Dolgoznak rajta. :R
    Addig is kitartást! :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz Vulpolone #47425 üzenetére

    Ez is karbantartás alatt van néha. Múlt héten nekem a belépés után "fagyott" meg az oldal, hiába töltöttem újra. Van ilyen néha.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz alcca #47428 üzenetére

    Én mondtam mindenkinek :)
    Nekem is csak hajnalban volt pár szakadás (nem ment semmi). És igen, megoldódik az 1 órás gond. Nekem is megoldódott.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz dchard #47430 üzenetére

    Tegnap lett kihozva az új. Akkor történt frissítés persze, de azóta nem. Majd még lesz, annyit tudok...
    Ez nem HGW hiba, mint már mondtam, hanem egy dolgozó segített benne...

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz alcca #47432 üzenetére

    Sajnos nekem is 10 napos kiesésem van :( A 11. napon lett jó, tegnap.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    Lényegében már említettem a hibát, többet nem mondhatok... Nem a HGW és nem a szoftver a hibás. És nem mindenkit érint... Amiket leírtatok hibákat ugyan azt tapasztaltam én is. A TeamSpeak és hasonlók nem szakadtak meg, de IP változás volt.

    Többet nem is szeretnék a témával foglalkozni, de örülök, hogy sorjában oldódik meg a gond :)

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz mcintosh #47439 üzenetére

    Szögezzük le még egyszer... Nem vagyok se közvetítő, se Telekom dolgozó. Na már most... Jelentheted nyugodtan a hibát, mert én is így tettem. Jó pár hozzászólással ezelőtt olvashatta mindenki, akit érdekelt a problémám. Én is csak egy ügyfél vagyok, mint mindenki más, aki élvezni szeretné a fizetett szolgáltatását.

    De egyébként, minden hibát, ha volt, nyilvánvalóan elhárítottak, mert dolgozók :) Olvashatod a friss hozzászólók között, hogy javítva van már pár itteni fórumozónak a hiba.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz ladlac #47468 üzenetére

    Szia!

    A Telekom oldalon lépj be, nézd meg a részletes forgalmi adatoknál, hogy a hiba ott van-e. Nekem mikor szakadt, akkor minden egyes hálózaton töltött időnél fel volt tüntetve az adatmennyiség is. Ez alapján tudod jelenteni, ha látszódik. Nekem is ezt mondták először, hogy nem látszódik a központban a hiba, de sorozatban jelentettem be a hibákat. Sőt még volt logom, screenshotom és videóm is róla. Szerintem nem árt, ha Te is készítesz ilyeneket. Nálam is ugyan ez volt a probléma, csak nekem új IP osztott, közben pedig lehetett használni pl a TeamSpeak szoftvert, mert az nem szakadt meg. Valakinél pl az IPTV is megy a szakadás mellett. Végül is kijött a szerelő és látta, hogy a hiba tényleg létezik.

    [ Szerkesztve ]

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

  • TannerHUN

    aktív tag

    válasz ricshard444 #47510 üzenetére

    Szia!

    Ez egy ismert probléma itt. Nem tudsz vele mit csinálni, csak várni, hogy jó legyen. Jelentsd folyamatosan az ügyfélszolgálaton.

    TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

Új hozzászólás Aktív témák