- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor X7 - tavaly minden jobb volt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Stellar Blade - Befutottak az első tesztek
gp A beszámolók alapján talán elmondható, hogy a stílus kedvelőinek érdeme lehet beszerezni a teljes kiadást.
-
Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
ph Az Elite és Plus sorozat az év második felében debütál az egyes notebookokban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
Nem csak hogy átviszi, hanem a saját LCD kijelzőjén meg is jeleníti a bejövő híváshoz tartozó számot annak ellenére, hogy a tárcsás készüléken még kijelző sincs.
Ez tulajdonképpen egy teljes értékű mobil hívásnak számít, csak a mamának nem kell megtanítani a mobil kezelését
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
DJ. Ru$y
félisten
DSL. Sikeresen át leszünk mi is digitalizálva elvileg a hét folyamán, azt mondták, hogy futár hozza az új modemroutert. Meg beszéltek valami szerelőkről, akik hívnak telefonon, ha valami nem megy, sajnos nem az én nevemen van a vonal, de én vagyok a kapcsolattartó, amit egyik
vakügyfélszolgálatos sem lát, de nem járhatok el édesanyám nevében. Szóval neki ilyeneket mondtak. Olyan kérdésem lenne, hogy a telefon csak akkor működik, ha a modemrouterből van bekötve? (Gondolom igen, hisz gyanús, hogy VoIP-ra fog váltani) Bridge-nek lehet használni azt a "vackot", amit szórnak? Ha bridge-be kötöm attól a wifi része még működhet a mostani routeremtől külön, amolyan "vendégwifiként"?Köszönöm, és bocsánat az indulatokért, de, hogy nem tudnak velem beszélni ilyen ügyben...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47950 üzenetére
Majd letöltöm később, ha már működik a rendszer (egyszer csak fog ). Ha meg túlszámláznak (ami egyébként is max. 2-3 ezer Forint lehet a limit miatt), legfeljebb felhívom őket, hogy küldjék el mailben vagy papíralapon, mivel az ő hibájukból nem érem el a számlát. Minden megoldható.
-
titán
válasz DJ. Ru$y #47954 üzenetére
Ha aktiválod a PPPoE Passthrough akkor már nincsen értelme a HGW wifi-jét használni mivel a szolgáltató csak egy csatlakozást enged egyszerre egy user/pass párossal.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
nylontacsko
senior tag
Lehet azt tudni, hogy mikor fog ismét működni az "online önkiszolgáló ügyfélszolgálat"?
"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
poli27
veterán
válasz nylontacsko #47957 üzenetére
2018
-
Garold
senior tag
válasz Gubek-Einste #47956 üzenetére
Egy vépontról 2x is fel tudsz csatlakozni egy időben ugyanazzal a user/pass párossal, igaz sok értelme nincs.
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
titán
-
tomy86
addikt
válasz nylontacsko #47957 üzenetére
A hét végén beszéltem az ügyfélszolgálattal és azt mondták, hogy még ők sem tudják mikor lesz használható. Annyit mondtak, hogy sürgetik a dolgot folyamatosan, de nincs még ígéret sem időpontra.
(#47961) pietrasko: normális helyen így szokták
(#47963) kisapa: szerintem a "számomra felesleges" és a valamitől tartani között van némi különbség. Én meg azt nem értem, hogy miért kell engem győzködni egy szolgáltatás igénybevételéről. Elég nagyfiú vagyok már hogy el tudjam dönteni, kell-e valami vagy nem. Leírtam többször is az okát, hogy miért tartom értelmetlennek. Kb. olyan a távszámla, mintha a közeli boltban nem adnák oda a kenyeret, hanem átküldenének a 15 km-re levő raktárba, hogy mire odaérek átküldik és ott átvehetem. Erre rákérdeznék, hogy itt helyben nem vehetném-e át. Mire a válasz: dehogynem. Tehát felesleges kört akarnak futtatni velem, mivel az ő oldalukról is elérhető a számlám. Ha az összes magyarországi szolgáltató egy oldalon elérhető lenne, akkor látnám értelmét. De a négy szolgáltatóval (amiből csak a T-vel van szerződésem) elég szánalmas próbálkozás a távszámla szerintem. De könyörgöm most már tényleg hanyagoljuk ezt a távszámla dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
Gedeon31
addikt
válasz tomy86 #47965 üzenetére
A napokban E-mailben ezt a választ kaptam
Amennyiben még a régi portfóliós csomagokat veszi igénybe, előfordulhat, hogy a szolgáltatások árazása pontatlan. Hamarosan azonban visszaáll minden a megszokott kerékvágásba az Otthoni előfizetéseim menüpontban, addig is még egy kis türelmét kérem. Ezen a folyamaton úgy lehet gyorsítani, ha az új portfóliós csomagjainkat rendeli meg, melyek már betöltésre kerültek az oldalon.
A kedvezményeket és a számlázást természetesen az oldalon szereplő információk nem befolyásolják.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Gubek-Einste #47956 üzenetére
Igazad van, arra gondoltam, hogy ezzel megoldódik a + router vásárlás és bekötés a switch mögé, de akkor ez marad sajnos.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
djculture
félisten
válasz tomy86 #47965 üzenetére
A legviccesebb az volt hogy küldtek egy emailt amiben 1 évig havi x perc lebeszélhetőséget ajánlottak fel, az emialben egy szó se volt a távszámláról. Rákattintok elöjött egy oldal ahol igényelni lehetett és ott se volt semmi a távszámláról. Kitöltöttem elküldtem, jött egy email hogy vették a kérésemet és regisztrációmat megkell erősítenem a távszámlára. Mondom 'nyádat.. .
Nem tudom milyen jogon tehet egy olyan kedvezményt amihez hozzátársít egy szolgáltatást de erröl a hozzátársításról egy szót se szól csak a igénybejelentés után. Ez egy elég tapló dolog...[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
válasz Gabesz87 #47921 üzenetére
A IPTV/kábeltel. szaggatás problémám miatt a szerelő kicserélte a modememet (Cisco 3925) egy friss fw-jű Technicolor TC7200.20-ra. Eddig jónak tűnik, szaggatás még nem volt, hosszas ping tesztet is futtattam 4 parancssorban, szuper értékeket produkált. Milyen tapasztalataitok vannak erről a HGW-ről amúgy? Megbízható?
A beállításokat nézegetve van is egy kérdésem: alapból statikus IP-ket ad az eszközöknek? Nem is kell beállítanom külön? Mert a csatlakozott eszközöknél az Expires oszlopban Static IP Address felirat szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47970 üzenetére
Linkeld már, hogy hol írtam ilyet! Papíralapon kapom a számlát, úgyhogy ilyet biztos nem írtam. Az volt a gondom a belépési problémával, hogy nem tudtam megnézni, hogy hűségidő hosszabbítás előtt ajánl-e valami kedvezményt az oldal.
(#47968) djculture: néha nagyon idegesítően tudnak nyomulni az tény.
Viszont én is meg tudom erősíteni, hogy optikán hűségidő hosszabbítás és váltás (korábban netmánia M csomagom volt) után tényleg 30/20-as az internet. Még egyszer köszönöm az ezzel kapcsolatos infókat mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Sofian
őstag
válasz #41133696 #47972 üzenetére
Én sem szeretem, sem a távszámlát sem a többi közbeékelődő céget... (bár engem nem érdekel annyira a digitális számla) Én azt szeretem, ha köztem és a másik fél között legfeljebb egy Bank van.. az is csak egy online POS terminállal.. ez a legtisztább, legegyértelműbb, leggyorsabb fizetés, nincs kifogás nincs adminisztrációs hiba, vasárnap hajnali 4-kor is fizethetek közvetlenül a cégnek aki a számlát kiállította, nincs lehetőség hibára a harmadik xyz kft rendszerében stb. stb.
-
#41133696
törölt tag
válasz Sofian #47975 üzenetére
Igen, de most amikor sokan be sem tudnak lépni, hogy megnézzek a számlájukat - konkrétan panaszt sem tudnak tenni, ha túlszámlázás van, mivel nem látja a számlát részletesen -, a távszámlán meg ott van, papír számlát meg nem kap, aztán várhatja, hogy megjavuljon a rendszer, és majd onnantól intézkedhet is.
-
Gabesz87
addikt
válasz Gabesz87 #47969 üzenetére
Na a Technicolor HGW-vel együtt töltött élet jól kezdődik! Most úgy negyed órája elment a net, de úgy, hogy nem jelzett semmi hibát, látszólag volt kapcsolat (minden gépen), csak mégsem jött be semmi. Ellenben az IPTV meg ment közben, az nem állt meg! Na ezt magyarázza meg valaki? Újraindítás után most jó.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
-
Sofian
őstag
válasz #41133696 #47980 üzenetére
T-Home-nál én is kérdeztem lehet-e így azt mondták csak Távszámlával megy a dolog. T-Mobilenál emlékeim szerint csak egy kapcsolót kellett átbillenteni és többé nem jött számla (se táv se posta)
Itt is látszik hogy mekkora katyvasz van a T-nél... (mai napig nem sikerült a T-Mobile-os rendszereket rendesen összeintegrálni a T-Home-osokkal)
-
tomy86
addikt
válasz kisapa #47973 üzenetére
Látom tényleg komoly értelmezési problémáid vannak, de akkor ne engem állíts be idiótának! Most tértem át (2 napja) elektronikus számlára. Tehát eddig papíralapú számlát kaptam. Ergo nem írhattam, hogy "nem tudom letölteni a számlámat". Azt te sem tudtad linkelni, hogy hol írtam ilyet, de az idióta poénjaidat tudod nyomatni. És igen, bármilyen meglepő csoportos beszedéssel fizettem eddig is. Nem is értem mi az összefüggés a csoportos beszedés és az elektronikus számla között. Te biztos érted ezt is. De azért hajtogasd a magadét nyugodtan.Nem értem miért kell valakit idiótának beállítani, azért mert nem akar egy szolgáltatást, amibe Te szerelmes vagy.
(#47976) GoodSpeed: korábban írtam erre a megoldást
Komolyan kérdezem: százalékot kaptok a Telekomtól a távszámla reklámozásáért?
(#47981) Sofian: igen, a T-mobilenál nem kell távszámla. Ott már régóta elektronikus számlát kapok és nem kell távszámla reg.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Egész nap a távszámláról vitáztok, én meg nem kapok választ a kérdéseimre.
-
djculture
félisten
válasz Gabesz87 #47985 üzenetére
Ja mindig valami örömet szereznek ezek a cuccok, pár ismerősnél a telefon recseg meg el le tünik másik ismerősnél az iptv szaggat harmadiknál meg lefagy az egész. Mindegyiknél folyamatosan megy a csere. Valahol már 4 féle volt. A legolcsóbbakat veszi a telekom és renegeteg belőle a rossz.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Sofian #47975 üzenetére
Akkor gyűjtögesd és tárolgasd a papírokat! Egy számlám van ami papíron jön, a többi mind elektronikus. Jön az értesítő mail, a pdf számlát megnyitom, megnézem, lementem. Ennyi. A lakásomat nem irattárnak használom.
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
dchard
veterán
válasz kabelmania27 #47988 üzenetére
"Nincs mert UPC-nél nincs iptv és van bridge mód."
Apró kiegészítés: nem azért nincs bridged mód a Telekomnál, mert van IPTV-jük, hanem mert analfabéták, esetleg szándékosan nyomnak mindenkit a HGW mögé, hogy tolhassák a NAT-olt IP-ket.
Nálam a laborban gyönyörűen mennek ugyanazok a HGW-k, amiket a Telekom (is) használ, bridged módban úgy, hogy közben megy az IPTV meg az IP telefon is tökéletesen, megfelelő QoS mellett.
Tehát még egyszer: az IPTV-nek vagy az IP telefonnak semmi köze ahhoz, hogy nincs bridged mód.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
.:ZS:.
senior tag
válasz dchard #47991 üzenetére
Azért Te nem az átlagos Telekom userek közé tartozol, ami nálad a laborban működik az szerintem koránt sem garantált hogy minden előfizetőnél is menne. Szerintem pont azért csinálják, hogy ne rakjon boldog-boldogtalan mindenféle routereket a hálózatba, aztán meg hívogassa a hibaelhárítást, mert valami gond van.
Egyébként nálam eddig szinte mindig a HGW volt az első számú gyanúsított a hibáknál és mindig kiderült hogy más probléma volt. Ott ahol folyamatosan cserélgetik a HGW-t szinte biztos hogy más gond van, csak ugye egy korrekt hibafeltáráshoz már nem biztos hogy megvan az akarat és/vagy kompetencia, egyszerűbb a dobozra ráfogni, kicserélni. Látványos, megnyugszik az előfizető, aztán ha még is szar az már valaki más gondja lesz.
-
dchard
veterán
Heimdallr75:
Nem, ne kapja be (amúgy sem adnám a szájukba ), hanem csinálja meg. Különösen hogy nincs semmilyen akadálya.
.:ZS:.:
"Azért Te nem az átlagos Telekom userek közé tartozol, ami nálad a laborban működik az szerintem koránt sem garantált hogy minden előfizetőnél is menne. "
A megoldás tökéletesen működik bárhol, nincs benne semmi különleges, és ahhoz sincs semmi köze, hogy én mennyire vagyok átlagos előfizető, vagy mennyire nem. A labor hálózatom pedig pontosan olyan elemekből épül fel beleértve a CMTS-t és a végberendezéseket is, amilyen a Telekomnak van.
Az pedig, hogy én mit dugok a szolgáltató berendezésére az én dolgom. Sehol nincs a szerződésben megtiltva például a router használata, tehát addig amíg ez nincs így nincs is joguk bármilyen módon korlátozni engem ebben. Az, hogy kitalálták ezt a bridged mód nélküli hülyeséget mindenféle műszaki alap nélkül, az közvetlenül korlátoz engem a szolgáltatás teljes értékű használatában, ez pedig nem annak a definíciója, amit a szolgáltató annak gondol. És az is látszik, hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Sasos
senior tag
válasz dchard #47995 üzenetére
Teljesen igazad van! Engedtessék meg nekem, mint fizető vendégnek, hogy eldöntöm, hogy épp a szerverem lesz a router tartományba léptetéssel, vagy épp veszek egy drágább, de stabilabb routert a szolgáltató "gazdaságos" HGW-je helyett. Az is vicc, hogy olyan készüléket kapsz, amit éppen adnak a szerelőnek, de azt se tudod előre megnézni, hogy milyen szinten van szétbutítva, azt meg végképp nem tudod, hogy a következő frissítésnél mi jelenik meg, vagy tűnik el.
-
kisapa
senior tag
válasz tomy86 #47982 üzenetére
Bocs,hogy egy kicsit tovább gondolkodtam. Azt írtad,hogy elektronikus számlára akarsz váltani én meg balga fejjel azt hittem azért teszed mert úgy kényelmesebb és majd onnan letöltve akarod tárolni.Erre írtam,hogy ez most ugye nem lehetséges. A százalékkal kapcsolatban csak magamat tudom idézni"Miért is kellene meggyőznöm téged". Én is és még néhányan csak segíteni szerettünk volna neked azzal, hogy elmondtuk a lehetőségeket hiszen többek között ezért van ez a fórum. Ha nem tartasz rá igényt az rendben van de ezért nem hibáztathatsz senkit. Ezzel a témát részemről lezártnak tekintem.További szép napot.
-
ZoliBen
tag
Szerintetek meg lehet oldani a t-home-os email cím megtartását, ha az előfizetést felmondjuk?
Néha szomorú az ember, de néha NEM!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Háztartási gépek
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Opel topik
- Lightyear - befektetési app
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD