- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
no, lassan 48 órája tettem a hibabejelentést, semmi változás. Kolléga elmondása szerint sanszos h nem is lesz
Megjegyzem, ha felhívtam őket VOIP telefonnal kapcsolatban, és telefonon arra hivatkoztam, a szerelőnek szerelés alatt azt mondták, h pillanatok alatt kész van, csak profilt kell beállítani, akkor miért hivatkoznak a hívásom esetén 30 napos határidőre ha kérdezem őket h mivanmár ? Ez így kicsit fura, kijönnek, beszerelik, van szerelési munkakönyv is a fószernál, direkt előtte már beállították a vonal profilt erre is és akkor még nem tom hány kört kell futni, csak hogy működjön valami ? tudom, hogy annyi időn belül kötelesek megcsinálni csak vicces, hogy a szerelőnek azt mondják, pár perc míg "lefut a policy" és már működik is, bármit is jelentsen ez, aztán 48 óra múlva még mindig semmi, azt hittem a szerelés nem olyan h még 8x kell hívni őket meg reklamálni mert semmi nem megy.
Eddig 3 ból 1 szolgáltatás működik rendesen, ez elég rossz arány T-sektől, teintve h eddig semmi gondom nem volt velükAmúgy ha 72 órán belül sem kerül elhárításra a hiba akkor mivan ? Onnantól kezdve nem vagyok köteles fizetni a szolgáltatásért, vagy csak arányosan ? Mert pl 8mbites csomag van a rendszerben, kolléga azt mondta esélyes szívnak vele még jópár napot, akkor azt mondhatom h köszi de én csak a nyújtott 1,7et vagyok hajlandó kifizetni ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia