Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    no, lassan 48 órája tettem a hibabejelentést, semmi változás. Kolléga elmondása szerint sanszos h nem is lesz :(

    Megjegyzem, ha felhívtam őket VOIP telefonnal kapcsolatban, és telefonon arra hivatkoztam, a szerelőnek szerelés alatt azt mondták, h pillanatok alatt kész van, csak profilt kell beállítani, akkor miért hivatkoznak a hívásom esetén 30 napos határidőre ha kérdezem őket h mivanmár ? :( Ez így kicsit fura, kijönnek, beszerelik, van szerelési munkakönyv is a fószernál, direkt előtte már beállították a vonal profilt erre is és akkor még nem tom hány kört kell futni, csak hogy működjön valami ? tudom, hogy annyi időn belül kötelesek megcsinálni csak vicces, hogy a szerelőnek azt mondják, pár perc míg "lefut a policy" és már működik is, bármit is jelentsen ez, aztán 48 óra múlva még mindig semmi, azt hittem a szerelés nem olyan h még 8x kell hívni őket meg reklamálni mert semmi nem megy.
    Eddig 3 ból 1 szolgáltatás működik rendesen, ez elég rossz arány T-sektől, teintve h eddig semmi gondom nem volt velük :(

    Amúgy ha 72 órán belül sem kerül elhárításra a hiba akkor mivan ? Onnantól kezdve nem vagyok köteles fizetni a szolgáltatásért, vagy csak arányosan ? Mert pl 8mbites csomag van a rendszerben, kolléga azt mondta esélyes szívnak vele még jópár napot, akkor azt mondhatom h köszi de én csak a nyújtott 1,7et vagyok hajlandó kifizetni ?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák