Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tacsika

    aktív tag

    Sziasztok!

    Véleményeteket szeretnék kérni az alábbi esetemmel kapcsolatban:
    Vollt egy X csomagom 1év hűs. (ősszel járt volna le) ami állt egy A és egy B szolgáltatásból.
    Két hete telefonon kötöttem (migráltam) új csomagot, aminek az A szolgáltatása maradt a régi, az új B szolgáltatást viszont technikai okok miatt nem tudja teljesíteni a T. A "B" szolgáltatást a szerződés szerint 1 hónapon belül szankció nélkül lemondhatom.

    Az új hűség ugye jövő ilyenkor járna le.

    Na de
    Az új hűséget az új B csomag miatt vállaltam, amit viszont a szolgáltató technikai okok miatt nem tud teljesíteni.

    Magyarul a az új szerződéskötésem/hűségem önhibámon kívül, a szolgáltató technikai háttere miatt okafogyottá vált és ezért érvényteleníteni szeretném.

    Kérem aki segíteni próbál, figyelmasen olvassa el a fentieket!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák