Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    félisten

    válasz Cifu #113576 üzenetére

    Részben igazad van, részben viszont ferdítesz. Nem kell bérelt vonal egy folyamatos szinten tartott szolgáltatáshoz. Ha naptól és időszaktól függetlenül korlátozva van valamilyen érték, akkor az nem lehet az osztott közeg miatt, ahol esetleg túlárulják az egész kapacitást. A szolgáltatónak nem a garantáltra kell törekedni, csak ezzel nagyon könnyen le tudnak rázni. A garantált sebesség annyit tesz, hogy az idő minden pillanatában rendelkezésre kellene állnia ennyinek, ha nincs a hálózaton nagyobb hiba. Ugyanakkor a szolgáltatónak törekednie kell a névlegesen hirdetett sebességre.

    Gyakorlat: ha te hajnali 2-kor is pont ugyanennyit mérsz, amikor a legterheletlenebb a hálózat, akkor feltételezhetően probléma áll fenn, vagy korlátozva van. Persze ilyenkor leráznak, aztán újra kell nyittatni a hibajegyet, egyszer kiadják szerelőnek, aztán ránéz a hálózatra, mert nem mindent lehet megoldani a központban a gép előtt ülve (csak nincs kapacitás mindenkihez kiküldeni szerelőt minden bejelentett hibára, nyilván).

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák