- Android szakmai topik
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70234880
törölt tag
A probléma az hogy ha nincs meg az a sávszélesség amire az ügyfél előfizet havonta. Ügyfél felhívja a szolgáltatót és abban az esetben ha bolond ügyfél szolgálatost fog ki, aki egyből a névleges sebességre hivatkozik. Ez az ügyfél szemében, tipikus lerázós hozzáláss. Ügyfél próbál érvelni hogy gigás előfizetésem van, és éppen csak 300 van meg. Ha ez normális, akkor csomagot váltok 300-ra. A valós probléma az, hogy túl nagy a különbség az előfizetett sávszélesség, és a névleges sebesség között. Rendszerint akkor szoktak ki akadni az előfizetők, amikor az ügyfél szolgálatos nagyon kardoskodik a névleges sebességre. És nem tanúsít ügyfélközpontú hozzáállást. Gigás előfizetést meg ki kell használni, akinek van rá lehetősége mint technikailag, mint anyagilag. Mert elméletileg azt a célt szolgálja, hogy ha 10-15 eszköz van a családban ami folyamatosan használatban van, akkor is zavartalan legyen az internet élmény.
Saját tapasztalat: Ugyan vannak időnként problémák, de eddig mindig korrekten álltak a probléma elhárításában, megoldásában. Van tapasztalatom más szolgáltatókkal is, de eddig a Telekom a legpozitívabb. Igaz ennek az árát meg is kérik. Csak hogy legyen pozitív visszajelzés is, ne csak a zokogás.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Android szakmai topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Politika
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Windows 11
- OLED TV topic
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Netfone
- További aktív témák...
- 32 GB DDR4 ECC legolcsòbb egyben !!!
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- AKCIÓ! AMD GAMER PC: Ryzen 7 5700X / B450 / RX 6700XT 12GB / 2TB SSD / 16GB 3200MHz / 750W Moduláris
- Új állapotú Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,16GB RAM,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,SSD, jó ak
- Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,512GB SSD,7 óra akku
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen