- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PROTRON
addikt
válasz
FalconKnight #20547 üzenetére
Szia,
A VA érték nem a maximális kapacitásra jelenti, hanem a maximális pillanatnyi teljesítményt, pl 3000W-os hősugárzót rá tudsz-e kötni, vagy már egy 1000W-os kávéfőző esetén túlterhelésre hivatkozva lekapcsol.
Az egybe előreszerelt szünetmentesek esetén van valamekkora korreláció, tehát a gyártók a nagyobb teljesítményre képes egységeket általában több akkuval szerelik, így érthető hogy azt láttad hogy neked 3000VA-s kell, mert abban több az aksi = nagyobb a kapacitás. Persze ezeknek a súlya is nagyobb, nem akarnád hetente ki-be rakni a kocsiból.
Itt a kérdés igazából hogy talán jobb lenne egy kisebb teljesítményű invertert venni amire külső aksit csatlakoztatsz.
Ehhez azt kéne tudni hogy ami eszközzel tölteni akarod az autó aksiját bedugott állapotban, az a "külső" töltő mekkora teljesítményt kér a bemeneti oldalon.
Amennyire tudom ezek szándékosan lassan töltik az aksikat hogy kíméljék, ezért elvileg alacsonyabb a terhelésük.Tehát az ötletem, hogy a kocsiba fixen becsavarozol egy invertert (mondjuk 600VA-st, vagy amennyit a töltőd kér), a kábeleihez szintén beraksz valami dobozt, amibe majd a csere aksikat pakolod. Ez csak kb 10 kg plusz terhet jelent a kocsi csomagtartójában.
Odahaza szintén egy kisebb, pl 300-as inverter, csak azért hogy feltöltsd az aksikat.
Itt igazából simán tudsz olcsóbban szerezni ugyanúgy 70Ah aksit, vagy 2 db 35Ah-sat, mivel nem kötötted be így simán ki-be rakhatod a kocsiból.
Aztán 2hetente-4hetente cserélgetni a kocsiban az inverterre kötött aksi pakkot, amiről szépen feltöltöd a kocsi fix aksiját.[ Szerkesztve ]
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Büszke apukák és anyukák topikja
- EA Sports WRC '23
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...