- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
napey
csendes tag
-
aXXon
senior tag
Megnéztem, valóban, igazad van, 93-ban magyar Swift nem volt 3 ajtóval. Igazából pont az lenne a lényeg, hogy egy japán 3 ajtós Swift lámpáit szeretném felrakni a 93-as 5 ajtósra.
A kérdés átfogalmazva : 96 előtti 3 ajtós hátsó lámpái kompatibilisek-e a 96 előtti 5 ajtósokéval?
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
SRII
őstag
na majd holnap megnézem ,hogy is van ez, persze finoman!(nem mindig áll fent ez a dolog hála de akkor is ingerlő)
a hibádra visszatérve nyeles tengely első csapágy, ez pedig a swiftek - nél gyakori hiba, amit nem cserélnek és nagyobb kárt okoznak, "remélhetőleg" nálad ez a baj mert ha más akkor súlyos összegkifizetés elé nézel!
[ Szerkesztve ]
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Kornel
veterán
hány km van a kocsiban?
természetesen érdemes ránézetni a nyelestengely csapágyára, sok plusz költségtől kímélheted meg magad ha időben cseréled.
viszont más is lehet a gond, pl. ha a végét járja a kuplung, akkor is tud hasonlókat produkálni, illetve a váltókulissza is lehet a gond.
meg kell nézni mindent szépen, és cserélni, amit cserélni kell.
nekem kuplungcsere után sokat javult a váltó, addig olyan volt, mintha zsigulival közlekednék, azóta nincs ilyen gond, bár már érzem, hogy a váltókulissza se lehet 100-as, de ez már a következő tulaj gondja lesz -
Kornel
veterán
ha városban futotta, akkor lehet kuplung is.
a splash-t (gyakorlatilag ugyanaz a technika mint a swift2) 60k km-el vettem, bp-en használta egy (szőke) nő, persze le is amortizálta a kuplungot, kihúztam vele 90 ezerig, de ott már cserélni kellett, utána teljesen máshogy vette a sebességi fokozatokat az autó. persze ez csak egy lehetőség, meg kell nézni rendesen. -
albiosz
őstag
Mi lesz helyette?
Én még pelenkás vagyok a témában, 26 évesen csak 2 éve van jogsim, szeptemberben vettem régi Swiftet első autónak. Előtte F Astrát hajtottam, kölcsönben volt nálam néhányszor. Ma már lehet, hogy sajátnak is az Astrát venném. Tudom, hogy több a fogyasztás, de zongorázni lehet a különbséget a két említett modell között. Az Astra nem recseg-ropog, kényelmesebb.
-