- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Google Pixel topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
ph Forradalom vagy csak epizódszerep? Közel egy hetet használtuk az ASUS új notebookját, hogy választ kapjunk a kérdésre.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz burasu4 #6647 üzenetére
Nekem volt a swiftemen, a wagonon, az ignácon, s most van az esikszéten is...
Mindenképp jó, én esős időben csípem nagyon, abban az időben, amikor a légkondit még nem kell szárításra használni, mert a kicsit lehúzott ablak elég ahhoz, hogy ne legyen tiszta pára az ablak!
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
válasz AMD Power #15602 üzenetére
Szerintem tökéletesen megfelelnek egy négy tagú család igényeinek. Probléma legfeljebb egy üdülés során lehet, főleg, ha a család több nőtagot számlál, mint férfit, a csomagtartó miatt. De arra meg ott a tetőbox.
Megbízhatósága pedig természetesen Suzuki, ha megkapja, ami kell neki, akkor a világból kimegy, s vissza is jön!Méretre sokkal jobb, mint az Ignis volt, a csomagtartója szánalmas csak szerintem. De ezt meg már említettem....
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz Mercutio_ #15612 üzenetére
Sehova, mert nem fér bele, mint azt írtam is....
Bár kiságy és babakocsi nem kell egyszerre szerintem, a babakocsiban is tud aludni a csecsemő. Utazni meg ott az ülés. Ellenben ha "csak" egy gyermek utaztatásáról kell gondoskodni, remekül hajtogatható a hátsó üléssor.
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Már ne haragudjatok, de azon kívül, hogy így rendszeresen minden szemetet kiszív a tankból, mi értelme van ennyire hagyni kifogyni?
Eddig 45-nél többet sosem tankoltam a Suzukimba, s akkor is fosott már a seggem, mikor fogy ki, mivel már régen világított a visszajelző lámpa. (50-es tank, elvileg.)Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
válasz roberto211 #18187 üzenetére
Nálam a legnagyobb gond a tankolás szokott lenni...
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #18309 üzenetére
Először azt hittem Patara, de látom az jövő hét....
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
válasz Kornel #18363 üzenetére
2007-es volt, a másfél literes motor volt benne. Azzal 5,5-5,6 alá nem tudtam menni őszülős stílussal sem, átlagban megette a 7-et, ugyanazzal a vezetési móddal, amivel most is járok. Nem tudom más márkák mostanában mennyit esznek (utoljára 98-ban volt nem Suzukim...) , de én ezzel a mostanival igencsak meg vagyok elégedve.
Szerintem mindegy, hogy 1.5 vagy 1.6, sok baj egyikkel sem lehet. Legfeljebb az 1.5 valamivel többet fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #18534 üzenetére
Ne legyél biztos abban, hogy a kp akkora vonzerő. A kereskedőnek mindegy kitől/honnan van a pénz, neki a bank 4 milliója ugyanannyit ér, mint a tied, sőt a banktól a jutalék (nem feltétlenül kp.) miatt jobb.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #18824 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy ezt a kedvezményt a listaárból adják, tehát igazából itt legfeljebb egy tolatóradart/vonóhorgot, vagy ilyesmit lehet belealkudni.
Jó szerencsét!
-
addikt
válasz roberto211 #18835 üzenetére
Arra gondoltam, hogy ebből az árból jár a kedvezmény, nem a kereskedőknél elérhető "akciósból" Pl. ebből.
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz tboy93 #20156 üzenetére
Azért van annyi foskupac, mert ész nélkül hozzák be külföldről azokat az autókat, amiket már csak bontani lenne szabad.
Jelenleg egy új autóról beszélünk, ami évi hatezres futással hamarabb fog szétesni a rozsdától, mint tönkremenni motorikusan, akkor, mikor van benne bármilyen gyártói előírásnak megfelelő olaj. (Mert ugye Suzuki szervizben azt fognak beletenni.)
Különben ha mindenki úgy gondolkodna, ahogyan én, akkor egy darab foskupac (é. 6 évnél idősebb autó) sem kapna rendszámot hazánkban.
(Az S-Cross az 5. Suzukim, amit újonnan vettem, legutóbb tavaly adtam el az SX4-et 60 ezer km-rel, 7 évesen, 1,7-ért, fél óra alatt, végig szakszervizben karbantartva. Ennyit rólam.)
Jó szerencsét!
-
addikt
-
addikt
Én minden ellenérvvel szemben az újra szavazok.
1998 óta az 5. Suzukimat használom. Tavaly már azon röhögtünk az értékesítővel, hogy megérdemelnék egy Suzuki jelet tetkónak.... Egyik sem volt meg túl sokáig, de bármikor, bárhová el mertem indulni, s mindig haza is értem. Némi benzin kellett bele, meg a kötelező szervizek.
Jah, és az S-Cross szerintem nagyobb...
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA