- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Realme 10 - lift nélkül a tizedikre
- BYD Atto 3 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
2ozzmexy #46981 üzenetére
"...a jelenlegi használtautó kínálatot elnézve h nem újat venni manapság nagy meggondolatlanság..."
ilyen új autó árak mellett teljesen logikus
Értem én, hogy ez a Suzuki topik, és az egyik legolcsóbb és legracionálisabb új autó.. de ha valakinek nem felel meg a márka méret-kényelem-anyagminőség-teljesítmény-kialakítás (stb.) tekintetében, akkor nagyon könnyen 6-7+m környékén mozog az árcédula.
Az értéktartást nem értik még sokan - nem oly bonyolult ez: akinek van egy pár éves, az nem nagyon akar megválni tőle, kereslet pedig van rá, mert egyszerű, megbízható stb. Az olcsó jó autó jobban tartja az árát, mint az alapból drága, költséges üzemeltetésű prémium.
A használati érték számít a használt piacon - ezt jól mutatják pl. az 1m környékén ragadt, idősebb (akár 15 év + japán) autók.
Egy jó állapotú F Astra, vagy régi Swift sem tud olcsóbb lenni normális állapotban egy összegnél (3-350k?), mert ha nem rohad szét, akkor a világból kimegy. Megvannak ezek az ársávok, és itt már nem számít, hogy újonnan mekkora különbség volt az árak között (bmw-k meg hasonlók), a "bekerülési költség" átfordul fenntartásiba. Egy pár éves Suzuki várható fenntartási költsége a piac szerint elenyészőAz alap felvetés, miszerint #csakAzÚj -> igen, Suzuki oldalon az elmúlt pár év alapján valid. Ha amúgy is 4M körüli keretet szán rá az ember.
Úgy nagy általánosságban? Egy ismerősnek próbáltunk a 7 személyes új autó kategóriában nézelődni. 10+ éves távlatra nem tudtam volna megmondani, hogy mivel fog kevesebbet sz*pni - a varrógépmotoros turbóbenzin Ford vs. VW dízel vs. akármi, és ezek mind normálisan felszerelve 8M+ környéke. Nyilván a támogatás kihasználása lett volna a lényeg, de még azzal együtt sem vállalta be.
"... and I hope you have a great day!"