- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hossszú
őstag
válasz
Miamiquake #8911 üzenetére
Én saját magamnak csinálom az olajcseréket a Swiftemben, úgy a váltóban mint a motorban.
Nem bonyolult feladat, igaz a váltóolajcseréhez kell egy négyszög kulcs valamint egy tölcsér és egy kb. fél méteres műanyag cső.Sajnos abban viszont nem tudok segíteni, hogy hol helyezkedik el az Ignis váltón a betöltő és leengedő csavar.Szerintem ugyanúgy nézhet ki mint a Swifté feküdj alá és keress 2db kb. 18mm átmérőjű belső négyszög kulcsnyílású hernyócsavart, egyet a váltó alján egyet középtájt. A betöltő nyílás egyben a szintjelző.Smani telibe talált a link
Szerinted meddig tudom még kihúzni a gyári gyertyával, 108000Km van az autómban 105-nél kellett volna cserélni, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin