- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hemaka
nagyúr
válasz
katokacaj #62433 üzenetére
Az érzékelő elég gagyi benne, sokszor ha kis távokra használod bejelez a check engine a katalizátor miatt. Nekem is nem régen volt 2011-es sportban, lereseteltem, azóta nem tötymörögtem, nem is villant ki újra.
Amúgy nálam az olaj 10e km az összes szűrővel együtt. Fékfolyadék + összes fék szétszedés kitakarítás, újra kenés 20e km, váltóolaj és gyertyák 40e km. kopp-kopp eddig semmi baja ezeknek. A klímakompresszor, önindító, akku halt meg, ami nem az átlagos kopó(rugó, legéscsillapító blablabla).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra