Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz
mefistofeles #56863 üzenetére
Nem gyakorlatilag hanem AZ. Csak a korábbi generációs tempomat megoldásoknál volt/van egy alsó/felső határ sebességben (pl.: 30-180 kmh között). Automata váltónál kezdtek el megjelenni pár éve az állóra fékezés és elindulás képessége (én először a 2019-es Passat-ban találkoztam vele). A lényeg ezeknél a megoldásoknál, hogy az autó újra elindítását csak bizonyos időhatáron belül teszi meg (pár másodperc szokott lenni - a Passat-nál 4 volt). Ha azon túl megy az idő, akkor gázpedál, gomb nyomás ellenére teszi csak meg (felelősség).
Az igazi dugó mód az, amikor az adaptív tempomat mellé még beteszik a sávtartó és egyéb elektronikákat (VW például Traffic Jam Assist-nak hívja), akkor már kanyarogni is képes alacsony sebességnél az autó dugózás közben, a klasszik ACC nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!