- Eleglide C1 - a középérték
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz mefistofeles #54998 üzenetére
Azt sem igazán értem, hogy miért kell Toyotákat, Suzuki emblémával árulni.
Valami olyasmi van, hogy az árult modellpalettának XY károsanyag kibocsájtási normán belül kötelező maradnia. A hybrideknek jobb ez az értékük és ha Suzuki emlémával árulnak egyes hybrideket akkor azzal a Suzuki is teljesíti a modellpalettájára vonatkozó szabályozást.A Toyota meg gondolom pénzt, illetve kooperációt kap cserébe.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.