- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Netfone
- Yettel topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DMG
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #5449 üzenetére
Azt hiszem Citroen-nél láttam olyan tesztet, ahol az oszlopra csúszást tesztelték, és az oldallégzsák felett, a vezető simán lefejelte az oszlopot.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #5450 üzenetére
Csak egy aerox rotyogóm, de jövőre ha minden igaz egy suzuki gsr600-as masinám lesz. Aztán majd utánajárok mibe kerülne átíratnom tótiába, mert már hányok a teljesítményadótól meg a többi lenyúlástól. Aztán ha nem túl sok lé, akkor áthozom.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
a_tesz
Korrektor
nekem meg pont az tetszik benne, hogy tempósabb kanyarban szépen fordul a hátulja is utána, eddig ezt kevés autóban vettem észre, és azok kicsit drágábbak és sportosabbak voltak
az elektromos gáz engem is zavar, bár nem annyira mint a pedálok elhelyezése, iszonyat kényelmetlen és a heel&toe gyakorlatilag nem is megy benne. ehhez képest a haverom l200asában elég jól meg lehet csinálni, szóval ha csak enyém lenne a swift, biztos okosítottam volna valamit már a pedálon, így családi autónak azért még elmegy
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Reaper
őstag
Hy all,
Van egy 1998-as Suzuki 1,3-as Sedanom, és az a helyzet, hogy kéne rá 2 tükör. A jobboldalinak a töve van eltörve, a baloldalinak meg csak a hátlapja van eltörve. Persze elektromos, de csak a műanyagnak van gondja, tudna valaki ajánlani valami jó bontót ahol nem újat akarnak rámsózni 20kért hanem valódi bontott anyagot adnak normális áron?
Kösszi.
p.s.: Nem is tudtam hogy itt a PH-n van Suzukis topic is, de örülök neki
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #5454 üzenetére
Nem rosszabb gép a gsr sem. És habár tetszik a hornet, arra nincs gyári kedvezményem, meg a gyári kiegészítőkre sem, a suzukinál meg van. Írtam honda kereskedéseknek is, egy sem írt vissza. Tipikus magyar hozzáállás. És ez nem a moci hibája. Nagyon tetszik a hornet, de a suzuki mocik semmivel nem rosszabbak és nekem ez a legésszerűbb választás, na meg tetszik is. Aztán írtam kawasakiéknak is pár kereskedésnek. Közülük is csak egy írt vissza, de ritka rossz ajánlatot adtak, az ajánlat is a szuzkánál volt a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
t1
addikt
Jeaaaaaaaaaaah nem is a katalizátorom a szar hanem ami cső meg a hátsódobba leszakadt a dobról csinálok majd képeket meg hangot ez így csak 2000-3000 ftos hegesztés mégsem 30k És ráadásul most én vettem észre, mindent megmagyaráz, hogy miért lett egyre mélyebb és hangosabb a kocsim
-
hcs57
őstag
Swift Sedanhoz nemrég vettem hátsó dobot (utángyártottat) 6500Ft-ért azt mondják, kibír 2-3 évet..
PS: A hátsó dob rövid csöve tört el (elrohadt)..
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
t1
addikt
azt mondta a szerelő úgy lesz megcsinálva, hogy ugye a Suzukiknál hátsódob és a középdob egy csövel van összehegesztve mindenhol levágja, aztán hajlít rozsdamentes acélból oda ugyanakkora csövet és azt hegeszti vissza így lesz 6500 pénz munka és anyagdíjjal együtt Amúgy a hátsódobom jó majd ha meghal jön helyette a PARAGI
-
trassher
addikt
Sziasztok
'96-os swifthez érdekelne hátsó szélvédő. Nem tudja valaki mennyi ennek a körülbelüli ára bontóban? Épp most kalkulálok hogy mennyiből lehetne üzembe helyezni a kocsit. Műszaki áráról se nagyon tudom mennyi most. Aki tud ezekről az árakról az pls írjon . Előre is kösziRedmi Note 7
-
hossszú
őstag
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
t1
addikt
válasz fekeandras #5463 üzenetére
Hát igen, közben nem vittem el haverom apja felhegesztette, majd mikor tetetem fel a PARAGI-t akkor elviszem hozzá..
Jól nézki de lehetne hozzá vmki erősebb motor is
-
nervus.v
tag
válasz fekeandras #5467 üzenetére
Valóban. Bár az valahogy nekem jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
Csak annyit kérek, hogy a súlyosan értelmi fogyatékosok kíméljenek!
-
cafat
tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a képen bekeretezett fényszórómosót lehet e cserélni, illetve hogy hol lehetne ilyet beszerezni és mekkora összegre számítsak?
[link] -
ksanyo
tag
Hali!
Augusztusban lettem klubtag, egy '99es 1.3 sedannal . Fogyasztása nagyon jó! Bár java részt országúton mentem eddig, most majd változni fog a helyzet. Eddigiek, 5,4l, 5,3l, 6l
Újabban viszont azt vettem észre hogy néha kattog valami a jobb első keréknél. Jobbára csak akkor amikor egyesben gyorsítok (nagyobb nyomaték), valamint néha egy-egy nagyobb úthibánál...Honnan jöhet ez? Mibe fáj a javítás?
-
a_tesz
Korrektor
gratula hozzá km mennyi van benne? a kattogás lehet a féltengely vagy pedig a fékbetét kopása miatt. nekünk az utóbbi miatt kattogott, így jelzi hogy elkopott és cserés. ára nem egy földhözvágós összeg, még ha tárcsát is kell cserélni akkor se, a szerelő munkadíja lehet több lesz
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
bobsys
addikt
en is a feltengelyt mondanam, azt probalt ki, hogy kanyarodas kozben eros gazt nyomsz, ha akkor is kattog az a feltengely lesz
ha jol emlekszem nekem a ket feltengely volt 16K + szereles, termeszetesen utangyartottEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
addikt
Sziasztok.
Van egy 2002-es Swiftem. Gondolkodom, hogy tavaszra cserélni kellene.
Namost az új Swiftről olvasgatva több olyan írást találtam, hogy sokat fogyaszt. Erről kérnék Tőletek véleményeket.
Az elvárásom olyan 6 liter körüli lenne, mégiscsak egy kisautóról van szó.Esetleg egyéb tapasztalatok is jöhetnek a régi-új Swift cseréhez. Mire figyeljek, megéri-e az egész. Esetleg felejtsem el az újabb kiadású Swiftet, bármi...
Köszönöm.nofene
-
addikt
válasz South Velen #5477 üzenetére
Ez nem is vészes, régi swiftem is ~kb ennyit tud.
Köszi.Másvalaki...?
nofene
-
Mecy_Lacee
aktív tag
Én is jó leszek?
Nos. Amennyiben betartod a kötelezően KRESZ által előírt sebességeket (én nem mindig...), akkor sikerülhet ezt elérned.
De ez mondjuk erősen függ, hogy főleg hol használod? Városban? Országúton? Autópálya?
Mivel az egyik Swiftes klub oszlopos tagja vagyok/voltam, bizony tudok mondani kirívó negatív, s persze pozitív példákat is.
Saját tapasztalatom:
Az átlagos fogyasztásom 6,5 l/100 km. Ahol lehet, én biz nem tartom be a 90-et, helyette 110-130 km/h-val is megyegetek.
Egyszer sikerült 4 személlyel, egy kis adag csomaggal (több nem fér el ) egy kb. 400 km-es úton 5,6 literes átlagfogyasztást elérnie. De azóta változott a kerékméretem (GLX CD), s klímát is sikerült beszereltetni.[ Szerkesztve ]
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
addikt
válasz Mecy_Lacee #5479 üzenetére
Tökéletes leszel.
A lábam nem "nehéz", sőt urasan, korán váltogatva, motorféket használva járok. Ellenben szinte csak városi autó lesz. Dugót nem lát majd, viszont napi kb. 12Km a szokásos menet vagy öt indítózással (reggel indulás, délután vissza oviba, majd isibe, majd közértbe, végül haza). Mindez nem tesz jót a fogyasztásnak, különösen télen.
Akkor a Te számaidból kiindulva inkább 7-8 literre számíthatok, télen talán még több is.És mi a véleményed úgy általában a régi-új Swift cseréjéről. Mire számíthatok?
Esetleg egy használt Ignis, mint alternatíva?
Köszi!nofene
-
Mecy_Lacee
aktív tag
Hoppá! Akkor rosszul fogalmaztam. Nekem csak újabb Swiftem van, nem volt régi, s csak az egyik újabb klub alapítótagja vagyok.
Sajna, olyanról mint régi-új csere személyes tapasztalatom nincs. Sajna erről engem ne kérdezz, mert én nagyon elvakult vagyok ezen típus iránt. Én azt mondanám, hogy megéri. Egyszerűen beleszerettem, s nem cserélném el semmiért se. Pár hónapja felmerült a típusváltás sx4-re, de csak gondolatban. Ott is maradt. Egyszerűen nem fogott meg semmi abban az autóban.
De vissza a témához.
Ignisről nincs véleményem. Talán akinek az van, tud valamit mondani róla. Itt főleg a pénztárcád vastagsága dönthet, de én a Swiftet ajánlom.A fogyasztásod sacc/kb olyan lesz, mint amit mondtál.
Ha valami kérdés van, nyugodtan. Állok elébe.
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
a_tesz
Korrektor
nekünk volt egy ezres varrógép újonnan, 2002 őszétől, azon tanultam meg vezetni, én szerettem, leginkább azért mert sose volt vele semmi gond, és annyira alacsonyan voltak a határai minden tekintetben, hogy túlzottan nem volt veszélyes nekem se friss jogsival aztán tavaly karácsonykor lecseréltük szegénykét, a szívem szakadt meg hogy nem tarthatjuk meg, de a kereskedő 500ezerrel többet adott érte mint amennyiért el tudtuk volna adni a piacon, ráadásul nem nagyon kapkodtak után pedig több helyen volt hirdetve. szóval csere lett a dologból, 1.3 gs, tele minden földi jóval nagy váltás volt igazából, egy teljesen más világ, mondjuk én nem sokat adok a komfortra, de el kell ismerjem sokkal jobb benne lenni mint a régiben volt. ami tapasztalat fogyasztással kapcsolatban: nyáron ezerfokban nyíregyháza-kaposvár autópályán 6.9 klímával persze, a legális sebességhatárok és a trafipax által készített fényképek alapján büntethető sebességértékek között lavírozva. ami mindenképpen pozitívum, hogy habár az egész bódé sokkal nagyobb mint a régi, a motor korántsem olyan halott, igaz ahogy írták, a száguldozást azért számonkéri a benzinszámlában, viszont, itt vidéken is azért kell sajnos álldogálni néha dugóban, ennek ellenére 6,5 alatti fogyasztást igazából nem nehéz kihozni városban (jó ez azért nem pest, aláírom). országúton az 5 liter se elérhetetlen, ekkor azért már fel kell tartani az ifákat, vagy olyan időjárási körülmények kellenek, egyébként olyan 5,5 liter az teljesen reális. szerintem ahhoz képest ez korrekt, amit ad a régihez képest, meg úgy általában is kényelem, biztonság terén. (most pedig megyek és felmarkolom a magyar suzuki rt-től a pénzecskémet
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
addikt
Köszönöm emberek a válaszokat.
Még sokat fogok ezen tipródni, tavasz felé gondoltam a cserét... De ha lesz még kérdésem, jövök Hozzátok.nofene
-
Okica
csendes tag
Ez a 6,5-es városi fogyasztás szerintem nem létezik, csak olyan városban, ahol se zebra, se lámpa nincs, csak mész mindig majdnem állandó sebességgel. Nekem itt Esztergom és Párkány között 10 km a suzukiig melóba az út és simán bekajál 7,8 litert 100 km-enként. 500 km-et tudok általában elmenni a 45 lityi benzinnel. Az is igaz, hogy még csak 4000 km van benne, úgyhogy ez még csökkenni fog valamennyit, de az tuti, hogy 6,5 alá nem fog menni. Itt mondjuk akad néha egy két lámpa, meg sokat kell váltogatni, mert újabban elég nagy a dugó még reggel is amikor megyek melóba.
Az országúti fogyasztással viszont már az elejétől elégedett vagyok. Múltkor Érsekújvárba mentem Párkányból (50 km), enyhén sürgős volt de ez egy másik sztori. Előzgettem, váltogattam, 150-el is mentem többször és így lett 7 liter a fogyasztás oda-vissza, az pont 100 km. Szerintem ez nem rossz eredmény, pedig küldtem a gépet akkor rendesen.csigi: Próbálj ki egyet valamelyik kereskedésben, aztán vagy megtetszik vagy nem.
Én naponta több százzal gurigázok melóban, de az utcán mégis más volt menni vele. Sokkal jobb. Jókat lehet gokartozni vele.
Típushibája nem nagyon van, a kuplung munkahengere szokott rendetlenkedni, nekem is szar volt, recsegett amikor benyomtam a pedált. Vittem vissza ezres szervízre, már mondták is, hogy típushiba, 10 perc alatt kicserélték és már mehettem is tovább. Azóta minden remek, a gép is egyre jobb.Hoppsz, ezt benéztem. ett néven akartam írni, csak barátnőm bejelentkezve maradt, én meg észre sem vettem. LOOL
[ Szerkesztve ]
-
ett
aktív tag
válasz South Velen #5487 üzenetére
Melóba sosem sietek. Egyébként szerintem kanyarodni szeret igazán a masina. Nekem legalábbis tetszik amikor beborítom a kanyarba és egész jól fekszi az utat.
A könyvében egyébként 7,4 literes városi fogyasztás van írva, ami reális is. Lemérem most hogy áll a dolog, mert 2 napja lett megitatva.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Tényleg skacok, ezeket a számokat a fogyasztásról az autó maga állítja, avagy két tankolás között számolgattok?
nofene
-
Mecy_Lacee
aktív tag
-
as_Rock
őstag
"Te is fiam...." csigi?
próbavezetés tényleg jó ötlet, lehetőleg olyan helyen lévő kereskedésben próbálj, ahol a közelben van pálya is, de maga a kereskedés viszonylag forgalmasabb helyen van, hogy érezd a városi forgalmat is.
Ja igen, és vidd a kiscsigiket, hogy lásd mennyire férnek el hátul, vlaamint a csomagtartóra is vess egy pillantást, hogy a mindennapokban elég lesz-eNyaraláshoz ott a tetőbox, évente 1-2szer ki lehet azt is bírni.
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
addikt
válasz Mecy_Lacee #5490 üzenetére
A tank jelzéseiben nem hiszek több 100.000Km után sem. Illetve több 10% lehet simán a tévedés. Szigorúan csak azt hiszem el, hogy két teli tankolás között mennyi Km-t mentem. És még abban is lehet néhány% hiba.
De tényleg a legjobb az lenne, ha autó kijelezné egy tetszőleges Km nullázás óta az átlagot...nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5491 üzenetére
Én is hát! Mióta az eszemet tudom Suzukink volt, van (najó kiskoromban trabi ).
Nem igazán megy az autóm sem városban, sem autópályán. Csak amolyan hétköznap oviba\isibe járós második autó.
Kiscsigikkel tán nem lesz gond, ha elfértek a régi Swiftben, akkor az újban egyenesen lötyögni fognak.
A csomagtartó az már viszont gond. Nem is értem miért nem gyártanak kisautót nagyobb csomitartóval. Nekem most egy Swift Sedan van, nem véletlenül, és nem találom az utódját... Úgy fest le kell mondanom a csomagtérről.
Asszonynak van egy céges autója, és mint tudjuk mindegy milyen, az a legjobb. Hétvégén, nyaraláshoz azt használjuk.nofene
-
as_Rock
őstag
Ja meg Fiat Line Sedan is olcsóbb
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
addikt
válasz as_Rock #5496 üzenetére
Fiatot ne is említsd. Melóban nyomatunk belőle három fajtát is, borzalmas. Sosem értettem hogy lehet olyanért pénzt adni.
Részemről olasz, francia és német autó nem játszik. Nem sok maradt mi?Tényleg (ha már Suzuki totyikban vagyunk), mit szóltok az olyan autókhoz, mint a Kia meg Hyundai?
nofene
-
addikt
válasz South Velen #5494 üzenetére
Ezesetben viszont csak a két telitank közti mérést tartom elfogadhatónak. A szemmértékes mutatóállást meg igen pontatlannak.
nofene
-
a_tesz
Korrektor
De tényleg a legjobb az lenne, ha autó kijelezné egy tetszőleges Km nullázás óta az átlagot...
nekünk már kijelzi, részben erre támaszkodva, részben tankolások közti út és üzemanyagból számolva jöttek ki ezek az adatok, annyi csalóka lehet hogy nincs olyan hogy tisztán városi meg tisztán országúti használat, de most itt nagy útfelújítás volt, 50-60-al lehetett haladni a két város között ahol lakom meg tanulok, meg gyakran meg kellett állni mert félpályás lezárás volt, és így jöttek ilyen 5,5 körüli adatok. szerintem nektek ha nem dugóztok pesten, nagyjából hasonlóan kéne alakulni a fogyasztásnak.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison