Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Zolás #50179 üzenetére

    Huh. Ettől érthetőbben már tényleg nem tudok fogalmazni, mint ami fentebb olvasható.

    1., Légyszíves idézz tőlem olyat - nem tudsz - ahol azt írtam, hogy ne cseréljen a Suzukiba szűrőt.

    2., Légyszíves olvass vissza és értelmezd, mit írtam a 6-8 ezer km-es olajcseréről WV-nél.
    / Ha megkérhetlek, azt írd is ide, és vesd össze azzal, amit írtál/ Meg fogsz lepődni.

    3., Külön videót is linkeltem, kb 3 perctől látszik, hogy a WV-nél miért nem marad benne olaj a szűrőben. /Nem pont itt van a mienk, kb 50 cm-el odébb és teljesen függőleges. Amikor csavarod ki, a felső gumitömítés felér arra a szintre, hogy nem tömít, hallod, hogy elindul lefelé az olaj. / [link]

    4., Légyszíves értelmezve olvass vissza, mit írtam a 2L olaleszívásról.
    / azt is ide írva és összevetve azzal, amit írtál./ Szintén meg fogsz lepődni.

    5., Légyszíves linkelj be nekem olyat hivatalos dokumentumot, ahol azt írják, hogy az általam felsorolt WV járművekhez nem létezik 2év/30.000 km olajcsereperiódus. Tehát a szűrő sem bírja a két évet....

    6. És akkor légyszíves műszakilag indokold meg, hogy egy szűrő, aminek 2év/30.000 km is lehet a csereperiódusa, azzal mi történik, ha csak az olajat cserélem ki alatta 2.000 km után?

    Segítek. Semmi. A szűrő a kopadék felfogására szolgál. Van egy határ, tán 1-2 mikron, ami alá nem tudnak menni a szűrők hatékonyságánál, mert az adalékok is fenn akadhatnak.
    / Így emlékszem, de ha kéred utána nézek neked/

    Szóval ha a 15.000 km-t nézzük, akkor max 1/5-e részét használtam a szűrőnek, ha a 30.000 km-t, akkor meg max a 1/10-ét. A szétmálásos hülyeséget meg hagyjuk. :) Kétévetnte én is cserélem, de nem azért mert szét fog málni....

    Lassan ott tartunk, hogy hazugságokkal próbáljátok az igazatok igazolni. Minél jobban akarjátok, annál jobban felsültök. Észre kéne venni tán... Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák