Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IreN!CuS

    őstag

    válasz Tom1939 #36141 üzenetére

    Automata kizárva nem csak a plusz pénz miatt, vezettem már olyat kényelmes jó meg minden de nem, majd 50 felett :)

    Fogyasztás "nem számít" tisztában vagyok vele, hogy 2-3 literrel több lesz sok dugó mellett. A mostani Ceed-el kb 5-5.5-ös vegyes átlagom van. Ha ez felkúszik ~7re sem probléma. Napi használat amúgy Visegrád ->Budafoki út majd vissza. Itt van minden, dugó, sima országút , lakott terület minden ami kell.

    1.0T sem játszik, mivel sokat megyek kell egy kis plusz erőm illetve a 6os váltó sem hátrány.

    Benzin, prémium vagy sima?

    Illetve nálad mennyire jött elő az említett zörgés a kalaptartónál, műszerfalnál?

    Amúgy meg sok dízeleskedés után gondoltam kipróbálom ezeket az új kis turbós benzineseket. Olcsóbb, kevesebb pénz (talán?) a fenntartása.

    Aztán élőben tesztvezetés alatt majd elválik mennyire hiányzik a gőzmozdony effekt alacsony fordulatnál.
    Bár az 1.4T-re azt írják 220nm@1500-4000 a mostani meg 255nm@1900-2700, cserébe lesz plusz +24 LE és kb 100 kg mínusz és egy kicsivel nagyobb fordulatszám tartomány.

    [ Szerkesztve ]

    Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

Új hozzászólás Aktív témák