Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
IreN!CuS #36142 üzenetére
Szerintem inkább 8 lesz az a fogyasztás, de nekem sem lényeges. De főleg dugóban zabál, városon kívül nem.
Zörgésekre készülj, ez egy suzuki. A kalaptartó engem nem zavar, csak döccenőknél csinálja. A műszerfal pedig fűtésnél (de megveszem bele a középső hangszórót ami a glx-ben jár, állítólag az segít, kitölti a nagy üres helyet valamennyire).
Sima benzin és prémium felváltva megy bele, most egyenlőre a shell 95-ös vpower tűnik jobbnak, de ugye az idő is javul. Szóval nem töröm össze magam hogy egy bizonyost kapjon, de néha kap prémiumot az adalékok miatt, és évi 2db olajcsere.
Dízelt csak nyaraláskor vezettem, jó a nyomaték, csak olyan szűk a fordulatszám tartomány. Szerintem az 1.4t sokkal jobban megy mint egy átlag 1.6 dízel. Főleg hogy nem fogy ki olyan hamar, nem kell annyira gyorsan váltani.
-
blakey
titán