Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Tud ez keveset is enni: [link]
-
Kornel
veterán
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #35057 üzenetére
még a végén veszel valami autót is
muhhhahaha, jaja tudom, a mostanim csak autónak csúfolt valami, nem?
btw egy fekete aut. Vitaráért adnám a mostanit, tennék rá egy jel nélküli hűtőrácsot, fekete 18-as fellák és egész wannabegangsta lenne
és benne hagyták a vitarában a régi olajat?
mindenhol ez megy, ahol nem ragaszkodik a tulaj a jelenléthez.
emlékszel, hogy jártam, amikor gyertyákat cseréltettem. azt hitték, nem akarok bent lenni és hoppá, kint kellett várnom, amíg beszóltak a műhelybe, hogy változott a forgatókönyv, mégis csak kellenek azok a gyertyák :-)))hova szól akkor a gari? honlapjuk szerint gariznak.
tboldi: ha suzuki, akkor vitara (aut.váltóval, feketében, 18-as görgőkkel), az akár jöhetne is.
de más nem[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35059 üzenetére
Vitarat csak 1.4T-vel.
Szóval abba a Viataraba nem töltöttek olajat, olaj nélkül engedték ki a szervizbol.
Én 4000-nel elvittem olajcserére, már ott kezdődött, hogy győzködött, hogy minek.
Oké akkor bemegyek végignézem, olaj és szűrő cserét kértem.
Jött ment, aztán a másik műhelyéből kancsóban hozott valami olajnak nevezett trutyit, esőben, fedetlen tetővel, az biztos hogy habzott, és arany színű sem volt.
Ekkor mondtam, hogy alapból dobozos ecstar olajat kértem bele, aztán még egy kis szájhúzogatás, és kaptam 4 1 literes ecstar 5w30-at, amit előttem bontott ki, meg a szöveg, hogy így drágább lesz...Garancia bármelyik magyarországi márkaszervizbe érvényes, szóval mindegy hol veszik.
Mod: természetesen szokás szerint túl is töltötték, nem én vagyok az egyetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #35060 üzenetére
na akkor vegyük sorjában:
csak 1.4T-vel
nem olyan rég még turbó ellenes voltál, emlékszem ámabba a Viataraba nem töltöttek olajat, olaj nélkül engedték ki a szervizbol.
no cemment. nem bírja el a fórum a gondolatomat.kancsóban hozott valami olajnak nevezett trutyit
no cemment part 2. szűrt fáradt olajat akart rád sózni, vagy wtf????kaptam 4 1 literes ecstar 5w30-at, amit előttem bontott ki, meg a szöveg, hogy így drágább lesz...
kösz b+.természetesen szokás szerint túl is töltötték
dabzs.I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35061 üzenetére
Újan nem voltam a turbó ellen.
Használtan nem merném megvenni, mert nem tudom az állapotát (és a befecskendezését sem) ellenőrizni.Konkrétan nem tudom mi volt benne, ezért nem állítok semmit, de ismersz, hogy nem tegnap óta vagyok autóbzi, így láttam már pár dolgot...
Mondjuk maga a tény, hogy az eső is beleesett, magában elég lenne a kételkedésre. Ha nem a saját szememmel látom, talán el se hiszem.A túltöltés szinte rendszeres ezeknél, mert kisebb az olajtöltetük, mint az 1.6-nak, és ahhoz vannak szokva, abba belemegy 4 liter, ebbe bőven nem.
Zárt csoportban még most is elérhető a Vitara-s bejegyzés:
Sziasztok!
Ma délután a Suzuki Gusztáv óriásit hibazott!
Feleségem Vitarája 15 ezres szervizét végezték el. Amíg dolgoztak rajta, mentünk egy kört egy Ignissel. Visszaérve már engedték le az emelőt, majd a pollen szűrőt kicserélte a szerelő. Ezután kiállt vele, mi fizettünk és irány haza. Megyek 100 métert mire világit a piros olajos kanna. Mint tudjuk ez nem jó jel! Fordulok vissza , be a műhely elé. Ott volt a munkafelvevő, még 2 szerelő. Mutatom hogy valami nem stimmel így olajcsere után. Kiderült hogy csak 4 liter olaj hiányzik. Tehát a leeresztés sikerült, csak a beletöltés valahol elakadt. Nem kicsit volt ideges a 2 kolléga! Meg a feleségem![ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35064 üzenetére
Nem lett semmi baja, ez egy suzuki
Nyilván ha éppen egy Boosterjet-el történik ugyanez, annak már régen vége lenne.
Az 1.6 szívó M16 meg ahogy mindig is mondtam a világ egyik legjobb konstrukciója, de euro6-al végleg megölték a szívó motorokat, megyeget, de nem az igazi.
Egy ugyanilyen blokkal szerelt Liana-val összehasonlítva ég és föld, ahol még nem volt agyonfolytva.Ui: most mit fogok itt kapni a Vitara tulajoktol
-
Kornel
veterán
válasz Kakaduku #35066 üzenetére
Miskolcon most (és régen voltam Kazincbarcikan is) a Szabónál korrektek voltak.
Nyilván ez nem Pest.Ennek ellenére egy dobozból beletöltött olajcserét bárhol meg lehet csinálni, ha ott állsz felettük.
Én következő alkalommal - ami nincs is messze, ~2000 km - Székesfehérvárra megyek, róluk sok jót hallottam, és beszéltem ott dolgozóval is, így ide ütemezek mindent, amit meg akarok nézetni.
-
Sza_Sa
senior tag
Nem a ford fórum, de a 2008 utáni, mk7 fiesták mennyire rohadnak? Tapasztalat valakitől?
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #35071 üzenetére
Ok, sorry.
Köszi. -
Kakaduku
senior tag
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok.
Olyan problémám van hogy a bal első ajtóm kulccsal nem záródik és nem nyitódik. Csak nagyon nehezen sok szenvedés után lehet kívülről kulccsal nyitni/zárni. Igazából nem fordul el a kulcs semelyik irányba.
Belülről probléma nélkül működik a zár. Próbáltam a pót kulccsal is és ugyanúgy nem megy.
Régebben csak nagy ritkán kb 2 naponta egyszer volt hogy nehezen záródott (nyitni könnyű volt) de akkor egy kulcs ki-be segített. De most már esélytelen. Leginkább belülről zárom.
Mit tudtok javasolni mi lehet a gond?
(Nem központi záras)
Swift 1.0 GL 2002[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #35071 üzenetére
Már az Autócentrum Szabó is foglalkozik Suzukival Fehérváron.
Sőt, van még a Budai úton kifelé is egy, rákeresve A2 Car Centert dob ki a google. Legalábbis régebben itt is Suzuki volt.
Kőniggel is azért ésszel, nekem a TPMS gondot nem tudták megcsinálni plusz a szerelőjük a hátsó kereket is ugyanolyan keményre fújta volna fel mint az elsőt (asszem 2,5 bárra, csak pislogtam). Szóval náluk se árt figyelni.Més que un club!
-
kunberci
aktív tag
válasz Napfénysüti #35086 üzenetére
Nekem is 2.5 bárra fújták a Swift kerekeit. Gondolom azért, hogy ne jelezzen a TPMS. Nálam már a nyári, és a téli garnitúra is bejelzett 2.2-nél. Azonban a Swift-nél nem jelzi ki, hogy melyik kerékbe kevés a nyomás. Megjegyzem mind a négy kerékbe 2.2 volt.
Azóta én is 2.5 fújom a kerekeket.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Napfénysüti #35086 üzenetére
Pesten átadják az autót 3+ barra fújt kerékkel.
-
veterán
válasz kunberci #35087 üzenetére
Apám imádni fogja ezt az agresszív TPMS-t.
TPMSbypass - azt írták nemrég, hogy nézzek vissza az oldalukra 2-3 hónap múlva, hátha lesz addigra az európai Suzukikhoz is.
Mérget ne vegyünk rá, persze.@Kornel: anno nekem 3,8 barra fújt kerekekkel adtak át új Opelt - pattogott mint az istennyila - szvsz ez volt a gyárban belőtt, szállítási nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kornel #35088 üzenetére
Na az még aranyos.
kunberci: az ajtónál ott vannak az ajánlások és elvileg a TPMS érzékelőt is háromféle módra lehet állítani (komfort, eco, teljes terhelés asszem). Balenonál voltak akik hátul is 2.5-re fújták de volt aki panaszkodott hogy úgy nagyon pattog.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
blakey
titán
válasz focvis #35089 üzenetére
Egyszer beállítottam, azt hiszem komfortra, a keréknyomás 2,5 bar és ennyi, néha ellenőrzöm, semmi gond nem volt eddig és a négyévszakos kerekek miatt remélem, hogy nem is lesz.
Nekem 2,8 bar-ral adták a Vitarát. Astra, 3,2 barral gurult ki.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
nagyúr
-
blakey
titán
válasz Napfénysüti #35092 üzenetére
215/55 R17 esetén a 2,8 bar nem vészes, de a 195/60 R15 esetén a 3,2 bar már sok.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kunberci
aktív tag
válasz Napfénysüti #35090 üzenetére
Nekem komfort módra van beállítva, más üzemmódot nem is mertem beállítani. Kiváncsi lennék azért, hogy másnál defekt nélkül milyen nyomásértéknél jelez be a TPMS, illetve milyen nyomásértéknél kell, hogy bejelezzen? Mondjuk arra még kiváncsi lennék, hogy négy egyforma guminyomás esetén, melyik kerékre jelez be? Az én esetemben lehet, hogy az első két kerék pumpálása elég lett volna.
Azt például nem tudom, hogyha cserélem a kerekeket gumicserénél (előröl hátra, és fordítva), akkor a TPMS rendszer tudja, hogy melyik kerekem van elől, illetve hátul?
Ugyanis a komfort módban nálam elől 2.5, hátul 2.2 a gyári nyomásérték.[ Szerkesztve ]
-
Tibko8
senior tag
Szintén nem megy. Most kapott egy kis műszerolajat annyi változott hogy nyitni könnyű de zárni ugyanúgy nem megy.
Gondolom a zár kopott el. De szét lesz szedve
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tibko8
senior tag
Van itt esetleg olyan aki csinált utólagosan központi zárat?
Mit érdemes rakni? Univerzálisat vagy inkább keressek egy bontott autót amiben van központi és azt átrakni?
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Sza_Sa
senior tag
S-cross fb-on ment az okoskodás, hogy miért rozsdásodik a féktárcsa fékbetéttel érintkező felülete. Bezzeg a drága autóknál biztosan nem csinál ilyet. Szarasuzuki...Kedvem lett volna beírni, hogy minden este kenje le olajjal, de szerintem én kennék a hülye, nem értenék a viccet.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen